Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

sykemittareista

Vierailija

Noita käyttävät kertokaa mikä on ollut hyvä ja toimiva. Mitä pitäisi ottaa huomioon sellaista valitessa?

Kommentit (3)

Vierailija

Pelkkä sykemittari on ihan hyvä juttu, jotta saa pidettyä sykkeeet sopivalla tasolla ja tähän tarkoitukseen hankin aikoinaan Lidlin myymän 20€ maksavan sykevyön, toimii tässä tarkoituksessa mainiosti. Puhelimeen saa urheiluohjelmia, joilla saa GPS:n kanssa tallennettua lenkkinäs, jollon näkee matkat ja käytetyt ajat luotettavasti.

Jos haluaa tallentaa sekä sykkeen että lenkin kulun samaan paikkaan niin tarvitaan GPS varustettu sykemittari.

Minulla on ollut käytössä monta vuotta Polar bluetooth lähetin ja puhelimeen asennettu Endomondo sovellus. Ihan toimiva systeemi lenkkeillessä, varsinkin kun haluaa turvallisuuden vuoksi muutenkin pitää puhelimen mukana. Puhelin kulkee viileämpinä aikoina juoksutakin taskussa ja kesällä joko käsivarsikotelossa tai pidemmillä lenkeillä juomapullovyön taskussa.

Harkinnassa on ollut joku rannemallinen urheilutietokone, jossa olisi sykemittari ja GPS samassa. Garminin laitteet on kuulema hyviä, mutta nyt on tullu juostua sen verran vähän, että olen lykännyt hankintaa.

Tuosta Polarin bluetooth lähettimestä täytyy mainita se että sen patterin vaihtoluukku on melko jäykkä ja omastani avauskolo on kulunut kokonaan pois ja patteria on hankala vaihtaa, en saanut sitä enää kiinni viimeisen avauksen jälkeen ja se on nyt teipattu kiinni... Biltema myy myös tuollaista lähtintä ja ajattelin ostaa sellaisen jos tämä nykyinnen lakkaa toimimasta. Epäilen että se hajoaa kun luukku on vain teipattu kiinni ja hikeä ehkä pääsee lähettimen sisälle.

Vierailija

Ok. Eli ei tarvitse kaikkea löytyä siitä mittarista itsestään ilmeisesti. Olen vähän ulkona näistä ja tämä olisi menossa lahjaksi paljon juoksevalle ja erityisesti kuntosalilla viihtyvälle läheiselle.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat