Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naisen ottaminen

Anton

Ihmettelin, kun valitin emännälle seksin vähyyttä, totesi, että saat kun otat. Siis tarkoitti oikeastaan, että suoraan asiaan ilman mitään etukäteissuunnitelmia tai romantiikkaa. Ja totta vie, tämä toimii. Nyt saan oikeastaan aina kun haluan, eikä emäntä lainkaan ole pahakseen pannut, päinvastoin, on pirteämpi ja iloisempi kuin koskaan. Jäin vaan nyt miettimään, että tätäkö naiset tahtovat? Sitä, että heidät otetaan yllättäen, ja tavallaan ei anneta vaihtoehtoja vaan seksin on Nyt. Itse seksi meillä kuitenkin on erittäin tasa-arvoista ja monipuolista, kumpikin taatusti saa ja usein useastikin. Ilmeisesti naiset vaan tahtovat tulla otetuiksi, onko näin?

Kommentit (15)

Vierailija

Tiettyyn rajaan asti kyllä, kunhan muistat kunnioittaa mahdollista "ei"-sanaa (ellei tästä ole sovittu jotain aikaisemmin). Toisen ihmisen halu ja sen avoimesti näyttäminen voi olla hyvin kiihottavaa.

Vierailija

Jos jompikumpi osapuolista tekee aloitteen vaikkapa miehen etumusta hyväillen, tai mies hivelee naisen rintoja kyllähän tuon nopeasti tietää.

Vierailija

Todellakin saa syttymään kun mies vaan ottaa eikä kysele. En ollenkaan pidä sellaisesta että hinkataan jotain käsivartta ja kuulostellaan että haluaakohan toinen. Ei-sana on tietysti erikseen.

Vierailija

Meillä tämä: yritin tuota tyyliä, mutta 9 kerralla kymmenestä tuli äkkiä "ei, ei nyt kun on tiskikone tyhjentämättä/koira ulkoiluttamatta/pitäis mennä nukkumaan/joku muu syy". Lopetin tuon tyylin, koska en jaksa jatkuvasti hakata päätäni seinään ja siirryin kysymään halukkuutta. Vähän aikaa toimi, mutta nyt vaimo valittaa, kun seksi ei ole spontaania. Jep. Olen mielummin kokonaan ilman kuin alan vängätä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Todellakin saa syttymään kun mies vaan ottaa eikä kysele. En ollenkaan pidä sellaisesta että hinkataan jotain käsivartta ja kuulostellaan että haluaakohan toinen. Ei-sana on tietysti erikseen.

Joo, varmasti saa syttymään, kun ei kuulostele, mutta pitää kuitenkin kuulostella että vihjaiseeko se kuitenkin ei. Vähän sama kuin pitäisi olla mahdollisimman paljon töissä että saa paljon rahaa, mutta kuitenkin mahdollisimman paljon poissa töistä ettei vaimo tunne oloaan hylätyksi kotona.

Vierailija

Vai onko kyseessä vaan miehen tyytyväisenä pitäminen? haluaako itse oikeasti vai onko kassien tyhjentäjänä

Vierailija

Riippuu varmaan ihmisestä. Itse en kaipaa mitään pitkää esileikkiä vaan olen melkeinpä heti valmis puuhiin muutenkin, niin tuollainen lähestymistapa sopii itselleni hyvin. Teen myös itsekin aloitteita aika suorasukaiseen tyyliin.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Joo, varmasti saa syttymään, kun ei kuulostele, mutta pitää kuitenkin kuulostella että vihjaiseeko se kuitenkin ei. Vähän sama kuin pitäisi olla mahdollisimman paljon töissä että saa paljon rahaa, mutta kuitenkin mahdollisimman paljon poissa töistä ettei vaimo tunne oloaan hylätyksi kotona.

No mä ainakin osaan sanoa ei niin halutessani. Ja kyllä sen nyt varmaan huomaa jos toinen ehdottomasti ei halua.

Vierailija

Kyllä, tätä itsekin haluaisin ja olisin tyytyväinen. Olisin oikestaan tyytyväinen jo siihen jos mies laskisi housunsa ja tunkisi peniksensä suuhuni, ottaisi päästäni kiinni ja kunnon suihinotto kunnes laukeaisi kuin tätä nössöilmapiiriä, jossa mies ei osaa tehdä minkäännäköistä aloitetta.

Vierailija

Ja koskahan se nainen osoittaisi halunsa mieheen? Tulisi ja repisi vaatteet päältä ja syöksyisi munan kimppuun. Tätä minä miehenä välillä kaipaisin. Vaan turhaan olen odotellut ja se näkyy haluissani.

Vierailija

Mitä käytännössä tuo yllättäin ottaminen tarkoittaa? Ja mitä se edellinen tapa teillä on sitten ollut? Etukäteissuunnitelma ja romantiikkaa? Kysyy N30. (Luulen että meillä ei ikinä ole ollut minkäänlaista etukäteissuunnitelmaa eikä varsinkaan romantiikkaa.)

Vierailija

Juuri oli iltapäivälehdissä miten pakolaisille opetetaan suomalaista yhteiskuntaa. Aiheena oli tietenkin myös seksuaalinen häirintä. Siihen kuulemma kuulu jo se, että ehdottelee seksuaalista kanssakäymistä ilman lupaa!?!

Onneksi ei oo naiset mua haastanut oikeuteen. Keltään en ole kysynyt lupaa ehdotteluun. Miten se edes tehdään?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Juuri oli iltapäivälehdissä miten pakolaisille opetetaan suomalaista yhteiskuntaa. Aiheena oli tietenkin myös seksuaalinen häirintä. Siihen kuulemma kuulu jo se, että ehdottelee seksuaalista kanssakäymistä ilman lupaa!?!

Onneksi ei oo naiset mua haastanut oikeuteen. Keltään en ole kysynyt lupaa ehdotteluun. Miten se edes tehdään?

Itselle nämä lukuiset vastaavat uutiset ovat tehneet sen, että minusta on tullut entistä varovaisempi. Käyttäydyn varmaan turhankin korrektisti. Mieluummin jään kuitenkin ilman kun saan tuomion ja olen virallisesti pervo.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat