Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi silja on niin paljon kalliimpi kuin viking?

Vierailija

Vikingillä saa lux hytin 250e ja siljalla tavallinen a hytti maksaa enemmän?

Sivut

Kommentit (17)

Vierailija

Siljan hinnoittelu perustuu osittain kanta-asiakasjärjestelmään ja asiakkaan "sitoutumispakkoon", jos haluaa että kanta-asiakaspisteet ja sitä kautta saavutetut edut kertyvät. Club one gold-kortilla risteilee edullisemmin kuin alemmilla kanta-asiakastasoilla tai ilman kanta-asiakkuutta.

Viking Linellä ei kerryttämistä.

Tallink Siljan kanta-asiakkuus on kuin S-ryhmän malli ja Viking Linellä kuin K-ryhmän plussakortti. Jälkimmäisessä edut tulevat heti ( kuten plussatarjoukset ) ja Siljalla kerryttäen ( S-ryhmän bonusten kertyminen tilille ).

Vierailija

Itse olen monesti valinnut Siljan kun on saanut risteilyn halvemmalla. A luokan hytistä puhun.
Liityin vasta hetki sitten kanta-asiakkaaksi eli ihan ilman etujakin on matkan saanut halvemmalla.

Vierailija

Ovat kuin yö ja päivä noi Siljan ja Viking Linen laivat. Siljalla ollaan onnistuttu päivittämään vanhat ruosteiset laivat matkustajien näkökulmasta katsoen tämän päivän vaatimuksia vastaaviksi kattavien remonttien myötä. Uudistukset ovat ihan eri luokkaa kuin joku Mariellan kasvojenkohotus.

Vierailija

Siljalla käy vähemmän porukkaa enkä ihmettele, pakko se hinta siis jostain repiä.

Joka kerran kun on käyty, on hirvee pettymys koko yhtiö. Viikkari rules!

Vierailija

Viikkarilla palvelu ja ruokapaikat todella paljon korkealaatuisempaa kuin siljalla. Kun tallink osti siljan muuttui meininki ja palvelu nyk tylyä ja ruoka kuraa. Laivat kieltämättä hienompia. Onneks on grace :)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Siljalla käy vähemmän porukkaa enkä ihmettele, pakko se hinta siis jostain repiä.

Joka kerran kun on käyty, on hirvee pettymys koko yhtiö. Viikkari rules!

Itse taas olen Siljalla ollut vain loppuunmyydyillä risteilyillä (sesonkiaikoina).

Viking Linellä en ole vuosikausiin Tukholmaan mennyt, joten en voi verrata näitä kahta keskenään ja johonkin vauvalehden aavee-palstalla esitettyihin mielipiteisiin suhtaudun varauksella kun edustavat niin usein mustavalkoista ajattelutapaa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Viikkarilla palvelu ja ruokapaikat todella paljon korkealaatuisempaa kuin siljalla. Kun tallink osti siljan muuttui meininki ja palvelu nyk tylyä ja ruoka kuraa. Laivat kieltämättä hienompia. Onneks on grace :)

Mulle Vikingin buffet oli todella suuri pettymys. Aivan onneton niin valikoiman kuin laadunkin suhteen. Jämähtänyt sinne ruotsinristeilyjen kulta-ajoille 1980-1990-luvuille. Siljalla uudistetaan buffaa useammin ja ovat tämän päivän ruokatrendeissä kiinni.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Mulle Vikingin buffet oli todella suuri pettymys. Aivan onneton niin valikoiman kuin laadunkin suhteen. Jämähtänyt sinne ruotsinristeilyjen kulta-ajoille 1980-1990-luvuille. Siljalla uudistetaan buffaa useammin ja ovat tämän päivän ruokatrendeissä kiinni.
Höpsis, juuri päinvastoin. t: ohis

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Minulle Siljan buffet oli suuri pettymys. Missä ne hehkutetut ruokatrendit? Ei missään. Ruoat ei maistuneet miltään.
Samaa höttöä kuin esim abc:n noutsikoissa. Itse olen kokki,ja teen kotonakin parempaa ruokaa.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat