Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen täysin epäonnistunut naisena

Vierailija

Kysyttävää? Ö-laatu vastailee.

Sivut

Kommentit (24)

Vierailija

Miten tuossa voi epäonnistua? Oletko kasvattanut tieten tahtoen pippelin vai mitä ihmettä. Olet, mitä olet, ja sitä ei mitata onnistumisella tai epäonnistumisella.

Vierailija

^ Ei. Siinä yksi iso virhe, sillä olen epäonnistunut rintojenkin osalta mikä on naisena melkein instant failure aina miesten kanssa.

Olen vaillinainen:

- seksuaalisesti

- ulkonäöllisesti

- persoonaltani

- älykkyydeltäni

- ihmissuhteissa

- parisuhteissa

Vierailija

En kehtaa, tiedän jo olevani ruma ja ei-kuuminta-hottia. Miesten seksuaalinen mielenkiinto on riittänyt max. noin 10 mälläyskertaan, huonommin ei naisena nyt enää voi vaan mennä.

Vierailija

Jaahans, no tulihan se sieltä. Olet "epäonnistunut" koska kuvittelet miesten näin ajattelevan. No, tokihan HE tietävät, mikä on arvosi. Jännää, että listallasi älykkyys on aika alhaalla.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Jaahans, no tulihan se sieltä. Olet "epäonnistunut" koska kuvittelet miesten näin ajattelevan. No, tokihan HE tietävät, mikä on arvosi. Jännää, että listallasi älykkyys on aika alhaalla.

Olen minä miesten mukaan tyhmäkin. Kuittailuja siitä saa kuulla vaan vähän harvemmin kuin mitä kasvoista.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
KUKA välittää siitä, mitä joku yhdentekevä MIES ajattelee?

Vaillinaisuus-kohdassa lukee myös ihmissuhteet. Niihin kuuluvat sosiaaliset suhteet myös naisiin.

Vierailija

Säälittävä miestenmiellyttäjä, jatka samaan malliin. Äidiltäsikö olet mallia ottanut kun ainoa tärkeä mielipide on joidenkin typerien miesten? Sun elämästä tulee tosi raskasta, niin monta miehistä mielipidettä joita sun pitää tyydyttää.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat