Naisen ottaminen
Ihmettelin, kun valitin emännälle seksin vähyyttä, totesi, että saat kun otat. Siis tarkoitti oikeastaan, että suoraan asiaan ilman mitään etukäteissuunnitelmia tai romantiikkaa. Ja totta vie, tämä toimii. Nyt saan oikeastaan aina kun haluan, eikä emäntä lainkaan ole pahakseen pannut, päinvastoin, on pirteämpi ja iloisempi kuin koskaan. Jäin vaan nyt miettimään, että tätäkö naiset tahtovat? Sitä, että heidät otetaan yllättäen, ja tavallaan ei anneta vaihtoehtoja vaan seksin on Nyt. Itse seksi meillä kuitenkin on erittäin tasa-arvoista ja monipuolista, kumpikin taatusti saa ja usein useastikin. Ilmeisesti naiset vaan tahtovat tulla otetuiksi, onko näin?
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Kunnon narttu haluaakin että hänet otetaan ;)
Aivan. Mutta niitä vaimoainesta olevia, kunnon naisia ei tietenkään moinen huvita.
Meilläkin on sanottu että tästä pidetään mutta 9.5 kertaa kymmenestä nämä aloitteet kuitenkin torpataan
Empä ole koskaan vielä kieltäytynyt, mieheni kutsusta. Eikä hän minun.
Joskus, mutta harvoin otan rouvaa käsistä ja työn hänet vatsalleen pöydälle, sovalle tai sänkyyn, revin housut pois, jos on. Kalu jäykistyy hetkessä, jos rouva ei olisi valmis, hän sanoisi sen, kastan sormet suussa ja työnnän yhden sisään pilluun pyörimään. Kullli työntyy rouvan pilluun ja panen rajusti, ääntä tulee kuin mistäkin nartusta. Pidän käsistä tai ainakin yhdestä kiinni rytkyttäessä pillua kyr vällä, lopuksi mällit ovat pillussa vedän vehkeen pois. Pidän rouvasta kiinni, työnnä pari sormea pilluun, kouraisen spermaa ja hieron sitä klitoriksen päälle, mieleni tekisi työntää spermaiset sormet rouvan suuhun, siitä ei pantu rouva tykkäisi.
Jorma
No minäkin tykkään, kun mies ottaa ohjat. Mutta silloin suhteessa pitää olla tosissaan luottamus kunnossa, itseasiassa tykkään eniten siitä, kun mies alkaa panna aamulla, kun vielä nukun (tiedän, että moni ei pidä tästä, joten älä kokeile kysymättä). Ja kyllä minäkin saatan alkaa nuolla aamulla, jos herään ensin. Näistä on kyllä puhuttu ja luvat molemmilta saatu+jos oikeasti en halua niin mies lopettaa.
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin lievästi ärsyttää tämmöiset "oma naisystäväni tykkää tästä, joten tätäkö kaikki naiset haluavat". Meitä naisia kun täällä on kuitenkin se liki neljä miljardia, joten pitäisi olla ihan arkijärjellä pääteltävissä, ettei yhden naisen perusteella voi tehdä moisia yleistyksiä.
Itse olen taipuvainen ajattelemaan, että jokainen haluaa tuntea olonsa sukupuolesta riippumatta halutuksi oman kumppanin silmissä. Naisten seksuaalinen aktiivisuus ei ole ollut kulttuurisesti koskaan yhtä hyväksyttyä kuin miesten ja se on ohjannut naista passiiviseksi kohteeksi. Kun toinen kohdistaa sinuun jopa primitiivistä halua, omaa seksuaalisuutta on turvallista ilmentää heittäytymällä toisen vietäväksi ja samalla se hivelee itsetuntoa. Kun toinen näyttää oman himonsa rajullakin tavalla, myös oma himo on ns. hyväksyttävämpää. Uskoisin silti, että jos asetelman kääntää toisin päin myös suuresta osasta miehistä tuntuu hyvältä ja hivelevältä kun oma kumppani teoilla ilmentää sitä, kuinka paljon himoitsee toista.
Se on juurikin näin, että yksikään nainen ei ole samanlainen vaan kaikki ovat ainakin jollain tapaa erilaisia ja omansalaisia, ja niinhän sen tuleekin olla, emmehän me ole mitään klooneja ;)
Mutta Nainen joka on oman seksuaalisuutensa kanssa ns. sinut ja "kehtaa" myöntää oman perverssiytensä (jos sen nyt voi näin sanoa) on sitten vaan oikein ihana... eli Nainen joka haluaa, että mies vie ja nainen vikisee... miehelle alistuva narttu... siinähän se, ei mulla muuta :)
Kun on lapsia, niin spontaaniin "ottamiseen" on aika vähän mahdollisuuksia. Oma vaimokin on sanonut että haluaa tulla tulla otetuksi ettei tarttisi sängyssäkin olla kaikesta vastuussa.