Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka paljon haluisit painaa jos olisit 170cm?

Vierailija
23.11.2015 |

Musta 60kg-70kg on hyvä.

Kommentit (51)

Vierailija
41/51 |
23.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ssss kirjoitti:

n. 45kg

Eikö sun pitänyt lopettaa anoreksian ihannointi ja siihen yllyttäminen?

Onko se anoreksiaan yllyttämistä, että vastaa aloituksessa mainittuun kysymykseen? Tämä vastaaja ei edes sanonut mitään muuta kuin tuon painon, joka on lisäksi täysin normaali. Taisi pullukka vähän suutahtaa? ;)

-TT

Sun mielestä painoindeksi 15,6 joka luokitellaan vaikeaksi alipainoksi on täysin normaali? Vaikeasta alipainosta ei edes ole alempaa luokitusta, se onkin varmaan "kuollut".

Kyse onkin siitä, että painoindeksi ei huomioi ruumiinrakennetta tai ikää. Nuori ja sirorakenteinen nainen ei näytä luurangolta tuolla bmi:llä, mutta vanha nainen näyttää bmi:llä 20 jo valtavan lihavalta. Huomaa ero. 😸

-TT

Hah, mä näytin BMI 18 nuorena ja sirona suorastaan sairaalle ja tosi laihalle, mitä olinkin ja sain asiasta paljon kuulla. Nyt vanhempana näytän BMI 20 terveelle ja normaalipainoiselle, on lihaksia enkä ole vain luuta. Että aika huonon yleistyksen heitit.

Vierailija
42/51 |
23.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmaan saman verran kuin tämän pituisena. Eli panoindeksistä se kohta "normaali".

Hah!

Painoindeksin mukaan voisit painaa 170-senttisenä vielä 70kg etkä olisi ylipainoinen. Onko tämä sinun tapasi piiloutua ylipainoa? "En ole ylipainoinen, koska painoindeksi sanoo niin!" Tosiasiassa lihaville suunniteltu nykyinen painoindeksi on vain huijannut sinua. Älä sinä siis huijaa itseäsi.

- TT

Mikä ihmeen lihaville suunniteltu painoindeksi? Onhan tuolle asteikolle ihan terveydelliset perusteet.  Toki esimerkiksi miehille alipainon raja on aivan liian alhaalla, negatiivisia vaikutuksia terveyteen alkaa miehillä esiintyä jo kun mennään alle 21. Toisaalta terveysvaikutusten kannalta oikeampi lieven ylipainon raja olisi molemmilla sukupuolilla vasta 27.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/51 |
23.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon 169 cm ja painan 61 kg. Max 5 kg voisin luultavasti laihtua ilman, että näytän luurangolta. En vaan nää mitään syytä siihen kun oon tyytyväinen näinkin :) Vaatekoko on 36 /S, joten en todellakaan ole mikään iso.

Vierailija
44/51 |
24.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 171 cm ja ihannepainoni olisi 55 kg. Nyt painan 58 ja vyötäröllä on ylimääräistä.

Vierailija
45/51 |
24.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen myös 170 cm pitkä. Kun painoin 55 kg sain kauhisteluja osakseni miksi olen niin laiha ja mammat tuputtivat sekä vapaa-ajalla että töissä muka salaa minulle syötävää.

Nyt olen 60 kg ja on pikkuisen ylipainoinen olo, kun en ole näin korkeaan painoon tottunut. Olen kuitenkin naiseksi lihaksikas ja olen ajatellut tämän painon olevan olevan mahdollista raskautta ajtellen parempi. Minulla on taipumusta pahoinvointiin niin ehkä tuo rasva auttaa sitten meitä. Hedelmöittyminenkin on tutkimusten mukaan todennäköisempää kun bmi on juuri tämän 21 paikkeilla.

Vierailija
46/51 |
24.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen 171/57, minulle just sopiva paino, pieniluinen hoikka.

Aika paljon täällä ihannoidaan "anorektista painoa", minä luulin, että nuo ajat ovat jo takanapäin.

Vierailija
47/51 |
24.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

65-67 kg voisi olla hyvä.

m41

Vierailija
48/51 |
24.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

170 kg

Vierailija
49/51 |
24.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

68kg on tavoite. Pituutta 171cm.

Vierailija
50/51 |
24.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt lähes nelikymppisenä haluaisin painaa 60-63 kg ja olla todella hyvässä kunnossa. Olen aika siro kokoinen, tosin päärynämallisena takapuoli ja reidet vetää muutaman ylimääräisen kilon helposti.

Nuorena eli 15-25-vuotiaana painoin alle 55 kg. Näytin toki hoikalta, mutta vasta alle 50 kiloisena liian laihalta. Lihasta ei tietysti tuossa painossa löytynyt hirveän paljon, vaikka harrastinkin liikuntaa säännöllisesti. Mutta niin se ihminen vaan vanhetessaan muuttuu ja toki pari lastakin vaikuttaa kehoon, nyt olen oikeasti aika pahannäköinen alle 60 kiloisena. Vatsataudissa tullut kokeiltua sitä pari kertaa.

Vierailija
51/51 |
26.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

52-54kg

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän neljä