Kuinka paljon haluisit painaa jos olisit 170cm?
Kommentit (51)
Vierailija kirjoitti:
20kg tai näyttää läskiltä
Älä vedä liiallisuuksiin, mammat vetää herneet nenään eivätkä ota vakavasti esimerkiksi heitä, jotka vastasivat tosissaan 45kg. Kiitos :)
-TT
Mä olen 170cm ja painan 55kg. Olen tietenkin hoikka, mutten mikään luuranko, joten mun mielestä tää paino on mulle ihan hyvä. Olen myös rakenteelta melko siro, joten jos olisin isompi-luinen niin voisin varmaan painaa enemmän
N19
Mä painoin joskus 65kg sit laihdutin ja painoin 51kg ja olin koko ajan helvetin väsyny ja hirveet silmäpussit ja muutenki sairaan näköne.. Kaveritki sano siitä.. Rintojakaa enää ollu oikee et tää mun nykypaino on must hyvä 60kg ... Mut jokaisel on erilainen ruumiinrakenne ni ehkä kaikki ei näytä sairaalta ton pitusena ja painosena.. :D
Vierailija kirjoitti:
50kg. Olen 173cm ja painan 52,5 kg, tahtoisin kovasti vielä pudottaa pari kiloa... Enkä ole mikään luuranko, muotoja löytyy.
Missähän ne sun muodot on? Törröttävissä luissa?
ssss kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sellanen 40kg?
Oletko tosissasi?! Jopa minä tajuan, ettei tuo olisi hyvä paino.
Juu? Hyvä olisi minusta.
Ihan mielenkiinnosta vaan; onko nimimerkki SSSS nainen vai mies?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmaan saman verran kuin tämän pituisena. Eli panoindeksistä se kohta "normaali".
Hah!
Painoindeksin mukaan voisit painaa 170-senttisenä vielä 70kg etkä olisi ylipainoinen. Onko tämä sinun tapasi piiloutua ylipainoa? "En ole ylipainoinen, koska painoindeksi sanoo niin!" Tosiasiassa lihaville suunniteltu nykyinen painoindeksi on vain huijannut sinua. Älä sinä siis huijaa itseäsi.- TT
Se riippuu tosi paljon ihmisestä että näyttääkö lihavalta vai ei. Omat mitat on 165/69 ja kukaan ei usko että painan noin paljon ja että olen ylipainoinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ssss kirjoitti:
n. 45kg
Eikö sun pitänyt lopettaa anoreksian ihannointi ja siihen yllyttäminen?
Onko se anoreksiaan yllyttämistä, että vastaa aloituksessa mainittuun kysymykseen? Tämä vastaaja ei edes sanonut mitään muuta kuin tuon painon, joka on lisäksi täysin normaali. Taisi pullukka vähän suutahtaa? ;)
-TT
Sun mielestä painoindeksi 15,6 joka luokitellaan vaikeaksi alipainoksi on täysin normaali? Vaikeasta alipainosta ei edes ole alempaa luokitusta, se onkin varmaan "kuollut".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
50kg. Olen 173cm ja painan 52,5 kg, tahtoisin kovasti vielä pudottaa pari kiloa... Enkä ole mikään luuranko, muotoja löytyy.
Harrastan juoksemista, joten takapuoleni on pyöristynyt siinä samalla. Rinnat minulla ovat B-kuppia ja ihan sopivat minun mielestäni. Luuni eivät törrötä ja näytän useimpien mielestä sopusuhtaiselta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ssss kirjoitti:
n. 45kg
Eikö sun pitänyt lopettaa anoreksian ihannointi ja siihen yllyttäminen?
Onko se anoreksiaan yllyttämistä, että vastaa aloituksessa mainittuun kysymykseen? Tämä vastaaja ei edes sanonut mitään muuta kuin tuon painon, joka on lisäksi täysin normaali. Taisi pullukka vähän suutahtaa? ;)
-TT
Sun mielestä painoindeksi 15,6 joka luokitellaan vaikeaksi alipainoksi on täysin normaali? Vaikeasta alipainosta ei edes ole alempaa luokitusta, se onkin varmaan "kuollut".
Kyse onkin siitä, että painoindeksi ei huomioi ruumiinrakennetta tai ikää. Nuori ja sirorakenteinen nainen ei näytä luurangolta tuolla bmi:llä, mutta vanha nainen näyttää bmi:llä 20 jo valtavan lihavalta. Huomaa ero. 😸
-TT
Mä oon 164 ja suunnilleen 43 kiloa. Eli sellanen 46-47 vois olla hyvä 170 senttiselle
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harrastan juoksemista, joten takapuoleni on pyöristynyt siinä samalla. Rinnat minulla ovat B-kuppia ja ihan sopivat minun mielestäni. Luuni eivät törrötä ja näytän useimpien mielestä sopusuhtaiselta.
Mitä mieltä ne loput sitten on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä mieltä ne loput sitten on?
No mitä luulisit? Sitä mieltä, että olen liian hoikka. Nämä kommentit tulevat kuitenkin niiltä ystäväpiirini pulskemmassa kunnossa olevilta.
Äitini on 170/53, joten vastaan 53 kg. Itse olen 176/58 ja näytämme molemmat sopusuhtaisilta, emme edes erityisen hoikilta, koska lantio ei ole kovin kapea ja reidessä on, mitä pusertaa.
Oon 175cm pitkä ja aikuisiällä painanut kaiken 54-120kg. Raskaus oli se 120kg. Ja mä olen kyllä parhaimmillani nyt 85 kg ja terve ja kaunis. Kyllä se oikea paino on henkilökohtainen juttu. 54kg mulla ei ollut rintoja lainkaan -nyt on sentään sellaisetkin. :)
20kg tai näyttää läskiltä