VOINKO OLLA RASKAANA ??!!

Vierailija

Sain km 10 viikkoa sitten. :( olin rv 13+ :(
Mulla on ollut yhdet kuukautiset ja tänään tein raskaustestin joka näytti positiivista ! Mulla on menkat olleet yleensä epäsäännölliset jote en tiedä oonko myöhässä menkoista.
Ja miettisin myös sitä että voiko mun kehossa olla vielä jäljellä tätä raskaushormoonia ja siksi testi positiivinen ?! Toivoisin kovasti olevani raskaana mutta en tiedä olenko ku ei juurikaan raskausoireita... Muutaku rinnat arat ja vähä alavatsa kipua ollut.

Kommentit (3)

Vierailija

Todennäköisesti ei ole vanhoja hormoneja enää kehossa ellei jotain vanhaa raskausmateriaalia ole jäänyt kohtuun. voit hyvinkin olla raskaana. Käy ultrassa niin se selviää!

Vierailija

Joo sain varattua ajan, mutta aika vasta viikon päästä! Toivon todella että olisin raskaana mutta en viitsi kauheasti iloita jos en ookkaan. Kävin jälkitarkasstuksessa aikoja sitten ja kaik oli silloin ok. Ajattelin vaan että voisikohan olla vielä vanhoja raskaushormooneja kehossa... vai voisiko olla nyt uusi raskaus :) ei mtn pahoinvointia ole niin epäilen että siksi en olisi raskaana... t. ap

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat