Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä romanttista olet tehnyt miehellesi?

Vierailija
23.11.2015 |

Kun aina odotetaan että mies tekee jotain romanttisia asioita naiselle, niin mitä romanttista te naiset olette tehneet miehellenne?

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
23.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesvihapalsta taitaa olla väärä foorumi aloituksen kysymykselle.

Vierailija
2/24 |
23.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kerran sanoin kutsuin sitä äijäksi sen ainaisen ukon sijaan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
23.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiikutin oluen jääkiekkoa sohvalla katselevalle ukolleni ja otin suihin. Tykkäsi.

4/24 |
23.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran sovin miehen kavereiden kanssa, että kysyvät miehen saunomaan ja mieheltä pyysin, ettei ole myöhään. Kun mies lähti tulemaan kotiin niin hänen kaverinsa soitti minulle, jotta tiesin monelta mies on tulossa.

Olin vienyt lapsen hoitoon, laittautunut ja pukeutunut seksikkääseen mekkoon. Olin tehnyt 3 ruokalajin illallisen (alkuruokaa ja jälkiruokaa en enää muista, mutta naudan sisäfilettä oli pääruokana) , tehnyt youtubeen romanttisista biiseistä soittolistan joka soi taustalla kun mies tuli yllättyneenä kotiin ja sai heti alku drinkin käteensä.

Olen myös järjestänyt kynttilöitä ammeen reunalle ja pessyt mieheni kylvyssä. Ja sitten muutaman kerran laittanut kynttilöitä ja hieronut miestäni. Pari kertaa kuussa laitan jotain hyvää syötävää ja kynttilöitä olkkariin ja katsotaan miehen kanssa yhdessä tv:tä. Sekin on mielestäni romanttista. =)

Vierailija
5/24 |
23.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sanon että rakastan häntä, hän ei sano koskaan minulle muuta kuin "samoin". Minä lähetän yövuoroon hänelle aina tekstiviestejä. Minä ostan joskus jonkun jutun kaupasta hänelle mitä hän on puhunut joskus että tarvisi, tai mulla tulee mieleen että hän tarvisi. Yritän aina synttäriksi, isäpäiväksi ja jouluksi keksiä kivat lahjat, ja olen kyllä hääpäivänäkin joskus ostanut jonkun romanttisen kortin. Minä menen hänen viereensä sängylle ja koskettelen häntä, hän tekee minulle samaa todella harvoin, eikä koskaan tule ihan varta vasiten sängylle viereeni. Kehun miestäni, hän ei juuri koskaan kehu mitään minuun liittyvää. Kehun miestäni myös muille kuin hänelle itselleen. En tiedä että onko hänellä mitään syytä koskaan kehua minua muille. Yritän järjestää meille yhteistä aikaa, ja jopa olen joskus saanut miehen raahattua elokuviin ja ravintolaan syömään.

Vierailija
6/24 |
23.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suostuin kumppanikseen.

Vierailija
7/24 |
23.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No sanon että rakastan häntä, hän ei sano koskaan minulle muuta kuin "samoin". Minä lähetän yövuoroon hänelle aina tekstiviestejä. Minä ostan joskus jonkun jutun kaupasta hänelle mitä hän on puhunut joskus että tarvisi, tai mulla tulee mieleen että hän tarvisi. Yritän aina synttäriksi, isäpäiväksi ja jouluksi keksiä kivat lahjat, ja olen kyllä hääpäivänäkin joskus ostanut jonkun romanttisen kortin. Minä menen hänen viereensä sängylle ja koskettelen häntä, hän tekee minulle samaa todella harvoin, eikä koskaan tule ihan varta vasiten sängylle viereeni. Kehun miestäni, hän ei juuri koskaan kehu mitään minuun liittyvää. Kehun miestäni myös muille kuin hänelle itselleen. En tiedä että onko hänellä mitään syytä koskaan kehua minua muille. Yritän järjestää meille yhteistä aikaa, ja jopa olen joskus saanut miehen raahattua elokuviin ja ravintolaan syömään.

Osta Doreen Virtuen Oletko maaenkeli? -kirja.

Vierailija
8/24 |
23.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

antanu panna kakkoseen kynttilän valossa.

9/24 |
23.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainiin ja yks lemppari juttu jonka oon pari kertaa tehnyt on ollut rakkauskirje. :D Olen kirjoittanut kirjeen, jossa olen kehunut miestäni ja kertonut kuinka paljon rakastan. Toivottanut siinä hyvää työpäivää ja illalla käynyt laittamassa autoon kirjeen odottamaan, jotta mies on yllättynyt aamulla lähtiessään. 

Kyllähän näitä on, mutta mä oonkin ihan yliromanttinen muutenkin ja tykkään järjestellä kaikenlaista. Plus tietty se, että ollaan seurusteltu vasta 6 vuotta..

Vierailija
10/24 |
23.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään kävin sytyttämässä pihalle kynttiläpolun ennen kuin mies tuli töistä pimeällä kotiin. Hän tykkäsi.

Vierailija
11/24 |
23.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tehnyt kolmen ruokalajin illallisen (usein), olen tuonut kaupasta suklaata, olutta tms mistä mies ilahtuu, olen järjestänyt synttäriyllätyksiä, kehun komeaksi, pukeudun seksihepeneisiin säännöllisin väliajoin ja annan suikkarin ilman vastapalveluvelvoitetta. On varmaan muitakin. Nyt olen varannut yllätykseksi hotellin sviitin poreammeineen.

Vierailija
12/24 |
24.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
13/24 |
24.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamulla kävin lämmittämässä auton ja raappasin ikkunat, laitoin rattiin lapun "Hyvää työpäivää ihana!"

Tuollaisia pieniä arjessa huomioimisia teen paljon.

Vierailija
14/24 |
24.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aamulla kävin lämmittämässä auton ja raappasin ikkunat, laitoin rattiin lapun "Hyvää työpäivää ihana!"

Tuollaisia pieniä arjessa huomioimisia teen paljon.

Auts...et kai vaan raapannut tuulilasia.

M32

Vierailija
15/24 |
24.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

antanu panna kakkoseen kynttilän valossa.

Hyiiiii ;-))))

Vierailija
16/24 |
24.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miesvihapalsta taitaa olla väärä foorumi aloituksen kysymykselle.

Näinpä. Romanttisinta mitä miehelle kannattaa tehdä on antaa lupa suorittaa naiselle laadukasta seksiä. Sillä naisella on pyhä vulva eli se minkä lisäksi miehellä ei ole muuta liiku päässä eikä ole muuta syytä elää.

Vierailija
17/24 |
24.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen lainasin miehelle kirjastosta kirjan, jonka tiesin miestä kiinnostavan.

Vierailija
18/24 |
24.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen toin miehelle kahvimukin sänkyyn, tein lettutaikinan & paistoin letut aamupalaksi ja hain myös kaupasta mandariineja miehelle. Mandariinit ovat siis hänen lempihedelmiään, ilahtui kyllä :D On niin ihanaa kun saa toiselle hyvän mielen ihan pienilläkin asioilla.

Vierailija
19/24 |
24.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätin kerran nalkuttamatta.

Vierailija
20/24 |
24.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tehnyt lukemattomia romanttisia aterioita. Ostellut kukkia, rakkautta tursuavia kortteja. Järjestänyt useita reissuja ja yhteisiä iltoja miehen musamaun ehdoilla. Jotenkin jäänyt fiilis, ettei se noista ollut moksiskaan. 

Mutta perinteinen suihku/sauna sessio kynttilän valossa tai ihan vaan valossa, pesen miehen kiireestä kantapäähän ja lopuksi suihinotto on yleensä tehnyt vaikutuksen. Tai sen jälkeen tuo on kehrännyt kuningasleijonan lailla ja ollut mulle kiva useita päiviä.

Alkopa vituttamaan nyt. Mä olen yrittänyt, yrittänyt ja yrittänyt ja suihinotto onkin se romanttisin juttu vissiin ikinä. Puhumattakaan, että toisinpäin olisi juurikaan ollut oikeastaan mitään. Yhden sammakon se kerran mulle lahjaksi osti. AAH! valo tuli takaisin, hän on hyvä hankkimaan mulle lahjoja synttäreinä ja jouluna. Itse olen taas surkea lahjanostaja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän yhdeksän