Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä romanttista olet tehnyt miehellesi?

Vierailija

Kun aina odotetaan että mies tekee jotain romanttisia asioita naiselle, niin mitä romanttista te naiset olette tehneet miehellenne?

Sivut

Kommentit (24)

Sitruunapippuri
Seuraa 
Liittynyt23.11.2015

Kerran sovin miehen kavereiden kanssa, että kysyvät miehen saunomaan ja mieheltä pyysin, ettei ole myöhään. Kun mies lähti tulemaan kotiin niin hänen kaverinsa soitti minulle, jotta tiesin monelta mies on tulossa.

Olin vienyt lapsen hoitoon, laittautunut ja pukeutunut seksikkääseen mekkoon. Olin tehnyt 3 ruokalajin illallisen (alkuruokaa ja jälkiruokaa en enää muista, mutta naudan sisäfilettä oli pääruokana) , tehnyt youtubeen romanttisista biiseistä soittolistan joka soi taustalla kun mies tuli yllättyneenä kotiin ja sai heti alku drinkin käteensä.

Olen myös järjestänyt kynttilöitä ammeen reunalle ja pessyt mieheni kylvyssä. Ja sitten muutaman kerran laittanut kynttilöitä ja hieronut miestäni. Pari kertaa kuussa laitan jotain hyvää syötävää ja kynttilöitä olkkariin ja katsotaan miehen kanssa yhdessä tv:tä. Sekin on mielestäni romanttista. =)

Vierailija

No sanon että rakastan häntä, hän ei sano koskaan minulle muuta kuin "samoin". Minä lähetän yövuoroon hänelle aina tekstiviestejä. Minä ostan joskus jonkun jutun kaupasta hänelle mitä hän on puhunut joskus että tarvisi, tai mulla tulee mieleen että hän tarvisi. Yritän aina synttäriksi, isäpäiväksi ja jouluksi keksiä kivat lahjat, ja olen kyllä hääpäivänäkin joskus ostanut jonkun romanttisen kortin. Minä menen hänen viereensä sängylle ja koskettelen häntä, hän tekee minulle samaa todella harvoin, eikä koskaan tule ihan varta vasiten sängylle viereeni. Kehun miestäni, hän ei juuri koskaan kehu mitään minuun liittyvää. Kehun miestäni myös muille kuin hänelle itselleen. En tiedä että onko hänellä mitään syytä koskaan kehua minua muille. Yritän järjestää meille yhteistä aikaa, ja jopa olen joskus saanut miehen raahattua elokuviin ja ravintolaan syömään.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
No sanon että rakastan häntä, hän ei sano koskaan minulle muuta kuin "samoin". Minä lähetän yövuoroon hänelle aina tekstiviestejä. Minä ostan joskus jonkun jutun kaupasta hänelle mitä hän on puhunut joskus että tarvisi, tai mulla tulee mieleen että hän tarvisi. Yritän aina synttäriksi, isäpäiväksi ja jouluksi keksiä kivat lahjat, ja olen kyllä hääpäivänäkin joskus ostanut jonkun romanttisen kortin. Minä menen hänen viereensä sängylle ja koskettelen häntä, hän tekee minulle samaa todella harvoin, eikä koskaan tule ihan varta vasiten sängylle viereeni. Kehun miestäni, hän ei juuri koskaan kehu mitään minuun liittyvää. Kehun miestäni myös muille kuin hänelle itselleen. En tiedä että onko hänellä mitään syytä koskaan kehua minua muille. Yritän järjestää meille yhteistä aikaa, ja jopa olen joskus saanut miehen raahattua elokuviin ja ravintolaan syömään.

Osta Doreen Virtuen Oletko maaenkeli? -kirja.

Sitruunapippuri
Seuraa 
Liittynyt23.11.2015

Ainiin ja yks lemppari juttu jonka oon pari kertaa tehnyt on ollut rakkauskirje. :D Olen kirjoittanut kirjeen, jossa olen kehunut miestäni ja kertonut kuinka paljon rakastan. Toivottanut siinä hyvää työpäivää ja illalla käynyt laittamassa autoon kirjeen odottamaan, jotta mies on yllättynyt aamulla lähtiessään. 

Kyllähän näitä on, mutta mä oonkin ihan yliromanttinen muutenkin ja tykkään järjestellä kaikenlaista. Plus tietty se, että ollaan seurusteltu vasta 6 vuotta..

Vierailija

Tänään kävin sytyttämässä pihalle kynttiläpolun ennen kuin mies tuli töistä pimeällä kotiin. Hän tykkäsi.

Vierailija

Olen tehnyt kolmen ruokalajin illallisen (usein), olen tuonut kaupasta suklaata, olutta tms mistä mies ilahtuu, olen järjestänyt synttäriyllätyksiä, kehun komeaksi, pukeudun seksihepeneisiin säännöllisin väliajoin ja annan suikkarin ilman vastapalveluvelvoitetta. On varmaan muitakin. Nyt olen varannut yllätykseksi hotellin sviitin poreammeineen.

Vierailija

Aamulla kävin lämmittämässä auton ja raappasin ikkunat, laitoin rattiin lapun "Hyvää työpäivää ihana!"

Tuollaisia pieniä arjessa huomioimisia teen paljon.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Aamulla kävin lämmittämässä auton ja raappasin ikkunat, laitoin rattiin lapun "Hyvää työpäivää ihana!"

Tuollaisia pieniä arjessa huomioimisia teen paljon.

Auts...et kai vaan raapannut tuulilasia.

M32

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat