Hajuvettä meni silmiin, mitä nyt!!!

Vierailija

Minä idioottien idiootti onnistuin suihkuttamaan hajuvettä SUORAAN silmiin, kyllä, molempiin. Seurauksena tietysti helvetinmoinen kirvely ja kuumotus ym. Oon tietysti huuhdellut noita nyt vedellä hullun lailla, mutta kirvelee silti. Mietin että pitäisikö oikein ambulanssi soittaa tällaisen takia? :( kellään kokemuksia samasta tai vinkkejä mitä vois tehä?

Kommentit (11)

Vierailija

Kirvelee aikansa mut ei siitä mitään sen vakavampaa seuraa. Ihan turhaan panikoit siellä! Pidä silmiä kiinni, niin ne puhdistaa itse itsensä nopeammin.

Tiesithän, että vettä ei saisi silmiin laittaa!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kantsis varmaan päivystykseen mennä

Eli ambulanssi? :( ääöh

Ap

Taksi, idiootti.

Ei ole rahaa.

Ap

Vierailija

Kannattaa soittaa päivystykseen. Ja ensin huuhdella silmiä todella pitkään vedellä, tyyliin 30 min. Minulla meni pesuainetta silmiin, emäksinen neste ehti hieman vaurioittaa kalvoa, mutta pitkä huuhtelu pelasti tilanteen.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Et siis todellakaan mene tollasen asian takia päivystykseen! Tajuatko, että siellä on ihan oikeasti apua tarvitsevia ihmisiä!?

Silmävammako, joka pahimmillaan johtaa pysyviin näkökyvyn vaurioihin, ei ole oikeasti apua vaativa tilanne? Itse sanoisin että enemmän tuollainen apua vaatii kuin Nella 6:vn pari päivää kestänyt yskä ja 38 asteen kuume.

Kyllä sinne päivystykseen voi ja kannattaa mennä ennen kuin pää on kainalossa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et siis todellakaan mene tollasen asian takia päivystykseen! Tajuatko, että siellä on ihan oikeasti apua tarvitsevia ihmisiä!?

Silmävammako, joka pahimmillaan johtaa pysyviin näkökyvyn vaurioihin, ei ole oikeasti apua vaativa tilanne? Itse sanoisin että enemmän tuollainen apua vaatii kuin Nella 6:vn pari päivää kestänyt yskä ja 38 asteen kuume.

Kyllä sinne päivystykseen voi ja kannattaa mennä ennen kuin pää on kainalossa.

Jos vähän menee hajuvettä silmiin, niin ei todellakaan aiheuta silmävauriota! Ja ap ilmeisesti hyvässä hapessa kuitenkin, jos pystyy palstailemaan, vaikka molempiin silmiinsä sitä hajuvettä ruiskinut?

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat