Häpeän itsetyydyttämistä
Vaikka nytkin tekisi mieli niin en vaan voi, koska sitten tunnen olevani jotenkin inhottava ja säälittävä.
Kommentit (12)
Älä runkuttele julkisilla paikoilla, kokemuksesta tiedän että silloin hävettää vähemmän.
Muakin vähän ahdistaa, mutta en pysty olemaan ilmankaan. Ehkä jos sais oikeeta seksiä niin sitten varmaan pystyisin olemaan ilmankin.
Sama. Siksi en sitä koskaan ole tehnytkään.
Luettelemiesi lisäksi ajatuskin siitä tuntuu typerältä. Ajatus itsestä hinkkaamassa itseäni pistää naurattamaan. Näyttää varmana ihan idiootilta.
N24
Älä häpeä, ei ole mitään syytä. Ja tuosta idiootilta näyttämisestä: näyttääkö sitten kaksi vaakamamboa harrastavaa ihmistä siinä tilanteessa mitenkään erityisen intellektuellilta? Eiköhän sieltäkin löydy jos jonkinlaisia hassunkurisia asentoja, kala-kuivalla-maalla -hengenhaukkomista ja orgasmin hetkellä muljahtelevia silmiä. Seksi missä tahansa muodossa on loppujen lopuksi melko koomisen ja epäkuvauksellisen näköistä puuhaa :D
Mitä hävettävää siinäkin on. Luonnollinen juttu.
Ai AP olikin nainen. Lopeta heti tuommonen ja etsi itsellesi kunnollinen kotimainen mies
Nautinto on kaunis asia, yksin tai yhdessä.
Runkkaamaan niin ku olis jo! Pelkäätkö ettei seksi enää innosta, vai?
Minä en! Mulla on käsilaukussa huulipunaksi peitetty vibra jolla vähän maalailen huuliani vaikka kesken työpäivän! Aaaah...
Sietääkin hävetä, sillä Jumala näkee sormeilusi.
Pyh, ei siinä mitään likaista tai hävettävää ole. Runkkaamaan vaan! SUlla on mun lupa, nyt ja aina.