Kuinka pian seksiä synnytyksen jälkeen?

Vierailija

Kuinka pian olette harrastaneet seksiä synnytyksen jälkeen? Olemme olleet nyt mieheni kanssa 3viikkoa ilman seksiä. Se ei ole todellakaan mikään ensisijainen juttu nyt meidän elämässä mutta kyllä mulla on ikävä yhdyntää mieheni kanssa. Vauva kumminkin haluaa olla paljon sylissä ja unissaan ääntelehtii, mikä taas ei ainakaan itseäni "sytytä", jos kuulen että vauva "juttelee".. Olen koittanut vihjailla miehelle että olisin valmis kun jälkivuotoakaan ei ole ollut enää viikkoon..

Kommentit (10)

Vierailija

Menkää eri huoneeseen peuhaamaan. Me ollaan harrastettu 1-2 vko synnytysten jälkeen. Ite koen sen jopa jonkinlaiseksi "naiseksi palaamis - riitiksi".

Vierailija

Miten te pystytte noin nopeaa? Viikon jälkeen jo? Luulisi että p*llu on ihan riekaleina vielä silloin. Ei ole kokemusta kun en ole synnyttänyt mutta ajatuskin käy kipeää, auts.

Vierailija

Miten helkutissa voitte sekstailla viikko tai kaksi synnytyksen jälkeen? Jotkut näemmä palautuu nopeasti. Itse vuosin 5 viikkoa ja alapää oli muutenkin hellänä kauan. Eikä tehnyt mielikään. Muutama kuukausi taisi kaiken kaikkiaan mennä.

Vierailija

Viikko meni meilläkin, ja itse pyysin mieheltäni seksiä, kun olin joutunut olemaan pari viikkoa ilman ennen vauvan syntymää. Aluksi se vähän koski, sitten tuntui jo hyvältä.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat