Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuinka pian seksiä synnytyksen jälkeen?

Vierailija
23.11.2015 |

Kuinka pian olette harrastaneet seksiä synnytyksen jälkeen? Olemme olleet nyt mieheni kanssa 3viikkoa ilman seksiä. Se ei ole todellakaan mikään ensisijainen juttu nyt meidän elämässä mutta kyllä mulla on ikävä yhdyntää mieheni kanssa. Vauva kumminkin haluaa olla paljon sylissä ja unissaan ääntelehtii, mikä taas ei ainakaan itseäni "sytytä", jos kuulen että vauva "juttelee".. Olen koittanut vihjailla miehelle että olisin valmis kun jälkivuotoakaan ei ole ollut enää viikkoon..

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
23.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten kauan menee että toosa palautuu normaaliksi synnytyksen jälkeen?

Vierailija
2/10 |
23.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menkää eri huoneeseen peuhaamaan. Me ollaan harrastettu 1-2 vko synnytysten jälkeen. Ite koen sen jopa jonkinlaiseksi "naiseksi palaamis - riitiksi".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
23.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksit on nyt sekstailtu, nyt on vain hiljainen, ammottava messuhalli.

Vierailija
4/10 |
23.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

5 viikkoa meni. Eka kerta oli huono, kun kumpikin jännitettiin, siitä se sit lähti paranemaan.

Vierailija
5/10 |
23.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä meni ekan synnytyksen jälkeen 2 viikkoa, tokan syntymän jälkeen viikko.

Vierailija
6/10 |
23.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikko. 

Vierailija
7/10 |
23.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten te pystytte noin nopeaa? Viikon jälkeen jo? Luulisi että p*llu on ihan riekaleina vielä silloin. Ei ole kokemusta kun en ole synnyttänyt mutta ajatuskin käy kipeää, auts.

Vierailija
8/10 |
23.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten helkutissa voitte sekstailla viikko tai kaksi synnytyksen jälkeen? Jotkut näemmä palautuu nopeasti. Itse vuosin 5 viikkoa ja alapää oli muutenkin hellänä kauan. Eikä tehnyt mielikään. Muutama kuukausi taisi kaiken kaikkiaan mennä.

Vierailija
9/10 |
23.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikko meni meilläkin, ja itse pyysin mieheltäni seksiä, kun olin joutunut olemaan pari viikkoa ilman ennen vauvan syntymää. Aluksi se vähän koski, sitten tuntui jo hyvältä.

Vierailija
10/10 |
23.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla meni 6vk ja sillonkin toosa vielä hiukan arka. Ja ihan normaalisti alateitse synnytin ilman ongelmia.