Mitä tekisi Tampereella 5.12 illalla?

Vierailija

Päivällä yksi pieni tapahtuma ja jään yöksi, kun lauantaina on iltaisin kotiin asti huonot yhteydet. Yötä olen keskustassa. 

Vähän osviittaa mistä pidän: Rock, jazz, blues, purkkahevi, klassinen, teatterissa komediat tai musikaalit. Mutta olen avoin kaikelle uudelle. Tamperetalossa ei näytä olevan mitään. Tamperetalon tarjonnan katsoin, eikä oikein ne jutut kiinnosta. Jos en keksi muuta, menen (taas) paapan kapakkaan, mutta olisiko jotain vaihtelua? Paappaan kehtaa mennä yksinkin. Olen täyttänyt 40. 

Kommentit (11)

Vierailija

Mää voin tulla sun kans Paappaan, jos sinne päädyt. Mitään en osaa suositella, en oo ottanu selvää mitä silloin meneillään :)

Vierailija

Kiitos kakkonen. onko tuo telakka se tiilitalo Tornin ja Villan (hotellit) lähellä? Minkä ikäistä porukkaa siellä noin yleensä käy? 

Tampere siis on tuttu kaupunki kyllä, eli tunnen keskustan aika hyvin, joten maamerkkejä antamalla osaan moneen paikkaan. Paljon olen käynyt ja asunutkin vuoden, mutta siitä on aika kauan. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Tule Jyväskylään Eläkeläisten keikalle! 

No et varmaan tule, mutta ehdotinpa vaan :D

En tule Jyväskylään, mutta eläkeläisten keikalla olen kerran ollut ja voisin käydä toistekin. t. Ap. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tule Jyväskylään Eläkeläisten keikalle! 

No et varmaan tule, mutta ehdotinpa vaan :D

En tule Jyväskylään, mutta eläkeläisten keikalla olen kerran ollut ja voisin käydä toistekin. t. Ap. 

Siis Eläkeläisten, uskon kyllä että jonkun eläkeläistenkin ehkä joskus. 

Vierailija

Telakalla käy vähän vanhempaa taideporukkaa eli ei teinimesta. Se on tullikamarin aukiolla Pakkahuonetta viistosti vastapäisen talon päädyssä. Teatteriravintola.

Vierailija

Kiitos, hyviä vinkkejä tuli. En osaa sanoa vielä, mihin menen, mutta eiköhän noista jotain löydy. Teatterista vielä, tarjonnan osaan katsoa itsekin, mutta kun niitä on niin monta, niin osaatteko suoraan suositella jotain? Taitaa vain näin pikkujouluaikaan olla vaikea saada lippuja?

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat