Mun nelivuotias poikani ilmoitti juuri haluavansa barbin

Vierailija

Ollaan luettu Pija Lindenbaumin Kenta ja barbiet -kirjaa, ja lapsi sanoo nyt haluavansa oman barbin. Tämä nyt vain tiedoksi teille, jotka väitätte, että pojat eivät halua "tyttöjen" leluja, jos heidän itsensä antaa valita.

Sivut

Kommentit (28)

Vierailija

Meillä myös poika aikoinaan halusi. Hän halusi myös nuken ja sille rattaat sekä muita tarvikkeita. Viisivuotiaana ihastui prinsessamekkoon, jonka kävin myös ostamassa. Niin ja lapsen yksi lempielokuvista oli aikoinaan Helinä-keiju. 

Kaikki nuo ostettiin ja olivat kovassa käytössä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Meillä myös poika aikoinaan halusi. Hän halusi myös nuken ja sille rattaat sekä muita tarvikkeita. Viisivuotiaana ihastui prinsessamekkoon, jonka kävin myös ostamassa. Niin ja lapsen yksi lempielokuvista oli aikoinaan Helinä-keiju. 

Tuliko pojasta hetero?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
No osta barbi.

Voi olla, että ostan. En tiedä vielä. Me ei ylipäätään osteta leluja kauhean usein. Just oli synttärit ja tuli paljon leluja lahjaksi.

Ap

Vain homopojat leikkivät nukei...

Ettehän te tietenkään hanki pojalle barbia, ettehän? Ja lopettakaa sellaisten Barbie kirjojen lukeminen pojalle, sillä poika saa niistä selvästi vääriä vaikutteita koska hän luulee, että pojat saavat leikkiä nukeilla.

Vierailija

Minun nelivuotias poika rakastaa koruja, kimallusta ja kaikenlaista blingiä. Saa myös sellaiseen pukeutua halutessaan. Ja ostaisin barbinkin jos olisi vielä joulu/synttäriaikaan ajankohtainen ja mielunen toive.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Tuliko pojasta hetero?

Kovasti vaikuttaa että  tuli. Ikää 9v. ja kuulemma tytöt on yäk.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
No nytpä tiedät, mitä ostat pojalle joululahjaksi.

Mä kyllä menin jo sanomaan, etten osta leluja lahjaksi, kun niitä tuli niin paljon synttäreillä...

Ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ollaan luettu Pija Lindenbaumin Kenta ja barbiet -kirjaa, ja lapsi sanoo nyt haluavansa oman barbin. Tämä nyt vain tiedoksi teille, jotka väitätte, että pojat eivät halua "tyttöjen" leluja, jos heidän itsensä antaa valita.
Osta hänelle leikki auto

shatteredkav
Seuraa 
Liittynyt19.10.2015

Vierailija kirjoitti:
Älä osta. Muuten pojastasi tulee homo

Jaa jaa. Minä olen todennäköisesti sinun kriteereilläsi "homo" (panseksuaali) ja fun fact; en ole koskaan leikkinyt barbeilla. Ei nuket kenestäkään homoa tee, se on synnynnäistä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No nytpä tiedät, mitä ostat pojalle joululahjaksi.

Mä kyllä menin jo sanomaan, etten osta leluja lahjaksi, kun niitä tuli niin paljon synttäreillä...

Ap

Siis ettei nelivuotias saisi yhtään leluja joululahjaksi?!? Tai jos et itse osta, niin esitä toive kummeille tai isovanhemmille.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Kuulostat hyvältä vanhemmalta :)

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat