Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mun nelivuotias poikani ilmoitti juuri haluavansa barbin

Vierailija
23.11.2015 |

Ollaan luettu Pija Lindenbaumin Kenta ja barbiet -kirjaa, ja lapsi sanoo nyt haluavansa oman barbin. Tämä nyt vain tiedoksi teille, jotka väitätte, että pojat eivät halua "tyttöjen" leluja, jos heidän itsensä antaa valita.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
23.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No nytpä tiedät, mitä ostat pojalle joululahjaksi.

Mä kyllä menin jo sanomaan, etten osta leluja lahjaksi, kun niitä tuli niin paljon synttäreillä...

Ap

Siis ettei nelivuotias saisi yhtään leluja joululahjaksi?!? Tai jos et itse osta, niin esitä toive kummeille tai isovanhemmille.

No en mä tiedä, onko niitä välttämättä pakko saada. Voi saada myös elokuvia, kirjoja ja palapelejä. Ei oikeasti tuossa iässä tarvitse niitä leluja niin paljon, ehkä siinä vaiheessa ne ovat sitten tärkeämpiä, kun niitä aletaan jossain vertailla. Kun monesti leikissä on ihan muut kuin lelut, ja toisaalta ne lelut on usein leikissä jotain ihan muuta kuin ovat. Mutta eivät kaikki varmaankaan kysy toiveita ja jotain lahjoja on jo tullutkin.

Ap

Se on kyllä ihan totta, että nykyään lapsilla on valtavan paljon leluja. Mutta silti, jos lapsella on noin selkeä toive että hän haluaisi barbin, niin miksei sitä voisi täyttää kun joulu on tulossa? Leluja ei ole pakko saada, mutta suurimmalle osalle lapsista lelut ovat ykköstoiveita.

Vierailija
22/28 |
23.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä kyllä menin jo sanomaan, etten osta leluja lahjaksi, kun niitä tuli niin paljon synttäreillä...

Ap

Siis ettei nelivuotias saisi yhtään leluja joululahjaksi?!? Tai jos et itse osta, niin esitä toive kummeille tai isovanhemmille.

Aivan kuin rangaistus siitä, että lapsi meni syntymään lähellä joulua. Vuoden mutsi-palkinto meneee.... *töttörötöttöröö*

Ei ole synytynyt lähellä joulua. Mä en nyt kyllä ymmärrä, miksi se on jotenkin erityisen hyvää vanhemmuutta ostaa lapselle hirveät määrät tavaraa. Saa toki yrittää perustella.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
23.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

No en mä tiedä, onko niitä välttämättä pakko saada. Voi saada myös elokuvia, kirjoja ja palapelejä. Ei oikeasti tuossa iässä tarvitse niitä leluja niin paljon, ehkä siinä vaiheessa ne ovat sitten tärkeämpiä, kun niitä aletaan jossain vertailla. Kun monesti leikissä on ihan muut kuin lelut, ja toisaalta ne lelut on usein leikissä jotain ihan muuta kuin ovat. Mutta eivät kaikki varmaankaan kysy toiveita ja jotain lahjoja on jo tullutkin.

Ap

Se on kyllä ihan totta, että nykyään lapsilla on valtavan paljon leluja. Mutta silti, jos lapsella on noin selkeä toive että hän haluaisi barbin, niin miksei sitä voisi täyttää kun joulu on tulossa? Leluja ei ole pakko saada, mutta suurimmalle osalle lapsista lelut ovat ykköstoiveita.

Ensimmäinen lelukirja tuli just, ja voin kertoa, että lapsella on kymmenisen muutakin selkeää toivetta.

Ap

Vierailija
24/28 |
23.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ap

Ensimmäinen lelukirja tuli just, ja voin kertoa, että lapsella on kymmenisen muutakin selkeää toivetta.

Ap

No sitten kirjoitatte yhdessä joulupukille ja selvität siten, mitä poika eniten haluaa.

Vierailija
25/28 |
23.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kertonut tämän aiemminkin.. Minun poika halusi leikkiä barbeilla. Myös hänen poikapuoliset kaverit kävivät innokkaasti näillä leikkimässä, koska kotona ei ollut sellaiseen mahdollisuutta. Vähän hullua kun tulee nyt ajatus, että olisikohan minun pitänyt erikseen kysyä vanhemmilta saako teidän pojat leikkiä nukeilla... Mutta ei huolta, kenestäkään en homoa onnistunut tekemään.

Vierailija
26/28 |
23.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ap

Ap

No sitten kirjoitatte yhdessä joulupukille ja selvität siten, mitä poika eniten haluaa.

Meillä ei joulupukki tuo lahjoja, joten kirjoittaminen semmoiselle voisi olla äkkiseltään hieman outoa.

Ap

Vierailija
27/28 |
23.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kertonut tämän aiemminkin.. Minun poika halusi leikkiä barbeilla. Myös hänen poikapuoliset kaverit kävivät innokkaasti näillä leikkimässä, koska kotona ei ollut sellaiseen mahdollisuutta. Vähän hullua kun tulee nyt ajatus, että olisikohan minun pitänyt erikseen kysyä vanhemmilta saako teidän pojat leikkiä nukeilla... Mutta ei huolta, kenestäkään en homoa onnistunut tekemään.

Joo, mäkin muistan tän lapsuudesta, serkkujen kanssa leikittiin barbeilla ja ne kiinnosti sekä tyttöjä että poikia.

Ap

Vierailija
28/28 |
23.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun nelivuotias tyttöni ilmoitti juuri haluavansa arabin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan yksi