ÄLÄ osta Canada Goose takkia!!!

Vierailija

Canada Goose kertoo takkiensa turkiskauluksen olevan peräisin luonnosta metsästetyistä eläimistä, mutta aika hurja video tästä metsästyksestä/-kidutuksesta:

http://www.dailymail.co.uk/news/article-2544075/Revealed-Chilling-cruelt...

YÖK. Itse en tuota kuolleen sielun sisältävää trenditakkia päälle vedä. Eiköhän aleta kaikki boikotoida kyseessä olevaa tuotetta! :/ Tai Ehtona että aito turkis vaihdetaan synteettiseen.

Sivut

Kommentit (19)

Vierailija

No eihän niitä ostakaan kuin laumaeläimet, joilla ei ole omaa tyylitajua. Sitten kuljetaan kesät talvet ylikuumassa ja susirumassa takissa, kun varaa ei ole enää muuhun.

Vierailija

Canada Goose ainakin takaa, että heidän untuvansa on eettisesti tuotettu. Kilpailijat repivät untuvat eläviltä hanhilta, mikä on eläinrääkkäystä tietenkin.

Jos CG tai alihankkija on syyllistynyt eläinrääkkäyksiin, on tietenkin tehtävä rikosilmoitus. Kuitenkin noista videoita voi kuka tahansa nykyään tehdä ilman mitään oikeustajua, joten enpä luottaisia suoraan, ennen kuin oikeudessa on luotettavaksi tietolähteeksi todettu. CG valitsee myös myyjät, kuka tahansa feikkikauppa ei voi tuotteita myydä.

Sama eettisyys tietysti koskee muitakin vaatteita. Et varmaan osta merkkikenkiä tai rättejä, jotka tehdään hikipajoissa parilla eurolla ja myydään sulle 150 eurolla!

Vierailija

Naurua saa pidätellä, kun bussipysäkillä on 7 ihmistä peräkkäin ja kaikilla sama takki. Ihan kuin olis jotain kiinalaisia :D Mutta joo, tässä maassa harvalla on tyylitajua.

On myös outoa, että vanhemmilla on rahaa/kiinnostusta ostaa lapselle takki, joka on saman hintainen kuin kaksion kuukausivuokra pk-seudulla.

Vierailija

Kerran kokeilin uteliaisuuttani tuollaista takkia Stockmannilla. Halusin tietää mitä ihmeellistä noissa takiessa on kun niin kovasti on hehkutettu. Muistan, että takeissa oli jotkut hirveät hälyttimet, siis paljon jykevämmät kuin mitä muissa takeissa. Kokeiluni perusteella en voi kuin ihmetellä noiden takkia aiheuttamaa haloota. Takki painoi hyvin paljon ja tuntui todella kömpelöltä, enkä pystynyt siinä juuri liikkumaan. Lisäksi takin vetoketju oli todella jäykkä ja onnistuin melkein hikoilemaan ja ahdistumaan, vaikka takki oli päälläni ehkä minuutin. Nauroinkin takki päällä sovituskopissa. En voisi koskaan ostaa tuollaista takkia, enkä ymmärrä mihin sen hinta sellaiset 600 euroa oikein perustuu. Lisäksi vaikka Suomessa voi olla talvella todella kylmä, ei tuollaiselle takille kovin montaa käyttökertaa varmaankaan ilman hikoilua tule. Itse selviän talven kylmimmilläkin ilmoilla tavallisen paksuisella noin 30 euron Puma-hupparilla ja aivan tavallisella toppatakilla.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Canada Goose kertoo takkiensa turkiskauluksen olevan peräisin luonnosta metsästetyistä eläimistä, mutta aika hurja video tästä metsästyksestä/-kidutuksesta:

YÖK. Itse en tuota kuolleen sielun sisältävää trenditakkia päälle vedä. Eiköhän aleta kaikki boikotoida kyseessä olevaa tuotetta! :/ Tai Ehtona että aito turkis vaihdetaan synteettiseen.

Voi kulta pieni, ei voisi vähempää kiinnostaa viherpiiperjäjien ininät...
Seuraavassakin talvitakissani on turkiksia jos siltä tuntuu.

Vierailija

Mä olen ostanut. Kovallakin pakkasella alle riittää t-paita. Ei varmasti tyylikkäin mahdollinen takki, mutta pari vuotta olen jo ollut hyvin tyytyväinen käyttäjä. Enkä minä se päällä juhliin lähde, vaan lasten kanssa ulos tai ehkä ruokakauppaan. Omasta mielestäni parempi vaihtoehto kuin se, että ostaisin satasen takin joka vuosi.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Watch out, we got badass over here.

Vierailija

En jotenki raaski ostaa noin kallista takkia ja toisaalta ei täällä Helsingin kaupungissa tarvitse tollasta takkia. Asia erikseen jos asuisi maalla.

Vierailija

Jutun oli kirjoittanut animaliahenkinen toimittaja ja perustanut sen PETAn näkökulmiin.

CG ei pyydystä kojootteja eikä käytä ansoja, vaan ostaa kojootinnahat metsästäjiltä, jotka ovat sitoutuneet toimimaan säädösten mukaan.  Kuvatekstissä ollut "It is unclear whether these images are from Canada Goose trappers but the firm does use the same leg holds" on siis potaskaa. Säädöksiä on varmasti paikallaan kiristää sekä loukkujen että toimintatapojen (millaisin välein loukut käydään tarkistamassa) suhteen ja valvontaa tulee myös lisätä.

Kojootit ovat USAssa ja Kanadassa haittaeläimiä, jotka tunkeutuvat pihoille ja vahingoittavat kotieläimiä, lemmikkejä ja uhkaavat myös lapsia ja isompiakin ihmisiä.

Aito kojootinturkki on hupunreunuksena ominaisuuksiltaan ylivoimainen etenkin tekokarvoihin verrattuna.

Vierailija

Koko takkihan on suosittu vain sen bling-faktorin vuoksi.

Ts. "katsokaa miten paljon rahaa mulla on, voin heittää tonnin täysin tarpeettomaan takkiinkin".

goose on aivan loistava

Mulla on ollut Goosen takki nyt kolmisen vuotta ja vaikka etelässä ei kunnon talvia ole ollutkaan, käytän takkia noin 4-5 kertaa viikossa 10 kuukauden ajan.

Lapset pelaavat jääkiekkoa ja sen verran tulee hallilla oltua. En aio lasten harrastusten takia palella. Eikä goosen kanssa ole tarvinnutkaan.

Suosittelen lämpimästi kaikille hokiäideille:)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Watch out, we got badass over here.

Joo. On TOSI badass kun uskaltaa nauraa viherpiipertäjien aivopieruille.

Vierailija

Aina löytyy tietämättömiä ja itsekkäitä, eläinten kärsimyksistä täysin piittaamattomia ihmisiä. Huonoa karmaa keräävät itselleen.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat