Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kiltit vs pahat pojat?

Vierailija
23.11.2015 |

Kumpi kiinnostaa enemmän? Yläpeukku=kiltit ja alapeukku=pahat.

Voitte perustella, jos haluatte, toivottavaa olisi myös että olette rehellisiä. Ja nyt pitää valita näiden kahden väliltä, joten mikään siltä väliltä ei kelpaa.

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
23.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paha poikakin on muuten aika epäselvä juttu. Mitä jos moni näkeekin pahan pojan sellaisena, joka elää oman päänsä mukaan eikä suostu kenenkään tossun alle ja omaa huomattavat ballsit, joita käyttää hyviin tarkoituksiin, esim. uskaltaa haukkua pystyyn kaikenlaiset kiusaajat ja törpöt?

Tuollainenhan olisi hyvä mies, todella paljon parempi kuin joku äitikompleksinen marttyyri.

Kuvailit kiltin miehen. Aikuisen elämään kuuluva itsenäisyys, moraalitaso ja itsevarmuus puolustaa myös muita.

Vierailija
22/37 |
23.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ainakin tykkään et mies on kiltti silloin kun mä haluun kiltin ja tuhma silloin kun mä haluun tuhman.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
23.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää kysymys on ihan täysin älytön. Moni täällä kertoo että hiljainen= kiltti? Onko äänekäs läpänheittäjä sitten paha vai täh :D tarkoitetanko kysymyksellä siis sitä onko ujo vaiko äänekäs mies parempi?

Vierailija
24/37 |
23.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paha poikakin on muuten aika epäselvä juttu. Mitä jos moni näkeekin pahan pojan sellaisena, joka elää oman päänsä mukaan eikä suostu kenenkään tossun alle ja omaa huomattavat ballsit, joita käyttää hyviin tarkoituksiin, esim. uskaltaa haukkua pystyyn kaikenlaiset kiusaajat ja törpöt?

Tuollainenhan olisi hyvä mies, todella paljon parempi kuin joku äitikompleksinen marttyyri.

Kuvailit kiltin miehen. Aikuisen elämään kuuluva itsenäisyys, moraalitaso ja itsevarmuus puolustaa myös muita.

Mutta luulen että moni ei näe tuota kilttinä, vaan ajattelee että kiltti ihminen ei satuta koskaan edes väärintekijöitä.

Vierailija
25/37 |
23.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiedän, että tämä on äärimmäisen epäsuosittu kysymys, mutta kysynpä kuitenkin: voisimmeko ennen keskustelun alkua määritellä sen, mikä on kiltti poika ja mikä on paha poika?

Hyvä kysymys, aloita sinä vaikka se määrittely ja muut voi jatkaa, katsotaan jos pääsisimme johonkin yhteisymmärrykseen. 

Määrittely on aloittajan homma. Sen jälkeen osallistuvat ne, jotka haluavat.

Vierailija
26/37 |
13.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiedän, että tämä on äärimmäisen epäsuosittu kysymys, mutta kysynpä kuitenkin: voisimmeko ennen keskustelun alkua määritellä sen, mikä on kiltti poika ja mikä on paha poika?

Hyvä kysymys, aloita sinä vaikka se määrittely ja muut voi jatkaa, katsotaan jos pääsisimme johonkin yhteisymmärrykseen. 

Mun "paha poika": hänen estottomuus, rohkeus, tietynlainen röyhkeys (esim. nappaa kädestä kii, työntää mut seinää vasten juhlamekossa nurkan takana sukujuhlissa ja suutelee kiihkeästi), mieletön itseluottamus (ei välitä muiden mielipiteistä, olen hänen prinsessa), taiteellisuus (musikaalisuus), mielettömät suudelmat, kuuma seksi hän vallassa. Mua vietiin täysillä ja nautin niin 20 molemmin puolin.

Vierailija
27/37 |
13.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö teille lapsille ole mitään muuta paikkaa netissä?

N59

Vierailija
28/37 |
13.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähinnä kiinnostaa miehet, ei pojat. Vedä siitä johtopäätökset.

Vierailija
29/37 |
13.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun "paha poika": hänen estottomuus, rohkeus, tietynlainen röyhkeys (esim. nappaa kädestä kii, työntää mut seinää vasten juhlamekossa nurkan takana sukujuhlissa ja suutelee kiihkeästi), mieletön itseluottamus (ei välitä muiden mielipiteistä, olen hänen prinsessa), taiteellisuus (musikaalisuus), mielettömät suudelmat, kuuma seksi hän vallassa. Mua vietiin täysillä ja nautin niin 20 molemmin puolin.

Pahat pojat on usein niin estottomia ja kiihkeitä, eivät murehdi toimeentuloa tai yleensäkään huomista päivää. Keskittyvät seksiin ja rentoon menoon, hauskanpitoon ilman taakkoja. Himoitsevat naista täysillä, mikään ei pidättele sitkeästi pokaavaa "renttua". Rakastellaan paljon ja usein ja monta kertaa oudoissa paikoissa. Tykkäävät dominoida seksissä suvereenisti, josta monet naiset mukaanlukien minä pitävät silloin, kun sen tekee oikein, vaistoaa mitä nainen haluaa ja miten hän tulee rajuun orgasmiin. Rakastelevat lähekkäin ja usein päällekkäin tyttö allaan. Silloin on vaan niin sanoinkuvaamattoman kiihottavaa ja ihanaa antautua ja nauttia.

Vierailija
30/37 |
13.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pahat pojat on usein niin estottomia ja kiihkeitä, eivät murehdi toimeentuloa tai yleensäkään huomista päivää. Keskittyvät seksiin ja rentoon menoon, hauskanpitoon ilman taakkoja. Himoitsevat naista täysillä, mikään ei pidättele sitkeästi pokaavaa "renttua". Rakastellaan paljon ja usein ja monta kertaa oudoissa paikoissa. Tykkäävät dominoida seksissä suvereenisti, josta monet naiset mukaanlukien minä pitävät silloin, kun sen tekee oikein, vaistoaa mitä nainen haluaa ja miten hän tulee rajuun orgasmiin. Rakastelevat lähekkäin ja usein päällekkäin tyttö allaan. Silloin on vaan niin sanoinkuvaamattoman kiihottavaa ja ihanaa antautua ja nauttia.

Tämä. Nuorena haluaa palvontaa, rohkeita aloitteita ja kuumaa seksiä, jota myös "paha poika" himoaa. "Paha" ei ole oikeasti niin paha, vaan se on se asenne elämään. Perheen perustamisvaihe jos sellainen tulee, on sitten hänen kaa vaikeaa, ellei tapahdu kuin mun pikkusiskolle. Hänen "pahis" kesyyntyi perheenisäksi, mutta kuulemma on yhä samanlaista tulista makkarissa kuin ennenkin. 

Vierailija
31/37 |
13.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paha poika joka on "oikeasti" kiltti. Seurustelin aikoinaan tälläistä tapausta, oli kaveriporukassaan mikäkin mafiapomo, mutta tämä oli vain ulkokuori minkä ulkoiset tekijät olivat hänelle luoneet.. Oli kiltti ja fiksu kuin mikä oikeasti. Ihastuin ulkoiseen pahaan poikaan, mutta rakastuin siihen mitä hän oli oikeasti.

Vierailija
32/37 |
13.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiltit todellakin.  Mutta sellaiset kiltit, jotka puolustavat muita ja itseään ja tahtovat tähän maailmaan rauhaa ja järjestystä sekä hyvää mieltä. 

En pysty ymmärtämään miten kukaan kiinnostuisi pahoista pojista, jotka ajattelevat lähinnä vain itseään ja aiheuttavat maailmaan pelkkää tuhoa ja kurjuutta. Tai ainakin kaikille muille paitsi itselleen.

Vierailija
33/37 |
13.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ujon pojan näkökulma: lisäyksenä aikuisiällä miehisyytensä ja itseluottamuksensa "löytänyt".

Voi elämä sitä tyttöä jota halusin, hänet vei bändikerhon pomo. Hänessä oli sitä kaikkea, mitä minussa ei ollut, ROHKEUTTA, huoletonta asennetta elämään, seikkailunhalua, kyky puhua tytöille, saada heidät hymyilemään vaan kävelemällä ovesta sisään...

Oliko hän paha, ei ollut, ei joka asiassa sopeutunut ohjeisiin ja sääntöihin, eli omia polkuja, rikollinen ei, mutta silti hän oli se klassinen pahapoika. Olenko kade, olen helvetisti. Olen nyt samanlainen kuin hän, deittailen. Olisinpa ollut silloin, näin kuvan tytöstä ja hänestä, ovat niin upeat yhdessä. 

Vierailija
34/37 |
13.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen ujo täällä. Todellakin naisen hymy kertoo kaiken. Ns. pahis astuu ovesta ja... Tuon niin monta kertaa nähnyt. Sanon ns. pahis koska hän on juuri ns. pahis...

Vierailija
35/37 |
13.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ujon pojan näkökulma: lisäyksenä aikuisiällä miehisyytensä ja itseluottamuksensa "löytänyt".

Voi elämä sitä tyttöä jota halusin, hänet vei bändikerhon pomo. Hänessä oli sitä kaikkea, mitä minussa ei ollut, ROHKEUTTA, huoletonta asennetta elämään, seikkailunhalua, kyky puhua tytöille, saada heidät hymyilemään vaan kävelemällä ovesta sisään...

Oliko hän paha, ei ollut, ei joka asiassa sopeutunut ohjeisiin ja sääntöihin, eli omia polkuja, rikollinen ei, mutta silti hän oli se klassinen pahapoika. Olenko kade, olen helvetisti. Olen nyt samanlainen kuin hän, deittailen. Olisinpa ollut silloin, näin kuvan tytöstä ja hänestä, ovat niin upeat yhdessä. 

Kiitos rehellisyydestäsi. Kyllä itsevarmuus ja rohkeus vetää mua puoleensa. Tunnustan. Aina on niin tehnyt. N21

Vierailija
36/37 |
13.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Te luulette tietävänne mitä on pahuus? Kun teidät on ruokittu, raiszkasttu ja seivästetty tai ristiinnaulittu ja koko suvultanne revitään suolet irti silmiemme edessä. Sitten te ymmärrätte mitä on pahuus.

Olen nähnyt enemmän viittauksia niin sanottuun pahaan kuin kuvailemaasi oikeasti pahaan täällä.

Vierailija
37/37 |
13.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pahalla tarkoiteta tässä kohtaa mitään oikeasti pahaa. Harva ajattelee niin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kahdeksan