Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hävettää ajaa farmari autolla!

Vierailija

Miehellä on farmari auto ja mua hävettää ajaa sillä. Siks, koska sitten ihmiset kuvittelee, et mulla on lapsia !! Meillä ei ole lapsia, eikä tule!! Ostettiin farmari koirien takia, oma autoni on tavallinen, mutta se on nyt poissa käytöstä kun emme tarvitse kuin yhden auton. 

En kehtaisi millään ajaa tuolla autolla tai edes olla kyydissä, en halua että meitä luullaan joksikin SUURPERHEEKSI, VAIKKEI OLE YHTÄKÄÄN MUKSUA !!!

Kommentit (13)

Vierailija

No sano sille, että hankkii vaikka RS6:n Audin. Eipä ole monella perheellisellä sellaista pihassa, vaikka farkku onkin.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Enemmän mua hävettäis sinuna kirjoitustaidottomuus.

Hei sinä äidinkielen opettaja, relaa nyt vittu vähän.. !!

Ei ap

Vierailija

Hä? Miten se lapsiin liittyy? Ja mistä lähtien lapset ovat olleet häpeä? En millään huolisi mitään muuta kuin farmarin, se on paremman näköinen ja ylivertainen kuljetusominaisuuksiltaan. Sedania en huolisi millään ja viistoperäisen voisin kelpuuttaa kakkosautoksi, mutta en varmaan kehtaisi ajaa sillä, kun kaikki tietäisivät heti että se on meidän huonompi auto tai pahemmassa tapauksessa luulisivat että meillä ei ole toista parempaa autoa.

Vierailija

AP taitaa olla noin 18-vuotias amis? Kirjoitustyyli on täysin käsittämätön ja mitenkä voi ketään kiinnostaa noin paljon toisten ajatukset? Ymmärrän, kun pojat yrittävät leikkiä "kenellä on komein lelu"-leikkiä, mutta että naisetkin pohtivat tällaista. Mielenkiintoista.

Vierailija

Hanki sellainen "baby on board" kyltti ja nykäise punainen risti yli jos nolottaa. En ole koskaan ajatellut että kaikki farkulla ajelevat olisivat pienten muksujen vanhempia.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
AP taitaa olla noin 18-vuotias amis? Kirjoitustyyli on täysin käsittämätön ja mitenkä voi ketään kiinnostaa noin paljon toisten ajatukset? Ymmärrän, kun pojat yrittävät leikkiä "kenellä on komein lelu"-leikkiä, mutta että naisetkin pohtivat tällaista. Mielenkiintoista.

25v olen. Ja aika kauheaa yleistämistä tuollainen, että amislaiset vain kirjoittaa tälläistä ja vaivaavat päätään tälläsillä asioilla? Niin, kaikki korkeasti koulutetut onkin vaan niitä kunnon ihmisiä.  

Olen opiskellut yliopistossa mutta sillä asialla ei ole mitään merkitystä. Vaikka olisin täysin kouluttamaton, niin mitä väliä?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ap, jos autonne on Volvo V70 niin ymmärrän sinua oikein hyvin.. Kunnon lessujen auto. 

Ei onneksi sentään ole tuollainen! En tykkää tuosta V70 mallisesta ollenkaan, kauhea laatikko. Meillä on C-mallin mersu. Mustan värinen, väristä ainakin pidän. Mut en siitä, että se on FARMARI.

En ole ikinä tykännyt farmareista, onhan ne käteviä jos on koiria, kuten meillä tai lapsiperheelle. Mutta en tykkää ajaa sellasilla, se on niinku limusiinia ajais... Kaupunki oloissakin niin kömpelön oloisia autoja ajella!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

25v olen. Ja aika kauheaa yleistämistä tuollainen, että amislaiset vain kirjoittaa tälläistä ja vaivaavat päätään tälläsillä asioilla? Niin, kaikki korkeasti koulutetut onkin vaan niitä kunnon ihmisiä.  

Olen opiskellut yliopistossa mutta sillä asialla ei ole mitään merkitystä. Vaikka olisin täysin kouluttamaton, niin mitä väliä?

Ei olekaan, mutta yleensä kouluja enemmän käynyt osaa kirjoittaa selkeästi ja vähemmillä virheillä. Tuo aloitus on täysin karmeaa luettavaa. Ja tuntemani korkeammin koulutetut naiset eivät ole juurikaan miettineet, että millaisen mielikuvan heidän ajamansa auto antaa toisille.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat