Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Milloin synnyttäneen toosa on ns. lopullisessa kuosissaan?

Vierailija
27.06.2008 |

Synnytyksestä nyt 4 kk ja limakalvo pullistelee emättimestä, väliliha edelleen "vinossa" ja siinä poimu leikkaushaavasta. Peräpääkin on pukamineen kaunis kuin vaippapaviaanin takaosasto. Tähänkö nyt on sitten tyytyminen, vai voiko alapää vielä tästä "kaunistua"? Tilanne ilmeisesti pahenee taas seuraavassa synnytyksessä?

Voih.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
27.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toipuminen on varmasti tosi yksilöllinen asia. Mutta ei siitä ole ainakaan haittaa jos lääkärissä käy.

Vierailija
2/8 |
27.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt alkaa tuntua edes vähän entisen laiselta. Iso merkitys on kyllä hormonitasapainolla, limakalvojen kuivumisella jne. Mulla eka synnytyksen jälkeen eppariarpi oli tosi kipeä, arka ja kiristävä. Se helpotti onneksi toka synnytyksen jälkeen jostain syystä. Kannattaa kuitenkin varautua siihen, ettei toosa ole koskaan entisensä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
27.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla meni melkein 2 vuotta, sitten olinkin taas raskaana. Kuopus on nyt reilu 3-vuotta ja kaikki on taas ok.

Vierailija
4/8 |
27.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vähän kuulostaa pitkältä toipumisajalta-varsinkin tuo, että limakalvo pullistelee. Itse olen toipunut kyllä nopeasti, parissa viikossa, joten en ole paras ihminen vastaamaan. Peräpukamat ovat itselläni painuneet pois ajan mittaan vaikka olivat niin pahat, että melkein vaativat leikkauhoidon. Että niistä ei kannata stressata. Ja ihan nätti tuo alapää on miehen kertoman mukaan kolmenkin lapsen jälkeen.

Vierailija
5/8 |
27.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin saakin näyttää. Enkä ymmärrä kuinka joku jaksaa toosaansa ulkonäköä tarkkailla tuolla lailla, pääasia että toimii vai?

Vierailija
6/8 |
27.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

...mutta minulla saattaa olla leikkaus edessä. Vaikea tietää, miltä alapään kuuluisi synnytyksen jälkeen näyttää ja mikä on sitä "normaalia" kulumista, mikä taas ei.

Vierailija
7/8 |
27.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

"voihan vimpula. Miten joku jaksaa surra näin turhaa asiaa"

Vierailija
8/8 |
28.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos miehen värkki muuttuis pullistelevaksi ja siitä riippuis nahkaa sinne tänne, niin varmaan suris...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kuusi