Kaukosuhde yhteydenpito

Vierailija

Kaukosuhteessa olevat : Kuinka paljon pidätte päivittäin toisiin yhteyttä?

Olen itse kaukosuhteessa ja mielestäni yhteydenpito on vähäistä. Mies soittaa ehkä kaksi 5min puhelua päivässä.
Tekstiviesteihin vastaa yhdellä-kahdella sanalla, kun itse kirjotan hirveän pitkiä viestejä :D

Kommentit (10)

Vierailija

Jutellaan skypessä about tunti päivässä, ja sen lisäksi vähän vaihtelevasti tekstaillaan, ei kuitenkaan hirveesti, mutta muutama viesti päivässä.

Vierailija

Hmm, skypeillään 1-2 kertaa viikossa. Viestimistä ollaan vähennetty kun mies ei jaksa koko ajan näpytellä. Alkuun tähän oli vähän totuttelua, kun ite laittelin mieluusti höpsöjä viestejä vähintään päivittäin. Mutta haluan arvostaa miehen omaakin tilaa, ja nyt kun oon tähän rytmiin tottunut, niin ollaan molemmat oikein tyytyväisiä. Skypessä tulee puhuttua paljon syvällisemmin kuin aiemmin, kun kaikkea ei oo jo höpöttäny viesteissä lyhyesti. :)

T. 26-v pariskunta, toinen vaihdossa toisella puolella maailmaa neljättä kuukautta. Suomessakin etäsuhteessa.

Vierailija

Luin että kaukosuhde ylläpitoon. Tavallaan sellainen onkin. Minä kirjoittelen ja he poistelevat viestejäni. Molemminpuolinen vierastus varmaan kuvaa suhdetta aika hyvin.

Vierailija

Mesetellään kymmeniä viestejä päivittäin ja puhutaan yleensä vähintään tunnin verran puhelimessa, kirjoitellaan kirjeitä yms. Nähdään joka toinen viikonloppu ja yhdessä ollaan oltu vuosi.

Vierailija

Me juteltiin silloin lähinnä Facebookissa, kun oltiin vielä kaukosuhteessa. Jossain Whatsapissa oltaisiin varmaan yhteydenpito hoidettu, jos minulla olisi ollut älypuhelin. :D Mutta tosiaan, FB-viestejä sitä tuli pitkin päivää laitettua. Aika tiiviistihän sitä tuli viestiteltyä kyllä. Ihan kaikkea mitä tuli mieleen, mitä ollaan tekemässä, mikä meininki, välillä jotain ihan täyttä höpönlöpöä. Kyllä niitä viestejä keskivertopäivänä kymmeniä tuli laitettua.

Vierailija

Itse olen myös kaukosuhteessa. Joka toinen vklp panen tuntemattomia baarista noukittuja naisia ja joka toinen olen rakastava poikaystävä. Täydellinen elämä, saan parhaat puolet kaikesta. Eikä tyttöystävä tietenkään tiedä asiasta.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Itse olen myös kaukosuhteessa. Joka toinen vklp panen tuntemattomia baarista noukittuja naisia ja joka toinen olen rakastava poikaystävä. Täydellinen elämä, saan parhaat puolet kaikesta. Eikä tyttöystävä tietenkään tiedä asiasta.
Mahtavaa. Minun rakkaani on joka toinen viikonloppu lastensa kanssa kuten minä omieni ja joka toinen viikonloppu ollaan yhdessä.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat