Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

KULTAINEN 60-luku.Uusi pino 11.2 alkaen

11.02.2006 |

Hei vaan tytöt,

Pino oli vajonnut tuhansien kilometrien päähän ja missään ei ole taas ketään..

Mitä kuuluu ihmisille?

Huhuu:Kirahvi,Pääsky,Hilima62,Triina,Kasperiina,Belinda (joko?) ja kaikki muutkin mammat!

Sissi huomena 12 viikkoa vanha ja ihana kun mikä.

Voi ihanuus sitä jokeltelua jonka neiti aamusta aloittaa..

Nyt on vähän unirytmi muuttunut ja pari viime päivää meinaa valvoskella herättyään tuonne puol yhteentoista! Olen ihmeissäni ja yritän nukuttaa itkevää tyttöä.Eilen illallakin valvoi 3 h!, mutta pääasia, että yöunet on pitkät ja ne yhdet pitkä päiväunet.

Mä huhuilin tuolla kokemuksia merinovillaisesta makuupussista, kukaan ei sanonut mitään ja ostin sellaisen - nyt jänskättää kun laitan tytön ekoille unille uusiin kuomurattaisiin ja uuteen makuupussiin. Ei varmaan tartte -5 asteen lämpötilaan laittaa paljoa päälle

Palailkaa foorumeille kun kerkeette.

Terv. Helinä (eilen 37 v..((()

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
20.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

.. potrasta pojasta! Onnellista vauvanhoitamista. :)

Ja kestoista... Minä taisin tehdä niille villahousuille " epäortodoksisesti" niin, että pesin kerran, lanollinitin ja otin käytöön. Yllättävän hyvin pelittivät tuollakin käsittelyllä. Totta kai parin pesun jälkeen vielä paremmin. :) Mukava, että sinäkin olet kestoilemassa. Olen tätä tolkuttanut jo aiemminkin, mutta kestoilu on yllättävän mukavaa... Ja aloitat sitten, kun siltä tuntuu eli jaksat.

Meillä on illalla 5 kk neuvola. Pääsee vihdoin tarkistamaan minkä painoinen tuo meidän pikkumakkara on. Tai no, ei Soli ole pieni... Valtavan pitkä tyttö. Mistä lie perinyt. ;) Mutta tulen sitten kertoilemaan mittoja.

Nyt vätystää niin, etten jaksa tämän enempää. Viime yö oli " pikkuisen" rikkinäinen...

Mukavaa viikonalkua kaikille!

-kirahvi ja Soli 5 kk 1pvä-

Vierailija
22/24 |
20.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihania vauvantuoksuisia hetkiä koko perheelle :)

Oikeesti, eilen mies käytti Valion illalla kylvyssä ja kun yöllä syötin, tunsin nenään sellasen ihan pikkuvauvantuoksun, itku meinasi päästä... se on jo niin iso. Kohta ½v! Niin että kannattaa nauttia!

Meillä myös kestoillaan, minäkin taisin pestä ne Rv:t vain kerran. Alussa niihin tuli niin monet maitokakat, että äkkiä ne oli pesty useammankin kerran...

Mitäs muille kuuluu?

Kyselee Pääsky

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
20.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä ennen nukkumaanmenoa ajattelin laittaa nuo neidin strategiset mitat... Eli pituutta on 68 cm, paino 6930 g. Ei nyt tietenkään ihan kelvannut, mutta koska kuulostani on tullut vähän valikoiva, jatkan Solin kanssa täysimetyksellä. ;) Oikeasti neiti oli kasvanut ihan mainiosti ja on hyväntuulinen ja pirteä kuin mikä... Eikä todellakaan nälkäisen oloinen.

Mutta jospa menisi hoitamaan niitä viime yön univelkoja pois...

Huhuu! Muut kultaiset, missäs piileksitte?

Hyvää yötä tältä erää...

Vierailija
24/24 |
23.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt vähän väsyttää äitiä :( Vauva nukkuu, mutta minä en. Mikä lie valvottanut yön pimeinä tunteina...

Oodttelen kärsimättömänä ompelukonetta huollosta, täytyy taas tänään yrittää hakea. Lenkille taidan suunnistaa, kun ilmakin näyttää kivalta. Eilen sainkin puuskuttaa perhekerhoon aika tuhdissa hangessa, kun yöllä oli tullut lunta eikä auraauto ollut ehtinyt vielä tänne asti. Kunto se kohoaa siinäkin :).

Meidän ylähammas on onnellisesti pihalla ja komea onkin!

Mitähän muille kuuluu? Tulkaahan kertomaan!

Pääsky ja V