Voiko 10kk pojan jättää kahdeksi yöksi mummolaan hoitoon?
Menisi ekaa kertaa yökylään, vietäisiin perjantaina ja haettaisiin sunnuntaina.
Kommentit (55)
Eikös tää olis jo monen mamman mielestä lasun paikka, kun harkitsettekaan jättää noin? Kyllä se lapsi varmasti vähemmän traumoja saa, kun sijoittaavat pikana johonkin tuntemattomaan perheeseen..
Vierailija kirjoitti:
Onko sit parempi jos jätetään yksin kotiin pikkujoulujen ajaksi, jätettäis kyllä leluja ja kaikkee? Ei haluta ottaa meille kotiin ketään vierasta hoitajaakaan...
AP
AP! Sä oot niin provo! Toivottavasti...
Vierailija kirjoitti:
Poika on sisäsiisti ja saisi omat lelut ja pureskeltavaa mukaan, ei joudu olemaan varmaan kuin enintään kauppareissun ajan yksin. Vetää kyllä vähän mutta uskon että mummo pärjää.
Ap
Ap yrittää vihjailla, että kyse on koirasta...
Jaa, tämä olikin hassunhauska keskustelu koskien koiravauvaa. Oletpa ovela.
Vierailija kirjoitti:
Voi
..mutta täältä kun kysyt ei tietenkään.
Elämä on lähes pilalla lopullisesti sen jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Sinne vaan. Mummot ei koskaan kerro, että lapsi on itkenyt koko ajan, vaan aina ne on olleet reippaita ja iloisia ja tekeväisiä, kaikki mennyt hienosti. Todellisuudessa lapsi on huutanut täyttä kurkkua kuin palosireeni. Tiedän pari mummoa, jotka laittaa lapsen nukkumaan kolmen suljetun oven taakse, että itse saavat nukuttua sen toisen yön, jo yhden yön valvominen ottaa niin paljon päähän, että toista ei enää jaksa.
Nuori mummu täällä
Lapsenlapseni on minulle hyvinkin tuttu ja rakas, ja on ollut yötä luonani eikä ole "huutanut täyttä kurkkua" enkä ole "laittanut lasta nukkumaan 3 oven taakse". Nukkuu samassa huoneessa vaikka on oma mummulahuone omine tavaroineen, mutta kun on vielä pieni otan sängyn makuuhuoneeseeni kun hän täällä on.
Aluksi järkytyin, sitten olin varma, että kyseessä oli provo, mutta ton tokan sivun viestin jälkeen pääsi nauru kun ymmärsin, että kyseessä on koira :D ihan loistavaa AP! Kiitos päiväni piristämisestä!
Voi jumankauta kun minäkin nauroin, aivan suoraa kurkkua huusin ja nauroin. Kusin housuunikin, kun niin kovasti nauroin, pitäisikö sinun ap ryhtyä koomikoksi?
Vierailija kirjoitti:
Älä jätä! Ensinnäkään tuon ikäistä ei suositella jätettäväksi ollenkaan yön yli, eikä missään nimessä suoraan kahdeksi yöksi!
Mä uskon että toinen yö menee helpommin kuin eka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä oli jo kolmiviikkosena ekan yön mummolassa :) ollut paljon mummon kanssa tekemisissä ja useasti yötä ja hyvin mennyt :)
Tässäpä taas ylpeilynaihe.
Vaan eipä kaada maailmaakaan.
Vanhempien voimavarat ovat myös etu lapselle. Oma lapsenlapseni asui äitinsä (lapseni) kanssa luonamme jonkin aikaa synnytyksen jälkeen. En näe mitään syytä miksi lapsi olisi vaurioitunut olleessaan minun kanssani äidin poissa ollessa, kun lähes yhtä tuttu ihminen silloin kuin äitinsä.
Hitto, kun näitä kommentteja lukee, niin mun lapset on kyllä totaalisen pilalla. Esikoinen oli viikon isovanhemmilla hoidossa ollessaan muistaakseni 10 kk. Oli ollut sitä ennen monta kertaa yön yli. Keskimmäinen oli yöhoidossa ensimmäisen kerran varmaan viimeistään puolivuotisena, nuorinkin reilusti alle vuoden vanhana.
En tiedä kyllä mikä tossa 17-vuotiaassa esikoisessa on pilalla, mutta varmasti jokin. Kuten myös 16-vuotiaassa ja alle kouluikäisessä. Pilalla ovat ja tunnevammaisia.
Just just.
Vierailija kirjoitti:
Voi jumankauta kun minäkin nauroin, aivan suoraa kurkkua huusin ja nauroin. Kusin housuunikin, kun niin kovasti nauroin, pitäisikö sinun ap ryhtyä koomikoksi?
Sarkasmimammaa ketuttaa kun ei tajunnut ettei kukaan sano ihmislapsesta "osaa istua ja tulla luokse" :D
Poika on sisäsiisti ja saisi omat lelut ja pureskeltavaa mukaan, ei joudu olemaan varmaan kuin enintään kauppareissun ajan yksin. Vetää kyllä vähän mutta uskon että mummo pärjää.
Ap