Köyhät myy kaiken irtilähtevän nyt joulun alla kirppiksillä?

Vierailija

Huomaa kuinka Facebook kirppikset on täynnä tavaraa ja oikein jotain huonekalua,kodin irtaimistoa yrittävät köyhät lapsiperheelliset myydä. Säälittävää.

Kommentit (8)

Aleksis

Totta kai ihmiset (myös  ei köyhät) myy joulun alla kirppiksillä tavaraa. Turha sääliä. Joulun alla on kirppiksillä ihmisiä liikenteessä paljon koska voi tehdä edullisia löytöjä. Jopa uutta tavaraa edullisesti. Järkevämpää on myydä se viime vuonna saatu käyttämätön lahja kuin säilytellä tilaa viemässä.Sitä paitsi joulu siivouksen kun aloitaa ajoissa niin kätevää myydä pois turha tavara joka voi ilahduttaa muita.

Vierailija

Mitä säälittävää itselle turhasta tavarasta luopumisessa on? Hyvähän se on että edes kerran vuodessa saa inspiraation tyhjentää kaappeja olkoonkin vaikka sitten ennen joulua.

Vierailija

Myy muutkin kuin köyhät ja rahaa tarvitsevat. Olen tehnyt itselleni oikein tavoitteen, kuinka paljon tavaraa pitää lähteä kodistamme pois, että olen tyytyväinen joulusiivoukseen. Koska useimmista meille turhista tavaroista on jollekin toiselle hyötyä tai iloa, ehkä molempiakin, laitan ne myyntiin.

Vierailija

Samat sanat kuin edelliset. Olen päättänyt että uutta tavaraa ei taloon tule ennenkuin saadaan jotakin pois. Ja sitten jos poismenevä tavara on ihan käyttökelpoista niin miksei se saisi ilhaduttaa jotakin muuta?

Vierailija

Itsellänikin on myös tapana myydä ennen joulua, koska "joulusiivous" ja silloin on kysyntää.

Vierailija kirjoitti:
Huomaa kuinka Facebook kirppikset on täynnä tavaraa ja oikein jotain huonekalua,kodin irtaimistoa yrittävät köyhät lapsiperheelliset myydä. Säälittävää.

Entäs sitten? Jollakin "köyhienkin" pitää saada joulu. En haukkuisi heitä säälittäviksi. Säälittävämpää on kiusata ihmisiä.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat