Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Outo löytö mieheni koneelta

Vierailija
23.11.2015 |

Mitä ajattelette tästä?Pari päivää sitten huomasin tietokoneella kansion jossa oli mulle tuntemattoman naisen nimi.Asia jäi jotenkin vaivaamaan joten kysyin tietokoneen omistajalta,eli mieheltäni asiasta.Kertoi,että kansiossa oli hänen ystävänsä ex:n eroottinen video (siis naisesta) eli jonkun henk.koht. materiaalia,itse tehtyä.Se oli kuulemma päätynyt mun miehelle tältä naiselta vahingossa,kun oli pyytänyt miestäni ilmeisesti säätämään konettaan.Kuulemma tämä matsku löytyi ja mieheni kertoi kaverilleen joka tässä vaiheessa ei enää seurustellut tämän naisen kanssa.Nyt tämä matsku on kuitenkin ollut mieheni koneella kymmenen vuotta,koska unohti (?).Sisältö kansiosta on poistettu 2 kk sitten,kun minä aloin työskentelemään tällä koneella.Mitä tästä ajattelisitte...musta tämä on outoa.Miten tollanen vaan unohtuu ja kiva sille naiselle 😞

Kommentit (59)

Vierailija
21/59 |
23.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up.

Vierailija
22/59 |
23.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/59 |
24.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo...jäi tunne,että se sisältö on jossain,vaikka mies väitti poistaneensa.Se oli ulkoisella kovalevyllä 😞.Nyt sanoo,että ei tiennyt,kone kuulemma ollut synkassa kovalevyyn...no.Tyttö oli helvetin nuori.Selvitin asian ja ei se ollut alaikäinen,mutta melkein.Eikä tiedä tästä siis mitään.Kuvissa ja videoissa esitellään siis kaikki.Mies ihan raivona,että on kuulemma puhunut totta.Mietin,että onko tämä jopa rikos...?Ps.löi mua naamaan mun helmipaidalla tänään,sattui 😞.Tää on ihan hirveää.Ap

Vierailija
24/59 |
24.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miehellä oli varmaan parikymmentä linkkiä Isis-teloitusvideoihin. Oli sekin tosi outoa.

Vierailija
25/59 |
24.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua rupes yököttämään toi mies sun puolesta. Inhottava. En taitais viitsiä yrittää suhdetta tommosen kanssa. Aina sais ihmetellä kaikkea ja kuullella mitä kummallisimpia selityksiä. Ei vaan jaksaisi, henkisesti.

Vierailija
26/59 |
24.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

VOitko laittee sen videon tänne kitos ;))

haluuks ketää antaa pilua

nuolekx kans?1??

Vierailija
27/59 |
24.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on ottanut sen itelleen siksi kun tilaisuus tekee varkaan.

Se on pitänyt sen siksi kun on halunnut katsoa sitä uudelleen aina silloin tällöin.

Se ei kertonu sulle ennen kuin jäi kiinni koska eihän tuollainen nyt ihan luvallista ole ja sähän oisit voinu vaikka suuttua.

Enkä oo edes mikään psykoloogi.

Vierailija
28/59 |
24.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paha mieli sun puolesta AP. Olisiko sinulla mahdollisuutta jatkaa elämääsi ilman tätä miestä.

Vierailija
29/59 |
24.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei TUO ole outoa. Outoa olisi, jos siellä olisi kuvia miehestäsi harrastamassa sukupuolista kanssakäymistä AVARUUSOLENNON kanssa.

Vierailija
30/59 |
24.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No huhhuh. Eiköhän kaikki nyt ollut viimeistään tuossa vaiheessa selvää, kun alkoi sulle raivoamaan ja löi paidalla. Petturi se on, pakkaa kamasi ja lähde. Oma mokasi jos jäät.

Vierailija
31/59 |
24.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Härski tirkistelijämies. Lyökin vielä :/ ja valehtelee. Hyvät suhdesoppa-ainekset. Nou nou.

Vierailija
32/59 |
24.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo...mä yritän miettiä kuinka paljon voi uskoa siihen,että "unohti".Onhan se käsittämätöntä,että unohtaisi.Se tyttö mua harmittaa paljon.En mä sille halua ilmoittaa,mä ainakin itse olisin ihan paskana.Ap.

Vierailija
33/59 |
24.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo...mä yritän miettiä kuinka paljon voi uskoa siihen,että "unohti".Onhan se käsittämätöntä,että unohtaisi.Se tyttö mua harmittaa paljon.En mä sille halua ilmoittaa,mä ainakin itse olisin ihan paskana.Ap.

Minä tuhlasin justiin kolme vuotta lisää elämästäni, kun halusin uskoa tuollaisen "unohti" jutun. Jäi äskettäin uudelleen kiinni ja yritti vielä samaa selitystä. Tällä kertaa ei mennyt enää läpi. Älä tee samaa virhettä.

Vierailija
34/59 |
24.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin.Mies vaan pitää kiinni selityksestään ja vaatii minua menemään hoitoon 😞 Sanoo vielä vittuillakseen,että oon pitänyt ne kun en oo susta saanut ottaa tollasia 😞 Ap

Vierailija
35/59 |
24.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi että mikä mies!! :( *hali* ehkä sun kannattaa lähtä kaverille tai vanhemmille vähän hengähtään (jos siis asutte yhessä). Ihan että saat rauhassa koottua itses ja mieyittyä tätä, ja ettei mies provosoidu enempää ja käytös muutu vielä hurjemmaksi :(

Vierailija
36/59 |
24.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin.Mies vaan pitää kiinni selityksestään ja vaatii minua menemään hoitoon 😞 Sanoo vielä vittuillakseen,että oon pitänyt ne kun en oo susta saanut ottaa tollasia 😞 Ap

Ei apua, eli ihan perus tään mallin mies! Ensin sanoo unohtaneensa ja sitten pitäneensä ja yrittää vierittää sen SINUN syyksi! Myös tuo "mee hoitoon" on niin perussettiä.. Kuuluu syyllisen suusta vähän turhan usein.. Voimia sulle! Samassa veneessä ollaan :(

- se toinen vuosia tuhlannu

Vierailija
37/59 |
24.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies valehtelee, manipuloi sinua ja yrittää oikeuttaa käytöksensä, sen päälle vielä on väkivaltainen? En näe ap:lle kuin yhden, erittäin hyvän ratkaisun: eroa ja lähde, mahdollisimman pian tuollaisen miehen luota.

Vierailija
38/59 |
24.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vahnigossa lipsahti sisään.

Vierailija
39/59 |
24.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä helvetin väliä jollain hiton kansiolla on? Hanki elämä ap ja anna miehesikin elää! Tämä av on oikea valittajien mekka, aina on joku asia huonosti. Eikö elämässänne todellakaan ole mitään hyvää jota voisitte jakaa meille muillekin?

Vierailija
40/59 |
24.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä helvetin väliä jollain hiton kansiolla on? Hanki elämä ap ja anna miehesikin elää! Tämä av on oikea valittajien mekka, aina on joku asia huonosti. Eikö elämässänne todellakaan ole mitään hyvää jota voisitte jakaa meille muillekin?

Miksei sulla ole elämässä todellakaan mitään hyvää vaan tulet inisemään ketjuun, jossa ap on kirjoittanut myöhemmin tulleensa jo miehensä taholta väkivallan uhriksi?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi yhdeksän