Outo löytö mieheni koneelta

Vierailija

Mitä ajattelette tästä?Pari päivää sitten huomasin tietokoneella kansion jossa oli mulle tuntemattoman naisen nimi.Asia jäi jotenkin vaivaamaan joten kysyin tietokoneen omistajalta,eli mieheltäni asiasta.Kertoi,että kansiossa oli hänen ystävänsä ex:n eroottinen video (siis naisesta) eli jonkun henk.koht. materiaalia,itse tehtyä.Se oli kuulemma päätynyt mun miehelle tältä naiselta vahingossa,kun oli pyytänyt miestäni ilmeisesti säätämään konettaan.Kuulemma tämä matsku löytyi ja mieheni kertoi kaverilleen joka tässä vaiheessa ei enää seurustellut tämän naisen kanssa.Nyt tämä matsku on kuitenkin ollut mieheni koneella kymmenen vuotta,koska unohti (?).Sisältö kansiosta on poistettu 2 kk sitten,kun minä aloin työskentelemään tällä koneella.Mitä tästä ajattelisitte...musta tämä on outoa.Miten tollanen vaan unohtuu ja kiva sille naiselle 😞

Sivut

Kommentit (59)

Vierailija

Minua huvittaa aina kovasti, kun kuulen tämän "vahingossa lipsahti mun koneelle" -selityksen. Olen nimittäin itse kuullut jopa sen selitysyrityksen, että joku tuntematon hakkeroi itsensä miesystäväni koneelle ja teki tämän nimissä seuranhakuilmoituksen Match.com-palveluun. Hakkeri oli kirjoittanut pitkän hurmaamistarinan, liittänyt mukaan miesystäväni valokuvia ja maksanut vuosimaksunkin. Olin jo epäillyt miehestä kaikenlaista muutenkin, mutta eniten harmitti se, että hän aliarvioi minua kokeilemalla, nielisinkö noin paksun valheen. :)

Vierailija

Vahinko :) Oletkos oikeasti noin tyhmä ja sinisilmäinen? Se nainen on lähettänyt sen miehellesi ja miehesi runkkaa sille silloin kun ei pääse sitä naista panemaan.

Vierailija

Miksi se kansio on olemassa jos se on tyhjillään? Toisin sanoen, jos sisältö poistetaan niin miksi se kansio on silti pitänyt jättää?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Miksi se kansio on olemassa jos se on tyhjillään? Toisin sanoen, jos sisältö poistetaan niin miksi se kansio on silti pitänyt jättää?

Mitä jos se video on edelleen kansiossa, jollainlailla piiloitettuna? En ole mikään tietotekniikan supertietäjä mutta eikös sellainen ole mahdollista? Jos mies on itse tällainen tietokonenerokin vielä...

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Tähän kosahti tämä tarina.

Vierailija

Muutama asia oudoksuttaa. Mistä tiedät mitä siellä kansiossa on ollut, jos sisältö on poistettu ja mistä tiedät, että sisältö on poistettu kaksi kuukautta sitten ja miten helvetissä jollain on kymmenen vuotta vanha tietokone edelleenkin käytössä?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Mitä jos se video on edelleen kansiossa, jollainlailla piiloitettuna? En ole mikään tietotekniikan supertietäjä mutta eikös sellainen ole mahdollista? Jos mies on itse tällainen tietokonenerokin vielä...

Miksi ei piilottaisi koko kansiota? Tai laittaisi videota pilveen.

Vierailija

Ei siinä sinänsä ole mitään outoa.Mutta oudoksi asia muuttuu kun pitää 10 vuotta tollasta matskua itsellään eikä tämä nainen edes tiedä asiasta mitään.Musta tuollainen jonkun henk.koht. seksivideo ei kuulu miehelleni jos se on hänelle vahingon kautta tullut!Ja se kansio oli tyhjä,koska ilmeisesti se video on ollut poltettuna ja avattu koneella ja sitten poistettu.Eli esim.DVDllä tämän naisen nimellä sen oman koneen sisältö.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Muutama asia oudoksuttaa. Mistä tiedät mitä siellä kansiossa on ollut, jos sisältö on poistettu ja mistä tiedät, että sisältö on poistettu kaksi kuukautta sitten ja miten helvetissä jollain on kymmenen vuotta vanha tietokone edelleenkin käytössä?

Ei kun mä kysyin ja se kertoi.Kansion tiedoista voi katsoa koska sitä on käytetty,2 kk sitten.Ja kone ei ole,kai,10 vuotta vanha vaan sanoi niiden tiedostojen olevan.Käyttöasema oli G eli tuo kansio oli jostain esim.DVDllä ja näkyi nyt,että se on avattu koneella.Ap.

Vierailija

Ja ei se käytä pilviä,vaan noita vanhanaikaisia systeemejä.Mä olen meistä se edistyneempi koneella,mutta toisaalta en osaa tota perusrakennetta niin hyvin.Mutta ymmärrätte varmaan,että nämä nyt ei ole ne pointit,vaan tuo matskun hallussapito ja pyrkimys salata asia multa ennen kuin kysyin.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat