Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kerronko tuttavalle,useamman lapsen äidille adoptiojutustani?t.ammattivalittaja

Vierailija

Vai onko se vaan parempi pitää salassa? ettei haittaa lapseni ja hänen lastensa kaverisuhteita?

Sivut

Kommentit (16)

Vierailija

Ei se nyt niitä lasten kaverisuhteita mitenkään haittaa. Mutta eihän sitä kukaan muu voi puolestasi sanoa kannattaako kertoa vai ei. Kerrot, jos koet tarvetta ja haluat. Jos et halua, et kerro, mikään pakkohan ei ole.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ei se nyt niitä lasten kaverisuhteita mitenkään haittaa. Mutta eihän sitä kukaan muu voi puolestasi sanoa kannattaako kertoa vai ei. Kerrot, jos koet tarvetta ja haluat. Jos et halua, et kerro, mikään pakkohan ei ole.
Niin, ajattelin vain että hän luultavasti suhtautuisi negatiivisesti siihen että olen antanut lapsen adoptioon eli parempi salailla asiaa.ap

Vierailija

Mulle ihan sama kerrotko vai et. Luultavasti kerrot, koska et voi olla jankuttamatta samaa asiaa koko ajan, kuten täälläkin, ties monettako vuotta.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mulle ihan sama kerrotko vai et. Luultavasti kerrot, koska et voi olla jankuttamatta samaa asiaa koko ajan, kuten täälläkin, ties monettako vuotta.
Olen kuule salannut tämän asian häneltä nyt 10v.ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No miksi ihmeessä nyt kertoisit? Eikä se muuten ole mitään salailua, jos ei kerro kaikkia elämänsä asioita jollekin lapsen kaverin äidille. Se on ihan tavallista, että kertoo vai sellaisia asioita, joita haluaa. Ei ole mikään pakko oksentaa joka yksityiskohtaa tuttaville. Et sinäkään tiedä heistä kaikkea. 

Vierailija

Lupasit nostaa aloitustesi tasoa.
Jokin aika sitten pyhästi lupasit ettet puhu adoptiopojastasi täällä mitään ja nyt jo toinen kerta ennen puolta päivää.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No miksi ihmeessä nyt kertoisit? Eikä se muuten ole mitään salailua, jos ei kerro kaikkia elämänsä asioita jollekin lapsen kaverin äidille. Se on ihan tavallista, että kertoo vai sellaisia asioita, joita haluaa. Ei ole mikään pakko oksentaa joka yksityiskohtaa tuttaville. Et sinäkään tiedä heistä kaikkea. 
Minusta on aina kurja salailla asioita ja sitten tuttava aina sanoo esim etten tiedä synnytyksistä mitään kun olet vain yhden synnyttänyt (tosiasiassa kaksi) ja sitten meinaan monesti vahingossa sanoa jotain joka saattaisi asian paljastaa.ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Jokin aika sitten pyhästi lupasit ettet puhu adoptiopojastasi täällä mitään ja nyt jo toinen kerta ennen puolta päivää.
No valmentaudun joulunaikaan näin etten sitten mene paniikkiin kun sieltä taas postia tulee jos nyt postin lakko on silloin ohitse. Pitää kuitenkin olla hiljaa asiasta nuoremmalle lapselle.ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kyllähän sä täälläkin julistat välillä että olet synnyttänyt vain kerran ja sinulla on yksi lapsi.
Tottakai mulla on vain yksi lapsi mutta on siinä asioita joita joutuu salailemaan.ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No valmentaudun joulunaikaan näin etten sitten mene paniikkiin kun sieltä taas postia tulee jos nyt postin lakko on silloin ohitse. Pitää kuitenkin olla hiljaa asiasta nuoremmalle lapselle.ap

Postilakko on menossa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta on aina kurja salailla asioita ja sitten tuttava aina sanoo esim etten tiedä synnytyksistä mitään kun olet vain yhden synnyttänyt (tosiasiassa kaksi) ja sitten meinaan monesti vahingossa sanoa jotain joka saattaisi asian paljastaa.ap

En kyllä missään nimessä kertoisi tuollaiselle tuttavalle, joka möläyttelee noin typeriä! Äiti voi olla, vaikka ei olisi synnyttänyt kertaakaan. Ja lasten määrästä ei voi päätellä synnytysten määrää. Esim. kohtuun kuollut lapsikin pitää synnyttää ja noin tahdittomalle tuttavalle kukaan tuskin haluaa avautua kokemuksistaan.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Postilakko on menossa.

Niin on mutta luultavasti se ennen joulua on ohitse.ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Miten joulukortti pojalta voi olla yllätys kun lähtökohtaisesti tietää sen tulevan?
Ei se yllätys olekkaan. Ja nyt jätän sen kokonaan avaamatta on yleensä kirjekuoressa mutta kun siinä on sama leima kuin isältäni ja tädiltäni tulleessa kortissa ja nekin yleensä kuoressa niin on tullut vahingossa joskus se avattua.ap

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat