Mies laittaa salin edelleni?

Huolestunutnainen

Hei! Olen alkanut tapailla miestä joka käy normaalisti töissä 7-16, hän treenaa salilla 5krt viikossa ja tämän lisäksi asumme eri paikkakunnilla. Suhteemme on ollut vahvalla pohjalla eiliseen keskusteluun asti. Suunnitelin viikonloppu matkaa hänen kotikaupunkiin ystäväni luo ja sovimme että tapamme myös miehen kanssa. Mies painotti eilisessä keskutelussa, että hän laittaa silti salin edelle että minun kuullema pitäisi tietää miten tärkeää se on hänelle. Ymmärrän, että se on hänen elämäntapansa, mutta minusta on silti omituista että mies painottaa noin paljon että sali menee edelleni. Treenaan itse miltein saman verran ja ymmärrän tämän, mutta se että olen menossa samalle paikkakunnalle ja hän ei voi joustaa treenistä ollenkaan, tarkoittaako se jotain, hän on kyllä vannonut että on kiinnostunut minusta, mutta samaan aikaan varoittanut aikaisempien suhteiden päättyneen sen takia ettei hän anna tarpeeksi aikaa.

Kommentit (5)

Vierailija

Menee minullakin sali miesten edelle. Et voi olettaa olevasi niin tärkeä, että toisen tulisi hylätä harrastuksensa etenkin kun ette seurustele ja teillä ei ole lapsia.

Etsi joku läheisriippuvainen yksilö jos etsit oman elämänsä sinun takiasi romukoppaan heittävää tossua.

Vierailija

No miehellä on oma tärkeysjärjestyksensä ja teidän suhde ei ole siinä listalla huipulla. Jos haluat pitää tapailuanne kevyenä itsekin niin tuo ei haitanne, mutta mielestäni tuo on aika selkeä signaali siitä, että mitään vakavampaa mies ei naissuhteistaan tällä hetkellä halua.

Vierailija

No mä itse olen ollut aikoinani useita vuosia avoliitossa miehen kanssa, joka treenasi ns. tavoitteellisesti. Ja juu, monta kertaa otti päähän, kun ei niistä salikäynneistä voinut joustaa kun äärimmäisessä tapauksessa, jos silloinkaan.

Tulkitsen asian niin, että miehellä on ollut aikaisemmin huonoja kokemuksia siitä, että nainen koittaa rajoittaa salikäyntejä ja sen takia oikein korostaa asiaa. Mies tuskin tuosta muuttuu mihinkään, joten sinuna miettisin tarkkaan, että kestääkö sun pää sitä, että sali menee aina sun edelle. Mun mielestä on hyvä, että mies tekee ton asian sulle heti alkuun selväksi, reilu peli.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat