Posti kadotti laskut
Sama yritys lähetti meille kolme laskua. Kaikki katosivat matkalla jonnekin. Vasta kun yrittäjä soitti ja laittoi laskun sähköpostiin pystyttiin maksamaan. Jatkuvasti katoilee postia.
Kommentit (14)
Niin se posti kadottaa.
Meilläkin jatkuvasti saa ihmetellä, että miksi ensimmäinen lasku, mikä tulee, on suoraan muistutuslasku.
Outoa, ei ole varmaankaan sattumaa, että vain tuon kärsivällisen yrittäjän lähettämät laskut ovat kadonneet. Jos ne laskut olisivat olleet esim. sähkölaskuja niin sieltä ei pahemmin soitella ja kysellä vaan automaattisesti menee perintään ja siinä onkin selvittelemistä.
Vierailija kirjoitti:
Ratkaisu on e-lasku
Ei auta sekään. Yksi e-lasku tuli kun tein sen sopimuksen. Sen jälkeen taas paperilaskuja. Ärsyttää kun ei toimi. Laskut oli sairaalalaskuja, PSHP
Pankki syyttää laskuttajaa, laskuttaja pankkia. Mielenkiintoista.
Paljonkohan sitä ulkomaalaista työvoimaa siellä lajittelussa on?
työvoima minimissä näidenkin aika menee noihin huu haa mainosten tekoon.
Multa hävisi aikanaan myös perunkirjoituspaperit. Vasta, kun kolmannen kerran ne lähetettiin, kirjattuna, niin tuli perille. Ei mitään perintöä äidiltä jäänyt, mutta nekään ei löytäneet perille. Samoten ei pitkään aikaan löytäneet hammaslääkärilaskut perille. Ap
Vierailija kirjoitti:
Niin se posti kadottaa.
Meilläkin jatkuvasti saa ihmetellä, että miksi ensimmäinen lasku, mikä tulee, on suoraan muistutuslasku.
Ihan sama juttu. Posti ajaa itsensä alas.
Osoite väärin tai postin lajittelupisteellä tai jakajalla joku käytännön ongelma juuri teidän osoitteeseen?
Onko muyt postit löytänyt perille?
Johan se posti lähetti anteeksipyyntö kortteja. Homma on hoidettu.
Vierailija kirjoitti:
Osoite väärin tai postin lajittelupisteellä tai jakajalla joku käytännön ongelma juuri teidän osoitteeseen?
Onko muyt postit löytänyt perille?
Samassa osoitteessa ollaan asuttu parikymmentä vuotta. Ja on se tarkastettu, että osoite on postilla oikein. Eipä siihen syytä löydy, miksi ei posti tule perille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ratkaisu on e-lasku
Ei auta sekään. Yksi e-lasku tuli kun tein sen sopimuksen. Sen jälkeen taas paperilaskuja. Ärsyttää kun ei toimi. Laskut oli sairaalalaskuja, PSHP
Pankki syyttää laskuttajaa, laskuttaja pankkia. Mielenkiintoista.
Onpa erikoista, että laskuttaja vaihtaisi kesken kaiken omin päin laskutustavan takaisin e-laskusta paperikseksi. Se on heille kannattavampaa laskuttaa sähköisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ratkaisu on e-lasku
Ei auta sekään. Yksi e-lasku tuli kun tein sen sopimuksen. Sen jälkeen taas paperilaskuja. Ärsyttää kun ei toimi. Laskut oli sairaalalaskuja, PSHP
Pankki syyttää laskuttajaa, laskuttaja pankkia. Mielenkiintoista.
Milloin teit sopimuksen? Vuoden vaihteen sote-uudistus nollasi edellisen sopimuksen.
Mä joskus aikanaan maksoin kaksi kertaa peräkkäin karhukirjeen puhelinlaskusta. Siis kahden eri kuukauden laskuista tuli pelkkä karhu, ei alkuperäistä laskua ollenkaan. Sen jälkeen olen järkiään jokaisen laskun muuttanut e-laskuksi.
Ratkaisu on e-lasku