Kevyttoppahousut aikuiselle?

Vierailija

Mieluummin jostain liikkeestä, pakko kokeilla aina housuja. Saako alle 20e? 30e?
Tummat ja mieluummin suorat lahkeet, tai voin tieten pätkästä resorin pois kun usein joudun lyhentään kuitenkin, iso perse...

Kommentit (7)

Vierailija

No kaikista urheiluliikkeistä toki löytyy varmasti, mutta hinnat voi olla lähempänä viittäkymppiä.

Jostain prismasta tai sokokselta löytyy yleensä yksi malli (house) pariin kymppiinkin, mutta onko se sit juuri sellainen, kuin sinä haluaisit, on hankalampi juttu.

Jos on aikaa kierrellä, varmaan myös tokmannityyppisistä kaupoista löytyy.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Toppahousut on tarkoitettu pikkulapsille. Vitun noloa niitä on aikuisena käyttää.

Paleleminen se vasta noloa on, mutta tämän ehkä ymmärtää vasta kun äo ylittää sadan.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Toppahousut on tarkoitettu pikkulapsille. Vitun noloa niitä on aikuisena käyttää.

Kuka puhui toppahousuista =) Aika noloo osoittaa olevansa noin tyhmä :D

Vierailija

Halpoja kevyttoppahousuja löytyy esim. Tarjoustalosta ja muista sen tyyppisistä kaupoista. Itte kävin hakemassa sieltä koirankusetushousut, maksoivat ehkä 15 e. Hyvin toimii aikuisella tollaiset halpikset, kun ne päällä vain seisoskellaan ja kävellään, ei niiden tartte kestää kulutusta.

Vierailija

Mä ostan omani kirppikseltä. "Rymyhommiin" hankkimani toppikset tais maksaa 2€, catmandoon housut joissa on yksi näkyvä tahra joka ei pesussa lähde muttei haittaa mun käytössä.
Vähän paremman icepeakin puvun ostin myös kirppikseltä ja siitä maksoin 5€.
Mä olen kyllä niin pieni että pystyn käyttämään lasten vaatteista senttikokojakin niin se vähän laajentaa mahdollisuuksia.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat