Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minkä ikäinen sinä olet joka asut uusperheessä?

Vierailija

Minkä ikäisenä perustit uusperheen? montako lasta sinulla on entä miehelläsi? onko yhteisiä lapsia? miksi päädyit uusperheeseen etkä jäänyt yh.ksi?

Kommentit (6)

Vierailija

Olen 47 ja mies on samanikäinen. Lapsia molemmilla 2, iät 13-17. Ei ole yhteisiä, ja vaikka olisin 10 v nuorempi niin sellaista emme tekisi.

Perustimme uusperheen parin vuoden seurustelun jälkeen, koska parisuhde kasvoi siihen, vaikka aiemmin olin vannonut, että olen ikuinen seurustelija. Itse asiassa menimme naimisiinkin ennenkuin asuimme yhdessä.

Oli jotenkin hankalaa, kun asuimme 20 km päässä toistamme ja lapsia vuoroviikoin ja yksi koko ajan etc. Jos olisimme asuneet ihan lähekkäin (sitäkin pohdimme, että meillä on kaksi pienempää asuntoa) niin etäsuhde olisi toiminut. Mutta sitten löysimme ison loistokämpän, ja se ratkaisi asumismuodon.

Meillä ei ole mitään uusperheongelmia. Tärkeintä on, että yhteenmuutto ei huononna kekenkään elämää. Ja meillä kenekään ei tarvinnut luopua mistään.

Vierailija

22. Mies on pari vuotta vanhempi ja 3 vuotiaan tytön isä, lapsi syntyi yhden yön jutusta opiskelukaverin kanssa ja päätyi asumaan kokonaan isänsä luo. Minä päädyin uusperheeseen, koska rakastan miestä ja se tyttö ns. "kuuluu pakettiin" ja hyväksyn sen, se oli se ehto tälle suhteelle että tyttö menee aina edelle.

Vierailija

55v ja uusperheenä pian 20v. 36v olin kun rupesimme seurustelemaan, mulla oli 3 valmista lasta, miehellä ei yhtään. Yksi yhteinen syntyi vuosia myöhemmin.

Miksikö - rakkaudesta tietenkin! Meillä oli kivaa ihan lasten kanssa keskenämmekin mutta näin vielä parempi. Nyt nuo lapset on jo muuttaneet kotoa mutta välit on ihanan lämpimät, tapaamme lähes viikoittain isolla porukalla.

Ongelmat on olleet tosi pieniä, lähinnä normaaleja teini-ikään liittyneitä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
55v ja uusperheenä pian 20v. 36v olin kun rupesimme seurustelemaan, mulla oli 3 valmista lasta, miehellä ei yhtään. Yksi yhteinen syntyi vuosia myöhemmin.

Miksikö - rakkaudesta tietenkin! Meillä oli kivaa ihan lasten kanssa keskenämmekin mutta näin vielä parempi. Nyt nuo lapset on jo muuttaneet kotoa mutta välit on ihanan lämpimät, tapaamme lähes viikoittain isolla porukalla.

Kateudestako tuo miinuspeukku?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Kateudestako tuo miinuspeukku?

Av:lla kaikki positiiviset uusperhekommentit saavat alapeukkuja.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat