Mies tilannut mulle netistä froteisen kylpytakin joululahjaksi. Miten suhtautua?

Vierailija

Vissiin jotain Macy'sin peruslinjaa, ei mikään merkkituote. Valkoinen.

Sivut

Kommentit (77)

Vierailija

Tarkoittaako tämä, ettei akoille kelpaa mikään? Mulle kelpaisi, todellakin. Vai onko vika siinä kun ei ole jotain leimaa mukana, kylpytakissa? 

Vierailija

Ihanan helppoa kun meillä ostetaan lahjoja vain lapsille jouluna. Ostan itselleni lahjani joulun jälkeen alennusmyynneistä ja en ole ikinä joutunut pettymään.

Vierailija

Frotee on kaikkein paras materiaali kylpytakille. Aamutakki voisi sitten olla jotain muutakin. Olisin vähän harmissani, jos saisin kylpytakin, joka ei ole froteeta.

Lahjaongelma ?

Eikö lahjan pitäisi aina olla yllätys se lahjapaketin avaajalle ,eli sen juhla-,tai merkkipäivänään saajalle ?

Miten siis  tuleva ,antajan ostama lahja voisi siis olla ongelma, tai muodostua sellaiseksi sen saajalle ennen kuin hän on sitä saanutkaan ?

Ei mahdu millään ainakaan minun 'kaaliini'!

Vierailija

Voi vittu näitä "miten suhtautua" - ja "mitä minun pitäisi ajatella" -aloituksia! Ihan kuule päätä itse, miten suhtaudut! Elätkö yleensä muutenkin, kuten muut käskevät, vai osaatko ajatella itse? Vähän vaikuttaa, ettei ole mieleinen lahja, joten voit jo ennaakkoon alkaa vittuilla miehelle siitä, ettei vahingossa aattoiltana unohdu.

Vierailija

Niin täytyyhän naisena saada joku romanttinen ja kallis koru ennemmin kuin kunnon käyttöön tarkotettua varsinki MERKITÖNTÄ kamaa :D

Vierailija

Mahtava mies sulla. Tiedätkö miten vaikeaa nykyään on löytää kunnollista froteista kylpytakkia? Kaikki paikat täynnä ihme fleeceriepuja, joilla ei tee mitään.

Vierailija

Mä nyt vaan pidän valkoista froteekylpytakkia jotenkin geneerisenä ja persoonattomana. Sellaisia on dayspassa.

Jos ollaan ihan rehellisiä, olisin kyllä toivonut jotain mielikuvituksellisempaa ja romanttisempaa. Ollaan sovittu, että vaan yhdet lahjat ostetaan toisillemme.

Ap

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat