Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi mua yhtäkkiä panettaa koko ajan?

Vierailija
22.11.2015 |

Varmaan kohta 2 kk ollut koko ajan älytön panetus päällä. Sitä ennen ei tehnyt juuri koskaan mieli. Ei ainakaan mitenkään erikoisen paljon vaan sillain normisti. Nyt olen koko ajan sellaisessa kiimassa, että voisin jokaisen vastaantulijan kanssa nusasta. Miksi?? Mistä tämä oikein johtuu? Vähän rasittavaa, kun koko ajan on vain seksi mielessä.

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
22.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten kirkas se kirkasvalolamppu pitää olla että aiheuttaa panetusta?

hankin muijalle heti huomenna sellaisen,pistä ap linkki mistä puhutaan?

tai voin tulla teille kokeilemaan sitä lamppua,missä asut?

t.m39v

Vierailija
22/35 |
22.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anastasia kirjoitti:

Oisko joku hormoneihin liittyvä seikka? Mulla itellä joka kuukausi muutama päivä ennen ovulaatiota ja sen jälkeen ihan hervotonta kiimaa koko ajan.. Voisin niinä aikoina nussia vähintään kolmesti päivässä, mutta sinkkuna joudun hyödyntämään omia sormiani...

Kyllä mullakin normaalisti just ovulaation aikaan on tätä, mutta nyt on tosiaan koko ajan.

Ehkä mulla sitten on mania.

Tarvii etsiä huomenna tuo eräs vastaantulijoista heti aamusta.

ap.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
22.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on vuosikaudet tätä.

Vierailija
24/35 |
22.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

t.m39v

Hei joo, sähän voisit tulla testaan sen ensin meille, niin ei tarvi ihan sikaa säkissä ostaa. Se on tuossa keittiönpöydällä, siinähän se olisi hyvä testailla. Voin toki sitten siirtää sen siitä muuallekin, että vähän useamman testikerran saat. Kuka nyt yhden kerran perusteella osaa päättää mitään?

uuh, voin laittaa sen jo lämpeneen sulle.

ap.

Vierailija
25/35 |
22.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n ikä? Hormonimuutoksia esim. esivaihdevuodet, pillerien lopettaminennbtai sitten tosiaan kirkasvalohoito saa elimistön luulemaan että on kevät. Millainen lamppu sulla oikeen on?

Vierailija
26/35 |
22.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap:n ikä? Hormonimuutoksia esim. esivaihdevuodet, pillerien lopettaminennbtai sitten tosiaan kirkasvalohoito saa elimistön luulemaan että on kevät. Millainen lamppu sulla oikeen on?

No vähän päälle 30, että ei toivottavasti vielä mitään vaihdevuosia. Nyt kun mietin, niin mulla on oikeastaan joka syksy/talvi tätä. Voiko se oikeasti johtua tuosta lampusta? En ole koskaan ajatellutkaan. Ehkä mä alan käyttää sitä ympärivuoden. ;) Ihan tuollainen perus kirkasvalolamppu se on.

ap.

Vierailija
27/35 |
22.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

mää kanssa veikkaan hypomaniaa. Ja joo, saa sen sillä lampulla aikaiseksi jos ei ole tasaavaa lääkitystä päällä. Kokemusta on...

Vierailija
28/35 |
22.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

t.m39v

Hei joo, sähän voisit tulla testaan sen ensin meille, niin ei tarvi ihan sikaa säkissä ostaa. Se on tuossa keittiönpöydällä, siinähän se olisi hyvä testailla. Voin toki sitten siirtää sen siitä muuallekin, että vähän useamman testikerran saat. Kuka nyt yhden kerran perusteella osaa päättää mitään?

ap.

Missä asut?

Vierailija
29/35 |
22.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

t.m39v

ap.

Missä asut?

Oulussa. Sä varmaan et? :)

ap.

Vierailija
30/35 |
22.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahaa siis Oulussa, no ei ihme. Kahtaa Oulutarta olen köyrinyt ja niin vaan halusivat lisää aina vain. Lähdin pois, ei kestänyt kunto ei erektio.

Vierailija
31/35 |
22.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ahaa siis Oulussa, no ei ihme. Kahtaa Oulutarta olen köyrinyt ja niin vaan halusivat lisää aina vain. Lähdin pois, ei kestänyt kunto ei erektio.

Osta kirkasvalolamppu :)

ap.

Vierailija
32/35 |
22.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

t.m39v

ap.

Missä asut?

Oulussa. Sä varmaan et? :)

ap.

Lappeenranta,vähän pitkä matka.

onko lpr-imatra alueella kiimaisia kirkasvalolampun käyttäjiä? Voisin tulla tarkastamaan valon toiminnan? Voiko se johtua siitä?

jos valo auttaa niin pystyisikö vessaan laittamaan jonkun valotsydeemin? Muija kuitenkin viihtyy siellä paklaamassa ym. Vai ostanko vaan lampun ja käsken tuijottaa sitä?

jos ehdottelee mitään seksiin liittyvää,sitä väsyttää ym. Jatkuvasti.

t.m39v

Vierailija
33/35 |
22.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palstailu aika loppuu,palataan asiaan aamulla ellei ketju ole siivottu pois silloin.

Vierailija
34/35 |
22.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap.

Ostan ja otan valokuurin. Sitten tulen Ouluun ja poistan ap:n ikikiiman, tunniksi.

Vierailija
35/35 |
23.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap.

Ostan ja otan valokuurin. Sitten tulen Ouluun ja poistan ap:n ikikiiman, tunniksi.

Joko ostit?

Ja sinä, eräs vastaantulijoista, en nähnyt sua tänään. Minkälainen takki sulla on, jos huomenna paremmalla onnella?

ap.