Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

TAAS tuo ipana nukahti kuudelta ja heräsi 5 min sitten ihan sekaisin ! :(

Vierailija
22.11.2015 |

tätä on tapahtunut siitä asti, kun jätti viime keväänä päiväunet pois. on 3v .
rupeaa siinä viiden maissa nuokkumaan eikä pysy hereillä millään, suihkuunkaan ei viitsi joka ilta viedä! ja viimeistään puoli seiska tilttaa vaikka istualtaan.
nukkuu sikeästi noin tunnin ja herää kirkumaan ihan sekopäisenä, haluaa kaikkea eikä huoli mitään. ja sitä itkemistä, rääkynää, outoa höpinää kestää sitten tuonne yhteentoista! ;(

ei ole tarhassa, koska teen etätyötä. herätys on aamuisin kahdeksan ja yhdeksän välillä. poitsu käy kerran päivässä ulkoilemassa, pari kertaa kuussa uimassa.

Kommentit (56)

Vierailija
1/56 |
22.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa ottaa unen avuksi jokin lääkitys. Esim Stilnoct/Stella ennen nukkumaanmenoa yhdistettynä melatoniiniin. 

Vierailija
2/56 |
22.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

olemme eronneet lapsen isän kanssa, poika on meillä vuoroviikoin. ex on minua ronskimpi, vie vaikka parvekkeelle ( sylissä siis, ei heitä sinne yksin ) tai suihkuun jos  nukahtaa! itse olen helläsydämisempi ja annan nukkua, vaikka tiedän mikä loppuillan huutohelvetti siitä seuraa..

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/56 |
22.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ei nuku enää päiväunia?

Vierailija
4/56 |
22.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

olemme eronneet lapsen isän kanssa, poika on meillä vuoroviikoin. ex on minua ronskimpi, vie vaikka parvekkeelle ( sylissä siis, ei heitä sinne yksin ) tai suihkuun jos  nukahtaa! itse olen helläsydämisempi ja annan nukkua, vaikka tiedän mikä loppuillan huutohelvetti siitä seuraa..

Ap

Mitä vittua oikeesti??? Lasta nukuttaa niin paljon että nukahtaa vaikka seisaalteen ja isä vie kylmää parvekkeelle. Tajuatko, että tuo on ihan lasun paikka.

Ei muutenkaan kuulosta siltä, että lapsi on kunnossa. Tuo useamman tunnin kiljuminen ei ole normaalia.

Hae ihmeessä apua teille, ennenkuin joku muu sen tekee. Itse asiassa tekisi mieli antaa nettivikki tästä. Alkoi niin paljon vituttaa tollanen kaltoinkohtelu!

Vierailija
5/56 |
22.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ehkäpä se lapsi oireilee tuota vuoroviikko systeemia. Vaihda itse kotia viikon välein. Aikuset on kyllä niin itsekkäitä!

Vierailija
6/56 |
22.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi lapsi ei nuku päiväunia, mikäli ei jaksa valvoa koko päivää? J

Vierailija
7/56 |
22.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin toi uiminen liittyy?

Vierailija
8/56 |
22.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, vastaa jo, miksi lapsi ei nuku päivänunia, vaikka ilmi selvästi niitä vielä tarvitsee???

Vierailija
9/56 |
22.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tokikin joku päivälepo tuntuu olevan tarpeellinen.

Vierailija
10/56 |
22.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, vastaa jo, miksi lapsi ei nuku päivänunia, vaikka ilmi selvästi niitä vielä tarvitsee???

kun ei nuku ! Ei nukahda autossakaan tai kainaloon... joten minkäs teet ? :/

Ap

Vierailija
11/56 |
22.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi jumalauta nyt taas. Onko tämä provo? Onhan?

Pistä ajoissa päikkäreille, kun kerran tarvetta on. 

Vierailija
12/56 |
22.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä lapsi aloitti aina kiljumiskonsertin päiväunien jälkeen, joten jätettiin päiväunet kokonaan pois. Lisäksi lapsi ei muutenkaan meinannut enää nukahtaa päikkäreille. Lapsi jaksaa ihan hyvin valvoa iltaan asti. Yöunet ovat sitten pitkät, 12h. Teillä kun lapsi ei jaksa valvoa, niin olisi syytä nukahtaa päivällä päikkäreille. Illalla ei kannata antaa nukkua.

Vierailija
13/56 |
22.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa soittaa neuvolaan ja pyytää apua. (jos et ole jo älynnyt sitä tehdä) Aika rankkaa tollanen lapselle, sääliksi käy toista.

Vierailija
14/56 |
22.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko Porvoossa on lunta?

Vierailija
15/56 |
22.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikenlaiset vipeltäjät sitä lapsia tekevätkin....

Vierailija
16/56 |
22.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi siis huutaa herättyään, koska on tokkurassa. Yleensä pistän Muumit tms pyörimään ja koetan rauhoittaa kainaloon !

Ex taas tekee kaikkensa, jotta poika

pysyisi hereillä tuonne seiskaan/ puoli kahdeksaan jolloin nukkuu nätisti läpi yön ! Asumme samassa kaupungissa ja tapaa poikaa muutenkin, mm. Käy meillä kahvilla.

on hyvä isä, mutta kuten minäkin uupunut tuohon sekoiluun ! Näistä "klo kuuden päikkäreistä" on tullut helvetinmoinen ongelma :-(

Ap

Ap

Vierailija
17/56 |
22.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokaa sitten alapeukuttajat , MILLÄ HELVETILLÄ SAAN TUON OTTAMAAN NE PÄIVÄUNET ? NUIJALLA? EI nukahda autoon, ei kainaloon sadun aikana, ei mihinkään !

muutenkin paska fiilis ja sitten täällä rulee lisää sontaa niskaan..

Ap

Vierailija
18/56 |
22.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tiedän tuon tunteen, kun lapsi ei nuku ja viisaat syyllistävät. Mutta olisiko mahdollista ulkoilla enemmän? Koska teet töitä, olisi se päiväkoti ehkä hyvä juttu ainakin puolipäiväisenä, sillä siellä väsyy enemmän. Meidän virkeämpi ei nukkunut sielläkään, onneksi ko. päiväkodissa oli vain lepohetkipakko, muuten olisivat olleet helisemässä tuon kanssa, sillä ei todellakaan nukkunut. Mutta nuorempi nukkui vielä viisivuotiaanakin, vaikka ei kotona nukkunut. Myös aikaisempi herätys olisi paikallaan, niin sitten päivällä nukuttaa aiemmin. 

Vierailija
19/56 |
22.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälläkö jotkut täyden kympin mammat alapeukuttaa ja haukkuu? Jos lapsi ei nuku niin ei sitä voi pakottaakkaan.

Ei jumalauta taas näitä ihmisiä! :D

Vierailija
20/56 |
22.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälläkö jotkut täyden kympin mammat alapeukuttaa ja haukkuu? Jos lapsi ei nuku niin ei sitä voi pakottaakkaan.

Ei jumalauta taas näitä ihmisiä! :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kaksi