TAAS tuo ipana nukahti kuudelta ja heräsi 5 min sitten ihan sekaisin ! :(

Vierailija

tätä on tapahtunut siitä asti, kun jätti viime keväänä päiväunet pois. on 3v .
rupeaa siinä viiden maissa nuokkumaan eikä pysy hereillä millään, suihkuunkaan ei viitsi joka ilta viedä! ja viimeistään puoli seiska tilttaa vaikka istualtaan.
nukkuu sikeästi noin tunnin ja herää kirkumaan ihan sekopäisenä, haluaa kaikkea eikä huoli mitään. ja sitä itkemistä, rääkynää, outoa höpinää kestää sitten tuonne yhteentoista! ;(

ei ole tarhassa, koska teen etätyötä. herätys on aamuisin kahdeksan ja yhdeksän välillä. poitsu käy kerran päivässä ulkoilemassa, pari kertaa kuussa uimassa.

Sivut

Kommentit (56)

Vierailija

olemme eronneet lapsen isän kanssa, poika on meillä vuoroviikoin. ex on minua ronskimpi, vie vaikka parvekkeelle ( sylissä siis, ei heitä sinne yksin ) tai suihkuun jos  nukahtaa! itse olen helläsydämisempi ja annan nukkua, vaikka tiedän mikä loppuillan huutohelvetti siitä seuraa..

Ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
olemme eronneet lapsen isän kanssa, poika on meillä vuoroviikoin. ex on minua ronskimpi, vie vaikka parvekkeelle ( sylissä siis, ei heitä sinne yksin ) tai suihkuun jos  nukahtaa! itse olen helläsydämisempi ja annan nukkua, vaikka tiedän mikä loppuillan huutohelvetti siitä seuraa..

Ap

Mitä vittua oikeesti??? Lasta nukuttaa niin paljon että nukahtaa vaikka seisaalteen ja isä vie kylmää parvekkeelle. Tajuatko, että tuo on ihan lasun paikka.
Ei muutenkaan kuulosta siltä, että lapsi on kunnossa. Tuo useamman tunnin kiljuminen ei ole normaalia.
Hae ihmeessä apua teille, ennenkuin joku muu sen tekee. Itse asiassa tekisi mieli antaa nettivikki tästä. Alkoi niin paljon vituttaa tollanen kaltoinkohtelu!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ap, vastaa jo, miksi lapsi ei nuku päivänunia, vaikka ilmi selvästi niitä vielä tarvitsee???

kun ei nuku ! Ei nukahda autossakaan tai kainaloon... joten minkäs teet ? :/

Ap

Vierailija

Meillä lapsi aloitti aina kiljumiskonsertin päiväunien jälkeen, joten jätettiin päiväunet kokonaan pois. Lisäksi lapsi ei muutenkaan meinannut enää nukahtaa päikkäreille. Lapsi jaksaa ihan hyvin valvoa iltaan asti. Yöunet ovat sitten pitkät, 12h. Teillä kun lapsi ei jaksa valvoa, niin olisi syytä nukahtaa päivällä päikkäreille. Illalla ei kannata antaa nukkua.

Vierailija

Kannattaa soittaa neuvolaan ja pyytää apua. (jos et ole jo älynnyt sitä tehdä) Aika rankkaa tollanen lapselle, sääliksi käy toista.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat