Miksi Susanna Tanni, ei minä, sinä tai joku muu

Vierailija

Suomen naisista? Hänessä ei ole säteilyä,karismaa, paloa..miksi?!
Tosin se hyvä puoli että tavis nainenkin voi päästä lehteen ilman silikoneja, olematta julkkis

Sivut

Kommentit (19)

Vierailija

Susanna Tanni on noin sata kertaa kauniimpi, seksikkäämpi ja parempikroppaisempi kuin yksikään tavallinen suomiakka. Jos ihan vaikka vaan siksi.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Eihän hänellä ole mitää muotoja. Ei peppua, ei rintoja, eikä kyllä kaunis kasvoiltaan ole. vihaiset silmätkin

palstavalaat taas katkerina vauhdissa

Vierailija

Ihmettelinkin kun ei ole tänä viikonloppuna ollut näitä haukkumisketjuja täällä jossa mammat haukkuu jotain kaunista julkkisnaista. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.

Vierailija

Kroppa ihan hyvä, naama sen sijaan kuin petolinnun perse. Älykkyysosamäärä varmaan miinuksen puolella. "Pääsee" siksi noihin, että esittelee pilluaan ja tissejään kuin mikäkin halpa lortto.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
kuvani löytyy Instasta lumisella englanninkielisellä nimellä ..

todellakin koen olevani hotimpi! 75D tisut, pitkät hiukset ym.

Älä nyt ujostele, vaan laita linkkiä.

Vierailija

No kuka sekin sitten on? Siis se Susanna Tanni - vissiin taas näitä oletusarvoisesti kaikille tuttuja nimiä, jota minä en vaan ole koskaan kuullutkaan.

tahmanäppi

Tolle on kylläkin laitettu kumitissit ja naamaakin on restauroitu,tosin huonolla menestysellä.Ei ne ruiskumestaritkaan oo mitään taikureita.

Vierailija

On muuten edesmenneen Petteri Jussilan sisko. Molemmilla sisaruksilla oli kova halu päästä julkisuuteen, Susanna löysi siihen keinon näin vanhempana. Jutta on neuvonut ja auttanut häntä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
kuvani löytyy Instasta lumisella englanninkielisellä nimellä ..

todellakin koen olevani hotimpi! 75D tisut, pitkät hiukset ym.

Mä löydyn Facesta Silja-nimellä, oon paljon sua kauniimpi, käy kattoo vaikka.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat