Miksi Susanna Tanni, ei minä, sinä tai joku muu
Suomen naisista? Hänessä ei ole säteilyä,karismaa, paloa..miksi?!
Tosin se hyvä puoli että tavis nainenkin voi päästä lehteen ilman silikoneja, olematta julkkis
Kommentit (17)
Eihän hänellä ole mitää muotoja. Ei peppua, ei rintoja, eikä kyllä kaunis kasvoiltaan ole. vihaiset silmätkin
Vierailija kirjoitti:
Eihän hänellä ole mitää muotoja. Ei peppua, ei rintoja, eikä kyllä kaunis kasvoiltaan ole. vihaiset silmätkin
palstavalaat taas katkerina vauhdissa
Ihmettelinkin kun ei ole tänä viikonloppuna ollut näitä haukkumisketjuja täällä jossa mammat haukkuu jotain kaunista julkkisnaista. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
Laitapa oma kuvasi tänne jos arvelet että sussa on enemmän säteilyä ja karismaa. Luvataan antaa rehellinen arviomme.
En hauku. Ihmettelen vain ääneen koska minä en hänen ihanuuttaan ymmärrä. Liian tavallinen minusta.
kuvani löytyy Instasta lumisella englanninkielisellä nimellä ..
todellakin koen olevani hotimpi! 75D tisut, pitkät hiukset ym.
Vierailija kirjoitti:
Älä nyt ujostele, vaan laita linkkiä.
No kuka sekin sitten on? Siis se Susanna Tanni - vissiin taas näitä oletusarvoisesti kaikille tuttuja nimiä, jota minä en vaan ole koskaan kuullutkaan.
Turhaan ihmettelet. Ei siihen playboyhin ihan tavallinen persjalka pääsisi ja minusta se on jo saavutus.
Tolle on kylläkin laitettu kumitissit ja naamaakin on restauroitu,tosin huonolla menestysellä.Ei ne ruiskumestaritkaan oo mitään taikureita.
On muuten edesmenneen Petteri Jussilan sisko. Molemmilla sisaruksilla oli kova halu päästä julkisuuteen, Susanna löysi siihen keinon näin vanhempana. Jutta on neuvonut ja auttanut häntä.
Vierailija kirjoitti:
Mä löydyn Facesta Silja-nimellä, oon paljon sua kauniimpi, käy kattoo vaikka.
On hyväkroppainen ja pyrkinyt Pleikkarihommiin. Ei ihmekään etten esim. mun kuvaa ei ole ko. lehdessä koska kroppa ei ole kuosissa enkä ole ottanut sinnepäin yhteyttä
Kappas, naisvihaketju. Eikä varmasti ole miehen perustama!
Kyllä säkin voisit varmaan keksiä jonkun keinon päästä julkisuuteen, jos vain yrittäisit yhtä kovasti kuin Susanna.
Susanna Tanni on noin sata kertaa kauniimpi, seksikkäämpi ja parempikroppaisempi kuin yksikään tavallinen suomiakka. Jos ihan vaikka vaan siksi.