Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kerta ei saa keskustella

Vierailija

Kerta maahanmuutosta ei saa asiallisesti keskustella, muuten kuin haukkumalla mitään kritiikkiä esittäviä hommalaisiksi ja rasisteiksi, niin eiköhän ilmianneta nuita yhden totuuden julistavia uutisia ja keskusteluita myös. Torpataan sitten kaikki keskustelu, tasapuolisuuden nimissä. Alkaa väsyttää tämä vihan lietsonta.

Sivut

Kommentit (54)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kerta maahanmuutosta ei saa asiallisesti keskustella, muuten kuin haukkumalla mitään kritiikkiä esittäviä hommalaisiksi ja rasisteiksi, niin eiköhän ilmianneta nuita yhden totuuden julistavia uutisia ja keskusteluita myös. Torpataan sitten kaikki keskustelu, tasapuolisuuden nimissä. Alkaa väsyttää tämä vihan lietsonta.

joo.............joudun itse varmistamaan, että sieltä poistetaan asiattomat viestit.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ap on suvaitsevaisten vainon uhri. Tsemppiä!

Mahtavaa suvaitsevaisten keskustelua! Jaxuhali <3!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Infosodan etulinjassa toveri taistelija. Älä anna periksi.

Jatkat edelleen samaa? Ei se mitään, kyllä sinä niistä haluamistasi tuloksista kärsit itsekin. Viha synnyttää vihaa, myös sinua kohtaan.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Rasistiset ja homofobiset ketjut poistettiin. Yhyy.

Rasistiset ja homofobiset? Äänestin Haavistoa presidentiksi, minulla on ulkomaalaisia ystäviä. Puolustan henkeen ja vereen homojen oikeuksia. Vituttaako noin paljon se, että olet harhaluulojesi, vihasi ja ennakkoluulojesi vanki?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Rasistiset ja homofobiset? Äänestin Haavistoa presidentiksi, minulla on ulkomaalaisia ystäviä. Puolustan henkeen ja vereen homojen oikeuksia. Vituttaako noin paljon se, että olet harhaluulojesi, vihasi ja ennakkoluulojesi vanki?

Fakta on että ketjut poistettiin rasismin ja homofobian takia. En nähnyt sinua siellä puolustamassa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Minäminäminä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Fakta on että ketjut poistettiin rasismin ja homofobian takia. En nähnyt sinua siellä puolustamassa.

En pyöri rasistisissa, tai homofobisissa keskusteluissa. Olen kyllä ilmoittanut vastustavani rasismia ja väkivaltaa, saan silti kuulla olevani rasisti ja näköjään homofoobikko, kun olen muutamista asioista äärisuvaitsevaisten kanssa eri mieltä. En tarkoita sinua, emme ole ilmeisesti aiemmin keskustelleen.

Olen jossain väkivaltaa lietsovissa keskusteluissa kyllä aikaisemmin tuominnut rasismin ja väkivallan. En tämän viikonlopun aikana, koska en ole törmännyt sellaisiin keskusteluihin. Niitä on toki voinut olla, en yhtään epäile, sillä rasistit yrittävät ratsastaa kriitikoiden vanavedessä. Mikä on ärsyttävää.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Minäminäminä.

Jatka samalla asialinjalla. Upeaa argumentointia, tässä ihan häkeltyy. Minkä ikäisen professorin kanssa mahdankaan keskustella?

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat