Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kerta ei saa keskustella

Vierailija
22.11.2015 |

Kerta maahanmuutosta ei saa asiallisesti keskustella, muuten kuin haukkumalla mitään kritiikkiä esittäviä hommalaisiksi ja rasisteiksi, niin eiköhän ilmianneta nuita yhden totuuden julistavia uutisia ja keskusteluita myös. Torpataan sitten kaikki keskustelu, tasapuolisuuden nimissä. Alkaa väsyttää tämä vihan lietsonta.

Kommentit (54)

Vierailija
1/54 |
22.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerta maahanmuutosta ei saa asiallisesti keskustella, muuten kuin haukkumalla mitään kritiikkiä esittäviä hommalaisiksi ja rasisteiksi, niin eiköhän ilmianneta nuita yhden totuuden julistavia uutisia ja keskusteluita myös. Torpataan sitten kaikki keskustelu, tasapuolisuuden nimissä. Alkaa väsyttää tämä vihan lietsonta.

joo.............joudun itse varmistamaan, että sieltä poistetaan asiattomat viestit.

Vierailija
2/54 |
22.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene vihanhallintakurssille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/54 |
22.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

tai Suomi 24,selle.

Vierailija
4/54 |
22.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

aikas mauttomia nää jutut.

Tev laukku-leena

Vierailija
5/54 |
22.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entä jos menisit itse? Tunnut olevan tarpeessa.

Vierailija
6/54 |
22.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on suvaitsevaisten vainon uhri. Tsemppiä!

Vierailija
7/54 |
22.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap on suvaitsevaisten vainon uhri. Tsemppiä!

Mahtavaa suvaitsevaisten keskustelua! Jaxuhali

Vierailija
8/54 |
22.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Infosodan etulinjassa toveri taistelija. Älä anna periksi.

Vierailija
9/54 |
22.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Infosodan etulinjassa toveri taistelija. Älä anna periksi.

Jatkat edelleen samaa? Ei se mitään, kyllä sinä niistä haluamistasi tuloksista kärsit itsekin. Viha synnyttää vihaa, myös sinua kohtaan.

Vierailija
10/54 |
22.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rasistiset ja homofobiset ketjut poistettiin. Yhyy.

Vierailija
11/54 |
22.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rasistiset ja homofobiset? Äänestin Haavistoa presidentiksi, minulla on ulkomaalaisia ystäviä. Puolustan henkeen ja vereen homojen oikeuksia. Vituttaako noin paljon se, että olet harhaluulojesi, vihasi ja ennakkoluulojesi vanki?

Vierailija
12/54 |
22.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rasistiset ja homofobiset? Äänestin Haavistoa presidentiksi, minulla on ulkomaalaisia ystäviä. Puolustan henkeen ja vereen homojen oikeuksia. Vituttaako noin paljon se, että olet harhaluulojesi, vihasi ja ennakkoluulojesi vanki?

Fakta on että ketjut poistettiin rasismin ja homofobian takia. En nähnyt sinua siellä puolustamassa.

Vierailija
13/54 |
22.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minäminäminä.

Vierailija
14/54 |
22.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Fakta on että ketjut poistettiin rasismin ja homofobian takia. En nähnyt sinua siellä puolustamassa.

En pyöri rasistisissa, tai homofobisissa keskusteluissa. Olen kyllä ilmoittanut vastustavani rasismia ja väkivaltaa, saan silti kuulla olevani rasisti ja näköjään homofoobikko, kun olen muutamista asioista äärisuvaitsevaisten kanssa eri mieltä. En tarkoita sinua, emme ole ilmeisesti aiemmin keskustelleen.

Olen jossain väkivaltaa lietsovissa keskusteluissa kyllä aikaisemmin tuominnut rasismin ja väkivallan. En tämän viikonlopun aikana, koska en ole törmännyt sellaisiin keskusteluihin. Niitä on toki voinut olla, en yhtään epäile, sillä rasistit yrittävät ratsastaa kriitikoiden vanavedessä. Mikä on ärsyttävää.

Vierailija
15/54 |
22.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minäminäminä.

Jatka samalla asialinjalla. Upeaa argumentointia, tässä ihan häkeltyy. Minkä ikäisen professorin kanssa mahdankaan keskustella?

Vierailija
16/54 |
22.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viha synnyttää vihaa. Sitäkö sinä Suomeen haluat senkin Isisin tukija.

Aika väsynyttä vihanlietsontaa maahanmuuttokriittiseltä. Oliko muuta? Jotain unelmasta?

Vierailija
17/54 |
22.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minäminäminä.

Jatka samalla asialinjalla. Upeaa argumentointia, tässä ihan häkeltyy. Minkä ikäisen professorin kanssa mahdankaan keskustella?

Kuka tekee itsestään numeron?

Vierailija
18/54 |
22.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menes takasin seinne mv lehden kommentointiosiolle vaahtoamaan muiden kaltaistesi kanssa.

Vierailija
19/54 |
22.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän siitä tietenkin saa keskustella vaikka rahat otetaan sinun lompakostasi veroina.

Vierailija
20/54 |
22.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minäminäminä.

Kuka tekee itsestään numeron?

Olisiko sinulla jotain muuta sanottavaa, kuin yrittää kääntää tämä henkilöön menevään solvaukseen? Miksi sinä haluat tehdä tästä henkilökohtaista, eikö sinulla ole enää muita perusteluita? Kai tiedät, mitä tuo kertoo sinusta?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme yhdeksän