Kerta ei saa keskustella
Kerta maahanmuutosta ei saa asiallisesti keskustella, muuten kuin haukkumalla mitään kritiikkiä esittäviä hommalaisiksi ja rasisteiksi, niin eiköhän ilmianneta nuita yhden totuuden julistavia uutisia ja keskusteluita myös. Torpataan sitten kaikki keskustelu, tasapuolisuuden nimissä. Alkaa väsyttää tämä vihan lietsonta.
Kommentit (54)
Vierailija kirjoitti:
Natiaisia. Ollut muualla uutisissa, mutta ei tietenkään Suomessa
Lähde?
Sulla on näemmä joku internetin selaukseen kykenevä laite edessäsi, etsi itse tieto sieltä.
Toinen tapa estää faktatiedon leviäminen on hiljentyä ja toivoa että keskustelu pian katoaisi jonnekin mistä sitä ei kukaan enää kaiva esille :)
Vierailija kirjoitti:
Sulla on näemmä joku internetin selaukseen kykenevä laite edessäsi, etsi itse tieto sieltä.
Väitteen esittäjällä on todistustaakka. Tätä tasoako sun asiakeskustelu on ollut?
Vierailija kirjoitti:
Toinen tapa estää faktatiedon leviäminen on hiljentyä ja toivoa että keskustelu pian katoaisi jonnekin mistä sitä ei kukaan enää kaiva esille :)
Monenlaista salaliittoa esitetty tässä ketjussa. Mielenkiintoinen kurkistusikkuna kriitikon psyykeeseen.
Vierailija kirjoitti:
Ja hiljaisuus tuli
Äläpä hätäile, faktatietoa odotellaan vielä saapuvaksi.
Ymmärrätkös, että tarkoitukseni on saattaa faktoja mahdollisimman suuren joukon nähtäväksi, kun se tämän maan mediassa aivan järjestelmällisesti yritetään estää? Joten jos laitan lähteen tähän, viesti(ketju) lähtee samantien pois. Miksi siis vaivautuisin?
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrätkös, että tarkoitukseni on saattaa faktoja mahdollisimman suuren joukon nähtäväksi, kun se tämän maan mediassa aivan järjestelmällisesti yritetään estää? Joten jos laitan lähteen tähän, viesti(ketju) lähtee samantien pois. Miksi siis vaivautuisin?
Älä puhu sitten asiakeskustelusta. Puhu huhujen levittämisestä. Mitä tässä keskustelussa on niin tärkeää? Yksi nuori vihainen nainen uhriutuu.
Lue aiempi keskustelu aiheesta. Ai niin, sehän ei enää ole täällä
Ymmärtätkö jankkaaja, että keskustelit ihan toisen keskustelija , kuin minun kanssani? Minä lähdin ihan muihin puuhiin, joten ota lääkkeesi nuihin harhoihin. Ihan oikeasti, tätäkö teidän asialinja on? Ymmärrän kyseisen keskustelijan haluttomuutta linkata uutistaan, sillä ketju poistuisi nanosekunnissa. Sinäkin jankkaaja tiedät sen ja sitähän sinä haluat. Ylimielisyydessänne ette edes tajua oman keskustelutasonne ala-arvoisuutta. Pilkka tulee osumaan omaan nilkkaan ja arvaa vaan, olenko siinä vaiheessa sanomassa ihan jokaiselle teille, että mitä minä sanoin.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä puhu sitten asiakeskustelusta. Puhu huhujen levittämisestä. Mitä tässä keskustelussa on niin tärkeää? Yksi nuori vihainen nainen uhriutuu.
Ai että nyt piti vetää ikä mukaan keskusteluun :D? En ole nuori millään mittarilla, ihan kypsä aikuinen nainen olen. Rakentele vain olkiukkoasi ihan rauhassa, mitkään ennakkoluulosi eivät tule pitämään paikkansa.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mene vihanhallintakurssille.
Entä jos menisit itse? Tunnut olevan tarpeessa.
Perusteleppa?
Vai oletko niitä, joilla aina kärkevä mielipide, vailla mitään perusteluita!
Natiaisia. Ollut muualla uutisissa, mutta ei tietenkään Suomessa