Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos tällä hetkellä rupeaisit seurustelemaan nykyisen puolisosi kanssa, mikä hänessä olisi suurin turn off ja suurin turn on?

Vierailija

Mun miehessä suurin turn off olisi puhumattomuus. Siis hirmu pitkään saa kalastella vastausta johonkin kysymykseen.

Turn on olisi ehkä pituus ja tummat hiukset. :-D

Sivut

Kommentit (26)

Vierailija

Turn on: mieheksi fiksu, ei mitään sikailutapoja kuten piereskelyä, juppoutta ym., komeus ja kiltti luonne.

Turn off: tylsähkö ja ei mikään huumorin Ismo Leikola.

Vierailija

Turn off: alkoholin käyttö, keskivartalolihavuus, erakkomaisuus

Turn on: isällisyys ja lastenhoitotaidot, älykkyys ja ajan tasalla oleminen, yleissivistys, mukava nauru ja huumorintaju, eettisyys ja oikeamielisyys, rakatajan taidot

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Sotkuisuus, epäsiisteys, elämänhallinnan puute, päämäärättömyys.

Huomatkaa ei mitään sanottavaa jälkimmäiseen kategoriaan.

Vierailija

Turn off: ylipaino, jatkuva makean syönti, huono fyysinen kunto ja piittaamattomuus siitä, rauhaton luonne.

Turn on: loistava soittotaito, älykkyys, varallisuus, huumorintaju.

Vierailija

Turn on: sosiaalinen, valovoimainen ja muut huomioiva luonne, peruspositiivisuus ja toimeliaisuus, pituus (187 cm), komeus, laulutaito, status työelämässä (kiinnostava ammatti ja työnkuva), vilpitön kiinnostus ympäröivää maailmaa ja toisia ihmisiä kohtaan, luotettavuus, kielitaito

Turn off: innokas penkkiurheilu, kynsien pureskelu

Oon kyllä 15 yhteisen vuoden jälkeen selvästi voiton puolella. 😊

Vierailija

Turn on: Kasvot, hymy, ääni, puheliaisuus, sosiaalisuus, tulee tosi hyvin juttuun myös lasten kanssa, ihanuus, kehuu mua paljon ja pitää hyvänä.

Turn off: urheilemattomuus, naisista puhuminen.

Vierailija

Turn on - luonne, huumori, ulkonäkö ja pituus, aktiivisuus, fiksuus, seksitaidot.

Turn off - alkoholiongelma ja sen tuomat fyysiset muutokset (sulaneet hampaat, punakka iho, maha) ... :( toivottavasti tästä vielä noustaan.

Vierailija

Turn on: hyvät sosiaaliset taidot, osaa järjestellä asioita

Turn off: alkoholismi, maanisuus, petturuus, tuhlailu

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat