Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehet , huolisitteko naista, jolla hiuslisäke?

Vierailija

Olen 45-vuotias ja kohta joudun tuon laittamaan. Oma mieheni onneksi ei asiasta ole milläskään, joten se ei minua huoleta. Uteliaisuuttani kyselen, miten oman ikäiseni miehet tuohon suhtautuvat? Olen muuten ok näköinen, hoikka ja seksiäkin harrastan vaikka joka päivä, jos lapset eivät "häiritse". Tuntuu silti siltä, että naisena olen ihan nolla sen lisäkkeen laiton jälkeen.. Siis muiden "silmissä"

Sivut

Kommentit (50)

Vierailija

Minulla on usein juhlissa ja illanvietoissa omien hiusten seassa klipsilisäkkeet. En ole ikinä ajatellut, että ne vähentäisivät viehättävyyttäni. Päinvastoin. Kampauksista saa paljon näyttävämpiä ja tunnen itseni supernaiselliseksi. N47

Vierailija

Joo, itsetuntosi on kohdallaan... Vai olet 45 vuotias ja tuollaista kyselet, voi huokaus. Mitä ihmeen väliä on mitä joku ajattelee hiuslisäkkeestä? Ja miksi sinun pitää miettiä minkä arvoinen olet ikäistesi miesten mielestä?!? :D Eikö sinulla todellakaan ole isompia huolia hyvä nainen?

Vierailija

Mistä olet nuo klipsilisäkkeet  hankkinut? Kiitos näistä positiivisistä vastauksista. Ne hiukset ovat vain niin iso asia naisille! Minä en juuri näiden hiusten takia halua mennä mihinkään juhliin..

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Minulla on usein juhlissa ja illanvietoissa omien hiusten seassa klipsilisäkkeet. En ole ikinä ajatellut, että ne vähentäisivät viehättävyyttäni. Päinvastoin. Kampauksista saa paljon näyttävämpiä ja tunnen itseni supernaiselliseksi. N47

Paitsi naamahan alkaa jo hyvin roikkua tuossa iässä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

No eipä onneksi vielä roiku. Kiitos hyvien geenien, tupakoimattamuuden, auringolta suojautumisen ja terveiden elintapojen. Toivottavasti ei sinullakaan. N47

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mistä olet nuo klipsilisäkkeet  hankkinut? Kiitos näistä positiivisistä vastauksista. Ne hiukset ovat vain niin iso asia naisille! Minä en juuri näiden hiusten takia halua mennä mihinkään juhliin..

Kampaajani tilasi minulle hiuslaatuuni sopivat, laadukkaat lisäkkeet ja värjäsi ne saman värisiksi kuin omat hiukset. Suosittelen sinuakin kääntymään kampaajasi puoleen.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

No eipä onneksi vielä roiku. Kiitos hyvien geenien, tupakoimattamuuden, auringolta suojautumisen ja terveiden elintapojen. Toivottavasti ei sinullakaan. N47

Hyvähän se on itselleen valehdella ;)

Vierailija

Suurimmalla osalla naisista joko on pidennys tai on ollut. Joko pysyvämpi ratkaisu (teipit suomalaiseen tukkaan yleensä paras) tai väliaikainen. Jos omat hiukset ovat tarpeeksi pitkät (hartiapituus) hommaa ensiksi joko b-longin swift pidennys (maailman helpoin) tai klipsit (hieman enemmän vaivaa). Teipit vaativat enemmän huoltoa ja laittoa kuten kaikki muutkin lisäkkeet. Lisäksi ihan kaikki pysyvät ratkaisut rasittavat omaa hiusta. Mutta kyllä nykyään miehet ovat siihen tottuneet, että naisilla on lisäkkeet ja muita juttuja, kuten ripset jne. Ei ole kukaan mies ikinä asiasta sanonut mitään negatiivista. Eihän se ole huono asia, että esiintyy edukseen miehen rinnalla. Ehdottomasti lähdet testaamaan eri juttuja, mikään muu ei piristä samalla tavalla kuin upea tukka

Vierailija

Ja vielä vinkkekä: blongin laatu ei ole hyvä, mutta heidän swift hair on ideana loistava. Laadun kanssa pärjää,mutta älä hommaa heiltä mitään muita tuotteita. Maailman parhaat klipsit on Bellamin, ne pitää tilata netistä jenkeistä asti. Siedettävät klipsit on rapunzelin. Älä ikinä värjää klipsiä kestovärillä, kevytväri riittää koska sitä ei kuitenkaan pestä niin usein. Teippipidennyksessä paras laatu on pb hairilla, mutta en silti suosittele pysyvää tykkää ensimmäiseksi ratkaisuksi.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Jos klipsejä pitää liikaa niin ne tekee kaljuja kohtia hiuksiin.. En voi suositella :/

Niin tekee ihan jokainen pidennys, paitsi se swift hair, jonka voi muuten askarrella itsekin hiusnauhasta.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat