Neuvokaa! Miehellä ei seiso kunnolla kumin kanssa
Uusi ihana mies, seksi muuten hyvää, mutta yhdyntä ei onnistu, koska miehellä ei seiso tarpeeksi kumin kanssa. Penis ei mene siksi mun sisään. Ilman kumia ei ole vaihtoehto, mikä auttaisi? Kaikki neuvot kelpaa!
Kommentit (133)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksei ilman kumia ole vaihtoehto?
Raskauden ehkäisyn takia. Eikai kukaan nyt oikeasti käytä nykypäivänä hormoneita ehkäisyyn, nehän heikentävät orgasmia, kuivattavat limakalvoja ja vievät luonnollisen panetuksen pois.
Onneksi ihan kaikki naiset ei muutu kuivapilluiksi pillereitä käyttäessä. Sunkin tarttis saarnatessasi muistaa, että kaikki naiset ei ole = sinä.
Suurimmalla osalla miehistä seisoo kumin kanssa, kun taas e-pilleri muuttaa kaikkien sitä käyttävien naisten seksuaalisuuden.
Muuttuuko ne sitten lesboiksi ?
Ovulaatio poistuu ja fyysinen tarve seksille poistuu.
Vierailija kirjoitti:
Kumin laittaminen itsessään on jo semmoista näpräämistä, että se vie tunnelman. Kumit haisevat ja todellakin vievät tunnon. Naiset ajattelevat tässä pelkästään omaa nautintoaan, eivät yhteistä. Mutta nämä pikkuprinsessat eivät muutenkaan niele tai suostu mihinkään ja ihmettelevät, miksi suhteet kariutuvat..
Öö, pari sekunttia menee kumin laittamiseen.
Mitä yhteistä nautintoa se on, kun pillu on kuiva eikä halua yhdyntään ole. Nuoletko itse menkkapillua?
Mä olen kyllä pannut muutamaa oikeinkin kiimaista naista, jotka käyttivät pillereitä. Ilmeisesti nää ei ole naisia tän yhden Pilleri Pirkon mielestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kumin laittaminen itsessään on jo semmoista näpräämistä, että se vie tunnelman. Kumit haisevat ja todellakin vievät tunnon. Naiset ajattelevat tässä pelkästään omaa nautintoaan, eivät yhteistä. Mutta nämä pikkuprinsessat eivät muutenkaan niele tai suostu mihinkään ja ihmettelevät, miksi suhteet kariutuvat..
Mitä yhteistä nautintoa se on, kun pillu on kuiva eikä halua yhdyntään ole. Nuoletko itse menkkapillua?
Ei kysymyksesi kyllä aiheeseen liity, mutta nuolen. Ei ongelmaa. Miten tähän nyt sitten reagoit? Kondomit ovat tunnelmantappajia. Jos et paremmasta tiedä, niin en suosittelen kehittymään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kysymyksesi kyllä aiheeseen liity, mutta nuolen. Ei ongelmaa. Miten tähän nyt sitten reagoit? Kondomit ovat tunnelmantappajia. Jos et paremmasta tiedä, niin en suosittelen kehittymään.
Ei todellakaan ole tunnelmantappaja. Kondomia kannattaa opetella käyttämään ennen itse aktia. Näin se ei sitten ole räpellystä.
Vierailija kirjoitti:
Mä olen kyllä pannut muutamaa oikeinkin kiimaista naista, jotka käyttivät pillereitä. Ilmeisesti nää ei ole naisia tän yhden Pilleri Pirkon mielestä.
Pillerinaisilla kiima taantuu seurustelun edetässä kun ei ole enää alkuinnosta eikä biologista pakkoa seksiin.
Miehen kannattaa kokeilla erilaisia kumeja. Niitä on tosi ohuitakin. Peniksen kokokin voi muuttua. Itselleni kävi niin ja huomasin vasta siitä kun vanha tuttu kondomimerkki ja koko alkoi ahdistamaan. Pituutta ei ole tullut lisää vaan paksuutta.
Minä laitan usein kumin miehelleni hyväillen käsilläni samalla kalua. Seisonta on taattu.
Kumi on kuin pienet tisulit. TUNNELMAN tappaja viimeiseen asti.
Me pannaan aina kumi vasta ihan lopuksi. Paljaalla painat niin kauan että alkaa lasti lähteen ja siinä välissä kumi päälle. Kestää pitempään ja kaikki tykkää
Vierailija kirjoitti:
Me pannaan aina kumi vasta ihan lopuksi. Paljaalla painat niin kauan että alkaa lasti lähteen ja siinä välissä kumi päälle. Kestää pitempään ja kaikki tykkää
Ketkä ovat ne kaikki? Paljonko teillä on yleisöä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ketkä ovat ne kaikki? Paljonko teillä on yleisöä?
Itseä ja vaimoa tarkoitin