Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Neuvokaa! Miehellä ei seiso kunnolla kumin kanssa

Vierailija
22.11.2015 |

Uusi ihana mies, seksi muuten hyvää, mutta yhdyntä ei onnistu, koska miehellä ei seiso tarpeeksi kumin kanssa. Penis ei mene siksi mun sisään. Ilman kumia ei ole vaihtoehto, mikä auttaisi? Kaikki neuvot kelpaa!

Kommentit (133)

Vierailija
101/133 |
13.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksei ilman kumia ole vaihtoehto?

Ilmeisesti aloituksessa on kyseessä vasta tapailu ja minä en pelkän tapailun takia aloittaisi hormonaalista/muuta ehkäisyä. Vasta vakisuhteessa kun seksi on hyväksi todettu.

Ja moni nainen ei aloita missään tapauksessa hormonaalista ehkäisyä. Miksi naisen pitäisi jotakin hormoonia vetää?

Vierailija
102/133 |
13.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin ärsyttävää tämä ainainen oletus, että naisen on suostuttava ottamaan koko kropan sekoittava hormonaalinen ehkäisy käyttöön. Kyllähän nyt miehen pitää paljaalla päästä panemaan, arrgggh!

Kuparikierukka tai vasektomia?

Minä en eettisistä syistä kuparikierukkaa ota. En muutenkaan halua jotakin häkkyrää sisääni. Miksi ihmeessä naisen pitäisi ottaa joku häkkyrä sisäänsä? Vasektomia on tietenkin jokaisen miehen oma päätös.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/133 |
13.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi sinäkään ap et halua varmaa ehkäisyä. Ehkäisy voi olla kunnossa, vaikka mies vaihtuisi. Mistä teitä hormonaalisen ehkäisyn vastustajia tulee. Ihan omat johtopäätökset vedetty.

Hormonaalinen ehkäisy sekoittaa naisen luonnollisen kierron ja vähentää seksuaalista halua ja lisäksi kuivattaa limakalvoja. Miksi pitäisi aloittaa?

Vierailija
104/133 |
13.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei seiso mullakaan. Kumi vie tunnon .

Kuvitelkaa naiset itse, että oraaliseksissä toosanne päälle olisi teipattu liikkumaton kumikalvo...

puuttuu se liikkeestä tuleva liukas hankaus.

No mikä ehkäisy sitten käy kun hormonaalinen ehkäisy vie naiselta halut?

Vierailija
105/133 |
13.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumi liian pieni. Itselläkin oli aiemmin kumin kanssa ongelmia seisokin kanssa kunnes tajusin kokeilla isompaa kumia.

Vierailija
106/133 |
22.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko pannut paljaalla? Tai onko sinua pantu paljaalla? Ero on todella suuri. Siis naisellakin. Paljon parempi ja liukkaampi tuntuma paljaalla.

Ja omassa suhteessani ollaan uskollisia.

Ei se fyysisesti tunnu erilaiselta, en itse edes osaisi sanoa onko kortsu välissä vai ei tietämättä sitä. Henkisesti sen sijaan kiihottaa tietysti enemmän paljaalla paneminen.

Vierailija
107/133 |
22.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Raskauden ehkäisyn takia. Eikai kukaan nyt oikeasti käytä nykypäivänä hormoneita ehkäisyyn, nehän heikentävät orgasmia, kuivattavat limakalvoja ja vievät luonnollisen panetuksen pois.

Vierailija
108/133 |
22.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin ärsyttävää tämä ainainen oletus, että naisen on suostuttava ottamaan koko kropan sekoittava hormonaalinen ehkäisy käyttöön. Kyllähän nyt miehen pitää paljaalla päästä panemaan, arrgggh!

Kuparikierukka tai vasektomia?

Niin että miksi? Miehen on helpompi kiskoa se kumi siihen munan päälle. Ilman voi olla jos ei onnistu.

Koska seksi tuntuu molemmista paremmalta paljaalla. T nainen

En osta tätä. Se kumi siinä välissä ei mitään tuntoa vie. Turhaa lässytystä. Parisuhteessakin voi muuten seksitaudit tartt

Raskautta pitää silti ehkäistä ja kumilla se onnistuu. Hormonaalinen ehkäisy kuivattaa limakalvot ja vie halut. Miksi miehen seksuaalisuus menisi naisen edelle?

Vierailija
109/133 |
22.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suosittelen sinua menemään johonkin hoidattamaan itsesi kuntoon, jos ei mikään hormonaalinen tai muu ehkäisy toimi. Tai sitten laitat piuhat poikki tai kohdunpoistoon, niin ei ole sitä ongelmaa. Uskomatonta, että ehkäisy yritetään aina sälyttää miehen vastuulle, vaikka kysymys on ennen kaikkea naisen hyvinvointiin liittyvästä asiasta!?

Hormonaalinen ehkäisy estää ovulaation ja täten naisen luonnollisen kierron ja panetuksen. Miksi naisen pitää antaa kuivaa halutonta reikää jotta miehen ei tarvitse käyttää kondomia?

Vierailija
110/133 |
22.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se kumi vie ihan oikeasti n. 50% tunnosta pois. Toimii vielä nuorempana, mutta jos nytnelikymppisenä pitäis vaihtaa naista, niin seuraavan kerran sekstaisin uudessa avioliitossa...

Avioliitossakin käytetään kondomia... ehkäisyyn. Vai ajatteletko, että naisen pitäisi lääkkeitä alkaa syömään miehen takia?

Vierailija
111/133 |
22.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tadalafiiliä miehelle lääkitykseksi. Myös kannattaa käydä tarkistamassa kolesterolit ja verenpaineet, sillä stondiksen heikkeneminen voi olla varoitusmerkki sepelvaltimotaudista ja ennakoida sydäninfarktia. Kullin ohuet valtimot tukkeutuvat nopeammin kuin sydämen sepelvaltimot.

Vierailija
112/133 |
22.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei seiso mullakaan. Kumi vie tunnon .

Kuvitelkaa naiset itse, että oraaliseksissä toosanne päälle olisi teipattu liikkumaton kumikalvo...

puuttuu se liikkeestä tuleva liukas hankaus.

Runkatessasiko on myös aina liukas hankaus? Eli et koskaan tee sitä ilman liukkaria?

Runkatessa esinahka liikkuu vehkeen päällä ja luo näin hyvää tunnetta, vain ympärileikatut tarvii jotain luistoaineita itsetyydytyksessä. Nykyään tuntuu olevan harmina tuo että seksiä pitää harrastaa heti ja sen pitää toimia, mutta sitä kun ei voi tehdä ilman kumea ja itselläkään ei homma toimi tuosta tunnon vievästä syystä niin siinäpä sitä sitten ollaan varmaan loppuelämä runkkaillen.

Minulla on sinulle ratkaisu: tutustu naisiin kaverina ensin!

Vierailija
113/133 |
23.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tää kyllä taas tätä... Miehet vaatii, että naiset syövät lääkkeitä, jotka tappavat naisen seksuaalisuuden, jotta itse pääsevät panemaan ilman kumia. Eli naisen nautninnolla ei ole mitään väliä. Kondomin mahdolliset haittavaiktukset kestävät vain yhdynnän ajan.

Vierailija
114/133 |
23.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On tää kyllä taas tätä... Miehet vaatii, että naiset syövät lääkkeitä, jotka tappavat naisen seksuaalisuuden, jotta itse pääsevät panemaan ilman kumia. Eli naisen nautninnolla ei ole mitään väliä. Kondomin mahdolliset haittavaiktukset kestävät vain yhdynnän ajan.

Ja koko yhdyntää ei tule, jos heppi ei seiso kumin vuoksi.

Ei muuta kun pillua nuolemaan, niin sunkin ongelmat ratkeaa kertaheitolla. Mutta miksi mun tarvii tää sulle kertoa?

Vierailija
115/133 |
23.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Raskauden ehkäisyn takia. Eikai kukaan nyt oikeasti käytä nykypäivänä hormoneita ehkäisyyn, nehän heikentävät orgasmia, kuivattavat limakalvoja ja vievät luonnollisen panetuksen pois.

Onneksi ihan kaikki naiset ei muutu kuivapilluiksi pillereitä käyttäessä. Sunkin tarttis saarnatessasi muistaa, että kaikki naiset ei ole = sinä.

Vierailija
116/133 |
23.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja koko yhdyntää ei tule, jos heppi ei seiso kumin vuoksi.

Ei muuta kun pillua nuolemaan, niin sunkin ongelmat ratkeaa kertaheitolla. Mutta miksi mun tarvii tää sulle kertoa?

No kyllä niitä miehiä löytyy pilvin pimein joilla seisoo kumin kanssa...

Vierailija
117/133 |
23.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onneksi ihan kaikki naiset ei muutu kuivapilluiksi pillereitä käyttäessä. Sunkin tarttis saarnatessasi muistaa, että kaikki naiset ei ole = sinä.

E-pilleri poistaa normaalin seksuaalisuuden kaikilta sitä käyttäviltä naisilta. Se on e-pillerin toimintamekanismi. Biologian tunnille takaisin!

Vierailija
118/133 |
23.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suurimmalla osalla miehistä seisoo kumin kanssa, kun taas e-pilleri muuttaa kaikkien sitä käyttävien naisten seksuaalisuuden.

Vierailija
119/133 |
23.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä kävin vasektomiassa ja yritän vaatia naistani lopettamaan pillerit mutta haluaa silti syödä niitä

Vierailija
120/133 |
23.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suurimmalla osalla miehistä seisoo kumin kanssa, kun taas e-pilleri muuttaa kaikkien sitä käyttävien naisten seksuaalisuuden.

Muuttuuko ne sitten lesboiksi ?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän yksi