Olen se jonka lapsi otti vahingossa toisen karkkipussin
Minua ärsyttää ihan hirveästi minkälaista paskaa syydätte tuolla ketjussa, selvästi ette ole edes lukeneet kaikkia kommenttejani. Selvennän vielä:
-Joku kysyi miten lapsi juuri karkkipussin otti siltä toiselta, varmasti tarkoituksella. Vastasin tähän: Mies ei ostanut muuta kuin karkkia, lapsi ei siis voinut ottaa muuta kuin karkkia. En tarkoittanut että mieheltä voi ottaa yhden karkkipussin kun kuitenkin niitä niin monta osti.
-Pussi oli samanlainen ja samankokoinen kuin meidän ostama, lapsi luuli sitä meidän pussiksi, hintaeroa oli 0,18€.
-Lapseni on todella 110cm pitkä ja 3v 7kk.
-Minulla oli huono omatunto karkkipussista, en missään nimessä sitä ilolla vetänyt naamaan ja syöttänyt lapselle kuten te syyttelitte, ja poimitte sanat minun rivien välistä.
-Sanoin että vien pussin takaisin kauppaan, te hyeenat kommentoitte vielä monta sivua: "Varas ap ja huonosti kasvatettu ap, kuinka voit olla noin epärehellinen! Opetat lapsesikin varastamaan!" Vaikka podin koko päivän ja seuraavan yönkin huonoa omaatuntoa, pussi oli visusti kaapissa.
-Selitin lapselle tilanteen kun huomasin, hän oli siis aidosti pahoillaan ja pyysi anteeksi. Minä tunnen lapseni ja tiedän ettei teko ollut tahallinen. En tiedä minkälaisia teidän 3vt on mutta omani ei osaa varastaa ja kieroilla.
-Veimme pussin kauppaan eilen, kassatäti kiitti rehellisyydestä ja antoi pussin takaisin. Ei me sitä vieläkään olla syöty, en tiedä syödäänkö.
Minulla on oikeasti pahamieli siitä millaisia ihmisiä täällä kirjoittelee :(
Kommentit (49)
Vierailija kirjoitti:
Paha mieli kirjoitetaan erikseen. Ei muuta.
Noh, on sittenkin... blaa blaa blaa, nyyh nyyh nyyh... Vittu LOL Ap!!!!
Av-mamma veti kilarit, ei mitään uutta.
Älä anna sen pershedelmän mennä muiden ostoksia sorkkimaan vaan opeta sille käytöstavat
Ehkä ap:tä auttaisivat ihan oikeat ihmiskontaktit joiden kanssa voisi tällaiset asiat puida - ja myös saada paremmin kiinni siitä, mikä on elämässä olennaista ja mikä ei. Lisäksi paha mieli tosiaan kirjoitetaan erikseen - pikku juttu, mutta erikoista miten usein se tällä palstalla toistuu. Lieneekö sama kirjoittaja aina asialla?
Edelleen mua ihmettyttää se, että miksei lapsi huomannut pakanneensa kahta karkkipussia? Se lapsen valikoima ja sun ostamako vain hyppäsi itsekseen sinne kauppakasiin?
Tällaiset jutut ovat tämän palstan mehukkainta antia ja selkeä syy palstan uskomattomaan suosioon.
Nainen on nainen, vaikka voissa paistais. Tässäkin jotkut surkeat, huonon itsetunnon saaneet naiset saavat verrattoman tilaisuuden lytätä toinen nainen ja äiti ihan maanrakoon. Ja mikä parasta, ei tarvitse olla yksin, samaa mieltä olevia debiilejä riittää monen sivun verran. Tästä ilosta voi antaa anteeksi ukkonsa salarakkaan ja yhteiset epäonnistuneet lapset.
Lukiessa tuli lähinnä mieleen, että onko täällä jotkut orgiat menossa.
Vierailija kirjoitti:
Älä Ap välitä! Tää on ihan pöljä palsta, jossa ihmiset purkavat omaa pahaa oloaansa toisiin kirjoittajiin, tuntuu aika hakuammunnalta, kuka milloinkin joutuu purkauksen kohteeksi. En edes tajua, miksi itse täällä satunnaisesti roikun, siksi kai, kun välillä törmää ihan hauskoihinkin ketjuihin.
En lukenut sitä alkuperäistä ketjua kuin hiukan alusta, alkoi liikaa ihmetyttämään ne kielteiset kommentit, mutta ihan oikein toimitte. Tuommoista voisi sattua kenelle tahansa, jopa minulle Aikuiselle. Pää pystyyn! :)
Olen niin samaa mieltä. Vastauksista päättelen (toivon), että valtaosalla vastaajista ei vielä ole lapsia ja elämänkokemuskin on hyvin rajoittunutta.
En ihan oikeasti ihmettele, millaisessa sekasorrossa maailma on, kun katsoo miten pahoinvoivia ja vihaa uhkuvia ihmiset ovat. Pienikin syy saa ulospäin ns. normaalin ihmisen suoltamaan näppäimistöltään kuvottavaa vihapuhetta huonoille äideille ja näiden "persehedelmille". Älkää sitten ihmetelkö itsemurhia ja perhesurmia, suuremmista terroriteoista puhumattakaan. Te olette säälimättömiä raakalaisia, kivitätte kanssaihmisiänne vain omaksi huviksenne.
En olisi edes kertonut lapselle että vei vahingossa väärän pussin. Jatkossa olisin vahtinut lasta kuin hyeena, ettei sama uusiudu.
Vierailija kirjoitti:
Edelleen mua ihmettyttää se, että miksei lapsi huomannut pakanneensa kahta karkkipussia? Se lapsen valikoima ja sun ostamako vain hyppäsi itsekseen sinne kauppakasiin?
Edelleen mua ihmetyttää se, että eikö sinulla ole sisälukutaitoa? Vai etkö vain jaksanut lukea ensimmäistä ketjua, mutta silti kiirehdit tekemään idioottimaisen kommenttisi?
Vierailija kirjoitti:
No tuossa tapauksessa se mies varmaan sai rahansa takaisin, kun karkkipussia ei löytynytkään sieltä hihnan päästä.
Jos pussi on piipattu kassaan, niin silloin se on siirtynyt kaupasta miehen omaisuudeksi, eikä kaupan tarvi hyvittää toisen asiakkaan tekemää varkautta.
Vierailija kirjoitti:
Mua taas ihmetyttää, miten joku tulee kommentoimaan toista ketjua lukematta ensimmäistä. Tuo sun ihmettelemäsi asia luki ihan selvästi siellä yhdessä ap:n kommentissa. Pitäisikö olla hiljaa jos ei ole mitään mielekästä sanottavaa?
Ap, siinä ketjussa joku vaan piristi päiväänsä provoamalla, näitähän tällä palstalla riittää. Ei siinä sen kummempaa varmasti ollut.
Jos mies osti vain yhden karkkipussin, miten hän ei huomannut, että lapsesi otti hänen ainoan ostoksensa?
Vierailija kirjoitti:
Jos mies osti vain yhden karkkipussin, miten hän ei huomannut, että lapsesi otti hänen ainoan ostoksensa?
Luetun ymmärtäminen? :)
"Mies ei ostanut muuta kuin karkkia, lapsi ei siis voinut ottaa muuta kuin karkkia. En tarkoittanut että mieheltä voi ottaa yhden karkkipussin kun kuitenkin niitä niin monta osti."
On sulla ongelmat, ap. Joko halusit tulla jatkamaan provoasi tai sitten olet tosi rasittava jankkaaja, joka jää vatvomaan ja vatvomaan pikkuasioita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luetun ymmärtäminen? :)
"Mies ei ostanut muuta kuin karkkia, lapsi ei siis voinut ottaa muuta kuin karkkia. En tarkoittanut että mieheltä voi ottaa yhden karkkipussin kun kuitenkin niitä niin monta osti."
No miten lapsi sitten otti miehen puolelta juuri tuon yhden karkkipussin? Mistä hän päätteli juuri sen pussin olevan teidän?
Sääliksi käy sitä miehen lasta, joka jäi ilman karkkipäivän karkkeja tämän tapauksen takia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten joku joka ostaa pelkkää karkkia, ei huomaakaan kun ei saa sitä?
Joku jolla on kiire ja ostaa monta pussia, eikä tule mieleen, että joku muu on hänen ostoksensa napannut.
Eihän se ostanut muutakuin karkkipussin, apn mukaan.
Osti monta karkkipussia, eikö niin.
Missä ap sinä siis olit sillä hetkellä, kun lapsesi otti tuon toisen asiakkaan karkkipussin?
Luoja meitä varjelkoon ap:n kaltaisilta typeryksiltä jatkossa... Huoh......
Kotoa lähdet takaisin kauppaan kuitin kanssa? :)
Hei onko täällä ylimääräistä karkkipussia, kun omasta kauppakassista se puuttuui. No ei ollut kun ap palautti sen vasta seuraavana päivänä ja sai sen toki itselleen takaisin, mikä tosin kuullosti omituiselta.