Kerätään tähän firmat, joita pitää boikotoida
- Fazer (palmuöljy)
- Anttila (tyttöjen ja poikien roolit)
- Hm (Chicago Iidan huijaus)
Muita mitä pitäisi tietää, että ei osta joululahjoja väärästä paikasta?
Kommentit (59)
Kaikki vaatteet, missä lukee designed in Finland, huolimatta siitä, että on suunniteltu Suomessa. Mutta mielestäni tuolla halutaan valheellisesti luoda täysin suomalaista mielikuvaa, tietoisena siitä, ettei moni vieläkään ymmärrä, että designed tarkoittaa vain suunnittelua. Finnwearin alusvaatteet ovat yksi tällainen.
Ap, H&M- huijaus, kerro lisää. (En oikeasti tiedä, mistä on kyse.)
Kylmänen foods oy, tuottaa halal-lihaa ja aiheuttaa eläimille turhaa kärsimystä. (Halal-teurastuksessa eläimen kurkku viilletään auki tämän vielä elossa ollessaan, eläimen pää käännetään mekkaan päin)
Mä en boikotoi mitään. Toi Anttila-casekin on täysin naurettava. Ostinkin muuten Anttilasta leluja ja pelejä joulukahjaksi 30 % alennuksella. 😊
Vierailija kirjoitti:
Mä en boikotoi mitään. Toi Anttila-casekin on täysin naurettava. Ostinkin muuten Anttilasta leluja ja pelejä joulukahjaksi 30 % alennuksella. 😊
*joululahjaksi
- Kokoomus (aseiden myynti Saudi-Arabialle ja Putinin pippelin imentä)
Arabia, kohta kaikki tuotanto viety kaukomaihin ja se näkyy laadussa (hinnassa ei tietenkään).
Eikö helpompaa olisi listata firmat, joita ei pidä boikotoida?
Panda käyttää myös palmuöljyä, ja Marabou. Boikottiin vaan ... minä teen itse joulukarkkini.
Kaikki jotka yrittää tehdä voittoja.
S-ryhmän kaupat koska myyvät halal-lihaa
Kaikki jotka myyvät halal-lihaa
Nestle ja kaikki Nestlen tytär-, sisar-, lankomiesyhtiöt.
Anttilasta en mitään muuten ostaisikaan, koska kusetusfirma.
Vierailija kirjoitti:
S-ryhmän kaupat koska myyvät halal-lihaa
Kaikki jotka myyvät halal-lihaa
Ostan halal lihaa etnisistä oikein mielelläni. Parasta laatua.
Vierailija kirjoitti:
Panda käyttää myös palmuöljyä, ja Marabou. Boikottiin vaan ... minä teen itse joulukarkkini.
Länsi-Afrikassa kaakaoplantaaseilla työskentelee yli miljoona lasta, joten kannattaa pitäytyä muissa kuin suklaakarkeissa.
Vierailija kirjoitti:
Kylmänen foods oy, tuottaa halal-lihaa ja aiheuttaa eläimille turhaa kärsimystä. (Halal-teurastuksessa eläimen kurkku viilletään auki tämän vielä elossa ollessaan, eläimen pää käännetään mekkaan päin)
Toisessa tavassa ammutaan pultti päähän ja eläin sätkii kuolontuskissaan n. 5 minuuttia.
Noista em. ainoastaan Fazer on mun boikottilistalla huonontuneen laadun takia. Juuri tämä palmuöljy on tehnyt tuotteista paskaa. Toisaalta kroppa kiittää, kun olen päässyt suklaasta eroon.
Mun boikottilistalla on oikeastaan vain Arla, mikä mieleeni tulee. Ja syy vaan se että haluan ostaa aina kotimaista Valion tuotteita. Olen ilmeisen huono boikotoimaan..