Kerätään tähän firmat, joita pitää boikotoida

Vierailija

- Fazer (palmuöljy)
- Anttila (tyttöjen ja poikien roolit)
- Hm (Chicago Iidan huijaus)

Muita mitä pitäisi tietää, että ei osta joululahjoja väärästä paikasta?

Sivut

Kommentit (59)

Vierailija

Noista em. ainoastaan Fazer on mun boikottilistalla huonontuneen laadun takia. Juuri tämä palmuöljy on tehnyt tuotteista paskaa. Toisaalta kroppa kiittää, kun olen päässyt suklaasta eroon. 

Mun boikottilistalla on oikeastaan vain Arla, mikä mieleeni tulee. Ja syy vaan se että haluan ostaa aina kotimaista Valion tuotteita. Olen ilmeisen huono boikotoimaan.. 

Vierailija

Kaikki vaatteet, missä lukee designed in Finland, huolimatta siitä, että on suunniteltu Suomessa. Mutta mielestäni tuolla halutaan valheellisesti luoda täysin suomalaista mielikuvaa, tietoisena siitä, ettei moni vieläkään ymmärrä, että designed tarkoittaa vain suunnittelua. Finnwearin alusvaatteet ovat yksi tällainen. 

Vierailija

Kylmänen foods oy, tuottaa halal-lihaa ja aiheuttaa eläimille turhaa kärsimystä. (Halal-teurastuksessa eläimen kurkku viilletään auki tämän vielä elossa ollessaan, eläimen pää käännetään mekkaan päin)

Vierailija

Mä en boikotoi mitään. Toi Anttila-casekin on täysin naurettava. Ostinkin muuten Anttilasta leluja ja pelejä joulukahjaksi 30 % alennuksella. 😊

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mä en boikotoi mitään. Toi Anttila-casekin on täysin naurettava. Ostinkin muuten Anttilasta leluja ja pelejä joulukahjaksi 30 % alennuksella. 😊

*joululahjaksi

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat