Diandra taas bileis Saran ja Sofian kans
Kommentit (45)
Ja näyttää tuolla olevan tuo blondi muikistelijakin, siis se joka on lähes joka kuvassa aina säikähtäneen hirven näköinen. En nyt muista nimeä.
Oliko tuol yhes kuvas Nikon ja Sofian kämpässä kakluuni? Uudessa talossa?
Kaikki osaavat jo kallistaa päätä ja suurin osa törröttää ankanokkaansa. Pääasia, että alahuuli on kunnolla lerpallaan.
Mihin ovat muuttaneet? Eikö heistä pitänyt tulla amerikkalaisia?
Niko on ainoo miespuolinen joka saa osallistua, koska se ei koko ajan yritä pokata noita.
Onko se siis yksi tyttö muiden joukossa?
Vierailija kirjoitti:
ap taitaa olla Sofia itse.
taidat olla hymyn kakkatoimittaja itse.
Nyt kun Sofia saa sen pro-kortin, niin mammat voi lakata vaivaamasta päitään silläkin, että miten se pääsee jenkkeihin tekemään duuneja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nopeasti osui ja upposi. Harmittaako, ku kukaan ei kiinnitä huomiota sun kakluuniisi uudessa talossa? Mitä halusit siitä kertoa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nopeasti osui ja upposi. Harmittaako, ku kukaan ei kiinnitä huomiota sun kakluuniisi uudessa talossa? Mitä halusit siitä kertoa?
Että se on kakluuni uudessa talossa.
Sofia Ruusilan menestys on (Katja Hännisen ohella) mammojen suurin tappio kautta aikojen. Ette pystyneet vaikuttamaan mitään mihinkään.
Olipas Sofia aamulla kärttyinen :D
Tajuaakohan se itse ollenkaan miksi on niin inhottu, vaikka kuinka olisi mitalisti? Vaikka mitä tekisi?
Asiaan vaikuttaa eniten pohjaton häijyys, kuten edellä voi havaita. Ja se kaikki tuli esille shortsikohun myötä. Kertoo kyllä ihmisen sielunelämästä lähes kaiken.
Diandra, juokse lujaa bimbojen luota pois!
Iltalehti nosti otsikkoon Saran, Sabinan ja Diandran. Iltasanomat Saran, Sabinan ja Sofian.
Sara ja Sabina on siis ne päätyypit tuossa porukassa?
Vierailija kirjoitti:
Olipas Sofia aamulla kärttyinen :D
Tajuaakohan se itse ollenkaan miksi on niin inhottu, vaikka kuinka olisi mitalisti? Vaikka mitä tekisi?
Asiaan vaikuttaa eniten pohjaton häijyys, kuten edellä voi havaita. Ja se kaikki tuli esille shortsikohun myötä. Kertoo kyllä ihmisen sielunelämästä lähes kaiken.
Onpas hymyn toimittaja kärttyinen vielä illallakin. Tajuaakohan se, että kirjoituksensa ovat olleet alun perinkin vain vaivoin peiteltyä rasismia, persuilua ym. juntteilua?
Huvittavaa kun pyöreäposkinen naapurintyttö koittaa soluttautua missien ja fitness-pimujen joukkoon.. Eikö nyt itekään reppana huomaa kuinka erottuu negatiivisessa mielessä muista tuossa kuvassa.. =(
Vierailija kirjoitti:
Huvittavaa kun pyöreäposkinen naapurintyttö koittaa soluttautua missien ja fitness-pimujen joukkoon.. Eikö nyt itekään reppana huomaa kuinka erottuu negatiivisessa mielessä muista tuossa kuvassa.. =(
Mua lähinnä ihmetyttää, että miten viihtyy juuri tuossa porukassa, kun onhan nuo vähän tyhjäpäisen oloista porukkaa..No enpä Diandraakaan sen kummemmin tunne..ei vaan sen kuvan perusteella minkä hänestä on saanut uskoisi,että lyöttäytyisi yhteen juuri tuon porukan kanssa.
Mä luulin et se oli Saulin kautta tutustunut noihin, mutta nythän Sauli ei ollu tuolla ja Diandra oli, eli on ruvennu pyöriin omin päinkin samassa jengissä.
Nikon ja Sofian tuparit kyseessä.