Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En uskalla erota

Vierailija

Eli kuten otsikko jo sanookin mua pelottaa erota. Rakastetaan toisiamme ainakin tietyllä tapaa ja mun poikaystävä on mulle tärkeintä elämässä. Se on mun paras kaveri enkä osaa kuvitella elämää ilman sitä. Meidän suhteesta on kuitenkin kadonnut intohimo ja tietynlainen kiinnostus jo aikoja sitten. Ollaan siis molemmat reiluja parikymppisiä ja seurustelua takana 3,5 vuotta josta vajaa 2 vuotta ollaan asuttu yhdessä.

Ollaan puhuttu asioista monta kertaa ja aina sovitaan että tsempataan, ollaan enemmän yhessä, tehään kaikkea kivaa, huomioidaan toisiamme yms mutta silti ajaudutaan takas tilanteeseen missä kummankin, erityisesti mun on paha olla. Tiedän myös sen että oon mun poikaystävälle kaikki kaikessa enkä tiedä miten se pärjäis ilman mua enkä tiedä kuinka itsekäs osaan olla ja kuinka pystyn unohtamaan toisen tunteet. Mua myös pelottaa miten selviän itse jos erotaan, mua ei pelota taloudellinen tilanne, asunto tms vaan se miten pärjään henkisesti. Ollaan jotenkin niin kiintyneitä toisiimme että tää tilanne tuntuu ihan mahdottomalta.

Haluaisinkin nyt kysyä onko jollain kokemuksia vastaavanlaisesta tilanteesta, miten ootte toimineet sillon ja erityisesti miten elämä on alkanut sujumaan sen jälkeen kun olette uskaltaneet jäädä yksin?

Kommentit (2)

Vierailija

Mulla sama tilanne just menossa. Ollaan 24v ja mä ihan jumissa tässä suhteessa. Ei intohimoa ja tuntuu, että maailma ja elämä odottaa muualla. :/

Vierailija

Sama tilanne. En uskalla jäädä yksin ja mies ei tahdo erota. Minä 27 ja mies 31. Eniten ahdistaa ajan käyminen vähiin, kun alkaa lastentekokin olla ajankohtaista tässä iässä.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat