Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies ei halua seksiä ja lopettaa aina suudelmat

Vierailija

Mistä voi johtua? Rakastaa minua, mutta aina kun suutelemme ja haluaisin jatkaa sitä, hän lopettaa sen muutamaan pusuun. Seksiä ehkä kerran kuussa ja koko ajan harvenee. Yhdessä olemme olleet reilun vuoden. Tuntuu että kuivun pystyyn. Haluaisin niin paljon fyysistä läheisyyttä ja rakkautta. Olen nuorehko ihan nätti nainen, parhaassa vedossani. Pettää en aio, mutta mitä voisin tehdä, että mies kiinnostuisi uudestaan? Kerjäämään en halua ruveta, hän kyllä tietää toiveeni.

Kommentit (9)

Vierailija

No kokemusta sen verran, että samanlaisessa tilanteessa mies petti. Oli ilmeosen sekaisin itsensä kanssa, vaikka tämä ei juuri näkynyt ulospäin.

Vierailija

On kokemusta! Meillä seksiä vähän useammin, mutta se on vain miehen tyydyttämistä minun avulla. Parin minuutin yhdyntä ja kaikki on ohi. Pussailussa vähän sama juttu, ei halua että pussaillaan pitkään. Haluaa kuitenkin mut usein lähelle, etenkin kun tulee töistä uupuneena niin tahtoo vain maata sängyllä ja pitää mua kainalossa. En tiedä mitä tehdä, mies on ihana ja nään hänet tulevana aviomiehenäni ja lapsieni isänä. Seksittömyys kuitenkin vaivaa mua paljon. Ollaan oltu yhdessä vähän yli vuosi.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mistä voi johtua? Rakastaa minua, mutta aina kun suutelemme ja haluaisin jatkaa sitä, hän lopettaa sen muutamaan pusuun. Seksiä ehkä kerran kuussa ja koko ajan harvenee. Yhdessä olemme olleet reilun vuoden. Tuntuu että kuivun pystyyn. Haluaisin niin paljon fyysistä läheisyyttä ja rakkautta. Olen nuorehko ihan nätti nainen, parhaassa vedossani. Pettää en aio, mutta mitä voisin tehdä, että mies kiinnostuisi uudestaan? Kerjäämään en halua ruveta, hän kyllä tietää toiveeni.

Ei vaan ota enää eteen. Näinhän miehille aina ennen pitkää käy ja nykyisin yhä nuorempana.

Vierailija

Meillä on auttanut kun olen sanonut kivasti että nautin tosi paljon seksistä ja hyväilyistä hänen kanssaan ja on ihanaa jos voin saada niitä silloinkin kun hällä ei ole vietti korkeimmillaan ja on muut asiat mielessä. Hän lähtee siksi välillä seksiin tms vain tehdäkseen minut iloiseksi, ja samaa on sitten toisina kausina myös toisinpäin. Eli en voi muuta ehdottaa kuin että puhuisit miehellesi kivaan ja kehuvaan sävyyn. Tsemppiä!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Jätä se, multa munaa (pituus tähän cm)!

Sitten laitat numeros, laitan takaisin (kullin kuvan)!

Fantasioimme ja tulemme.

Sitten meet takas miehes viereen nukkunn.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat