Pahin turn off ja isoin turn on vastakkaisessa sukupuolessa?
Mitkä asiat parinvalinnassa ovat sinulle tärkeitä: mikä sytyttää ja mikä on turn off.
Kerrothan sukupuolesi. :) Seksuaalivähemmistöt saavat tietenkin ihan yhtä lailla kommentoida!
Itse siis olen nainen. Turn on:
-miehellä tummat hiukset ja pikku parransänki
-kiltti ja huomaavainen
-rauhallinen luonne
Turn off
-tosi puhelias
-kalju tai pitkät hiukset
-parta tai viikset
-ei osaa kirjoittaa yhdyssanoja
-itseriittoisuus ja ylimielisyys
Kommentit (155)
Turn off:
-Kaljamaha
-harventuneet hiukset
-harmaantuneet hiukset
-rintakarvat
-selkäkarvat
-parta ja viikset
-kalju
-yli 5 vuotta mua vanhempi
-liian isot lihakset
-tyhmä
-juntti
-liika päihteiden käyttö
-huono pukeutuminen
-epäluotettavuus
-kusipäisyys
Turn on:
-isot siniharmaat silmät
-tummat paksut hiukset
-nörttiys
-älykäs
-kätevä käsistään
-hyvä sängyssä
-luotettava
-herkkä
-huumorintajuinen
-kiltti
-Pieni pömppis
-paksut huulet
-siro nenä
-pidempi kuin minä
Olen siis nainen
Vierailija kirjoitti:
Mitkä asiat parinvalinnassa ovat sinulle tärkeitä: mikä sytyttää ja mikä on turn off.
Kerrothan sukupuolesi. :) Seksuaalivähemmistöt saavat tietenkin ihan yhtä lailla kommentoida!
Itse siis olen nainen. Turn on:
-miehellä tummat hiukset ja pikku parransänki
-kiltti ja huomaavainen
-rauhallinen luonneTurn off
-tosi puhelias
-kalju tai pitkät hiukset
-parta tai viikset
-ei osaa kirjoittaa yhdyssanoja
-itseriittoisuus ja ylimielisyys
Täytän "kriteerisi" täysin. Oletko vapaa? ;) M24
Turn off:
-ajattelee, ja puhuu jatkuvasti vain itsestään
-huono hygienia
-liiallinen päihteiden käyttö
-ei tiedä mitä haluaa elämältään
Turn on:
-ihana, valloittava hymy
-tuuheat hiukset
-tuoksu
-hyvät suutelutaidot
-halaa kunnolla
-jossain tilanteissa ujo
.. näitä voisin luetella loputtomasti. Nainen olen.
Puhun suomea irlantilaisella aksentilla. Onko turn on?
Homonaama kirjoitti:
Turn off:
-Kaljamaha
-harventuneet hiukset
-harmaantuneet hiukset
-rintakarvat
-selkäkarvat
-parta ja viikset
-kalju
-liian isot lihakset
-tyhmä
-juntti
-liika päihteiden käyttö
-huono pukeutuminen
-epäluotettavuus
-kusipäisyysTurn on:
-isot siniharmaat silmät
-tummat paksut hiukset
-nörttiys
-älykäs
-kätevä käsistään
-hyvä sängyssä
-luotettava
-herkkä
-huumorintajuinen
-kiltti
-Pieni pömppis
-paksut huulet
-siro nenä
-pidempi kuin minä (Olen siis nainen
Oletko siis nainen? Vähän oudon nimimerkin (...ja sen päälle vielä kuvankin) olet sitten valinnut? Ajatteletko esim. osoittavavasi jotain tuolla nimimerkilläsi jotain 'solidaarisuutta' homomiehiä kohtaan ?
Homomiehiä siksi,että et nyt kai naispuolisena homoseksuaalina, eli siis lesbona valittaisi, tai kategorioisi täällä Vauvapalstalla noita omia parisuhdevalinnan kriteereitäsi koskien siis nimenomaan miehiä ? (..siinä tapauksessahan et sitten homo olisikaan,vaan olisit ihan hetero )
Jos et ole mieskään, niin miksi ihmeessä sitten käytät tuollaista nimimerkkiä ? Sehän on sitten merkki siitä ,ettet ole mitä merkki antaa ymmärtää.
Noista kaikista erittelemistäsi, kumppanissa toivomistasi ominaisuuksita päätellen ajattelet siinä jotain pitkäaikaista parisuhdetta ,ehkä jopa elämän kumppanin valintaa. (monet noista ovat ominaisuuksia jotka eivät näet ilmene aivan heti kenessäkään johon on vasta tutustumassa)
Ei nyt vaan jotenkin oikein vaikuta homoseksuaalisen miehen toivomuslistalta .... (harva esim. viiksiä torjuisi kumppanillaan, korkeintaan sitten ehdottaisi vaan että jospa leikkaisit pois.
Tuollaisia listoja esittävä (tai niiden mukaan vain ajattelevakin) homomies jäisi sitten helposti kokonaan ilman kumppania.
Tuollaisen asenteen paljastuttua jopa ilman niidenkin seuraa, jotka nuo kriteerit täyttäisivät.
Tuollaista 'homonaama' nimimerkkiäkään tuskin kukaan valitsisi, sillä ihminenhän on muutakin kuin pelkkä naama-minusta tuo on paremminkin jopa (niitä oikeasti homoja) halventava nimimerkki.
Vaikea sanoa oletko kala vai lintu, mutta aika falski tyyppi taidat olla joka tapauksessa -olet sitten mies, tai nainen.
Kaipa sen itse tiedät oletko ja mikä olet.
turn on
- miehekäs olemus: raamikkuus, pituus, parta, matala ääni
- hymy ja käytöstavat
- reiluus ja selkärankaa pitää olla
turn off
- likaisuus
- kännissä oleminen yhdistettynä kiroiluun ja mauttomiin vitseihin
- liika itsensä puunaus ( esim jos nyppii kulmakarvoja ja viilaa kynsiä, en halua tietää siitä)
Vierailija kirjoitti:
Miehissä:
Turn off:
*Uskonnollisuus
*Lyhyys
*Pieni penis
*Typeryys
*Holtittomuus elämänhallinnassa
*Sivistymättömyys
*Biletys ja muu perseily, en katselisi sekuntiakaan miestä joka ottaisi viikonloppuisin kaljaa tai haluaisi sen perjantaipullon tai jotain muuta vastaavaa. Muutaman kerran vuodessa on ihan ok, jos silloinkin kohtuudella.
*Lapsirakkaus ja sellainen kanaemomainen hoivaus
*Ei mitään järkeviä mielipiteitä
*Keskustelutaidottomuus
*Estynyt tai omituiset/rajoittuneet seksikäsitykset
Turn on:
*Älykkyys ja sivistys (ei niinkään koulutus, vaikka tottakai se usein tulee kyllä mukana)
*Asiat kunnossa ja pärjää elämässä
*Itsevarmuus ja itsensä tunteminen
*Tietynlainen (lempeä) dominoivuus
*Seksuaalinen avoimuus, kokeilunhalu ja estottomuus
*Seikkailunhalu ja suvaitsevaisuus, hedonismi ja elämännälkä
*Kätevyys, osaa siis tehdä remontit ja huoltaa autot (kuten minäkin, olisi todella outoa jos ei osaisi)
*Eläinrakkaus
= narsismi
Vierailija kirjoitti:
Homonaama kirjoitti:
Turn off:
-Kaljamaha
-harventuneet hiukset
-harmaantuneet hiukset
-rintakarvat
-selkäkarvat
-parta ja viikset
-kalju
-liian isot lihakset
-tyhmä
-juntti
-liika päihteiden käyttö
-huono pukeutuminen
-epäluotettavuus
-kusipäisyysTurn on:
-isot siniharmaat silmät
-tummat paksut hiukset
-nörttiys
-älykäs
-kätevä käsistään
-hyvä sängyssä
-luotettava
-herkkä
-huumorintajuinen
-kiltti
-Pieni pömppis
-paksut huulet
-siro nenä
Oletko siis nainen? Vähän oudon nimimerkin (...ja sen päälle vielä kuvankin) olet sitten valinnut? Ajatteletko esim. osoittavavasi jotain tuolla nimimerkilläsi jotain 'solidaarisuutta' homomiehiä kohtaan ?
Homomiehiä siksi,että et nyt kai naispuolisena homoseksuaalina, eli siis lesbona valittaisi, tai kategorioisi täällä Vauvapalstalla noita omia parisuhdevalinnan kriteereitäsi koskien siis nimenomaan miehiä ? (..siinä tapauksessahan et sitten homo olisikaan,vaan olisit ihan hetero )
Jos et ole mieskään, niin miksi ihmeessä sitten käytät tuollaista nimimerkkiä ? Sehän on sitten merkki siitä ,ettet ole mitä merkki antaa ymmärtää.
Noista kaikista erittelemistäsi, kumppanissa toivomistasi ominaisuuksita päätellen ajattelet siinä jotain pitkäaikaista parisuhdetta ,ehkä jopa elämän kumppanin valintaa. (monet noista ovat ominaisuuksia jotka eivät näet ilmene aivan heti kenessäkään johon on vasta tutustumassa)
Ei nyt vaan jotenkin oikein vaikuta homoseksuaalisen miehen toivomuslistalta .... (harva esim. viiksiä torjuisi kumppanillaan, korkeintaan sitten ehdottaisi vaan että jospa leikkaisit pois.
Tuollaisia listoja esittävä (tai niiden mukaan vain ajattelevakin) homomies jäisi sitten helposti kokonaan ilman kumppania.
Tuollaisen asenteen paljastuttua jopa ilman niidenkin seuraa, jotka nuo kriteerit täyttäisivät.
Tuollaista 'homonaama' nimimerkkiäkään tuskin kukaan valitsisi, sillä ihminenhän on muutakin kuin pelkkä naama-minusta tuo on paremminkin jopa (niitä oikeasti homoja) halventava nimimerkki.
Vaikea sanoa oletko kala vai lintu, mutta aika falski tyyppi taidat olla joka tapauksessa -olet sitten mies, tai nainen.
Ihan heteronainen olen ja tuo tuli ensimmäisenä mieleen keksiessäni nimimerkkiä. :D ei kaiken pidä olla niin justiinsa.
Turn off on tyhmä mies ja likaisuus.
Turn on on paljon hymyily, selvästi hartijoita kapeampi vyötärö ja vahva seksuaalisuus (tarkoittaen, että haluaa usein ja paljon)
Vierailija kirjoitti:
Miehissä:
Turn off:
*Uskonnollisuus
*Lyhyys
*Pieni penis
*Typeryys
*Sivistymättömyys
*Biletys ja muu perseily, en katselisi sekuntiakaan miestä joka ottaisi viikonloppuisin kaljaa tai haluaisi sen perjantaipullon tai jotain muuta vastaavaa. Muutaman kerran vuodessa on ihan ok, jos silloinkin kohtuudella.
*Keskustelutaidottomuus
Turn on:
*Älykkyys ja sivistys (ei niinkään koulutus, vaikka tottakai se usein tulee kyllä mukana)
*Kätevyys, osaa siis tehdä remontit ja huoltaa autot (kuten minäkin, olisi todella outoa jos ei osaisi)
*Eläinrakkaus
Saa olla eläin- muttei lapsirakas? Haluat jonkun sovinistisen rikkaan herran, joka pitää sinusta ja lapsista huolen rahallisesti ja sinua dominoi öisin, antaa sinun leikkiä pikkuvaimoa kotona ja viettää enemmän aikaa perheen koiran ja töiden kanssa kuin teidän? Osaa tarvittaessa sanoa sinulle "lempeästi" koska sinun on aika olla hiljaa. Ok.
Pahin turn off vastakkaisessa sukupuolessa (miehissä) on sellainen äijäily, josta paistaa läpi epävarmuus omasta maskuliinisuudesta. Piirre ilmenee monin tavoin, sovinismina sekä "miehisten" asioiden, kuten jääkiekko ja moottoriurheilu, ylenpalttisena ihannointina. Homofobia, rasismi ja ryyppyjutuilla retostelu ovat myös tyypillisiä ominaisuuksia näille miehille. Vastaavasti suurimpia turn oneja minulle ovat itsevarmuus ja itseluottamus sekä hyvät elämänhallintataidot.
Turn on:
- metsuri tms ammatti
- tummat hiukset, parransänki
- kauniit silmät, pilkettä unohtamatta
- puhelias ja huumorintajuinen
- 170-175 cm pitkä
- vanhempi
Turn off:
- liian nuori
- babyface
- sosiaalisesti täysin tuppisuu
- liikaa kotona aikaa viettävä (eli ei liiku missään muualla ku työpaikan ja kodin väliä)
- ei osaa puhua yhtään
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Homonaama kirjoitti:
Turn off:
-Kaljamaha
-harventuneet hiukset
-harmaantuneet hiukset
-rintakarvat
-selkäkarvat
-parta ja viikset
-kalju
-liian isot lihakset
-tyhmä
-juntti
-liika päihteiden käyttö
-huono pukeutuminen
-epäluotettavuus
-kusipäisyysTurn on:
-isot siniharmaat silmät
-tummat paksut hiukset
-nörttiys
-älykäs
-kätevä käsistään
-hyvä sängyssä
-luotettava
-herkkä
-huumorintajuinen
-kiltti
-Pieni pömppis
-paksut huulet
-siro nenä
Ihan heteronainen olen ja tuo tuli ensimmäisenä mieleen keksiessäni nimimerkkiä. :D ei kaiken pidä olla niin justiinsa.
No vähän outo mieleentuleminenhan tuo nyt minun mielestäni kuitenkin on jonkun nimimerkkiä itselleen miettiessään ( eli miksi kaikista niistä täysin rajoittamattomista valintamahdollisuuksista juuri tuo), mutta ilmeisesti nuo sinun mielipiteesikään eivät sitten ole 'niin justiinsa', tai sitten ovat 'kunhan mitä ovat',eli (itse kai tuon parhaiten niistä tiennet)
Olen mies
Miehessä turn on:
- vahvat karvaiset kyynärvarret
- vahva leveä niska
- vahvat jalat
-ruskeat silmät
Turn off:
- laiha treenaamaton olemus
-tupakointi
- katsoo Vain elämää -sarjaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehissä:
Turn off:
*Uskonnollisuus
*Lyhyys
*Pieni penis
*Typeryys
*Sivistymättömyys
*Keskustelutaidottomuus
Turn on:
*Eläinrakkaus
Saa olla eläin- muttei lapsirakas? Haluat jonkun sovinistisen rikkaan herran, joka pitää sinusta ja lapsista huolen rahallisesti ja sinua dominoi öisin, antaa sinun leikkiä pikkuvaimoa kotona ja viettää enemmän aikaa perheen koiran ja töiden kanssa kuin teidän? Osaa tarvittaessa sanoa sinulle "lempeästi" koska sinun on aika olla hiljaa. Ok.
Höpö höpö. Mieheni täyttää kutakuinkin nuo kaikki ihannekriteerini, koulutettu ei kyllä hirveästi ole ja sivistyskin vähän niin ja näin, mutta on muuten todella älykäs ja lahjakas kyllä omalla alallaan ja on maailman kiltein ja omistautunein puoliso, joka laittaa minut ja pienen perheemme aina ja kaikessa etusijalle ja rakastaa yhdessä kotona nysväämistä. En halua lapsia, vaan eläimet ovat minulle tärkeitä, kuten myös puolisolleni. Olen aika levoton sielu ja ei suhteesta tule mitään, jos mies ei ole samanlainen, eli tykkää harrastaa ja reissata ja tehdä hetken mielijohteesta vaikka mitä. Olen aika dominoiva luonteeltani, vaikka riidanhakuinen en todellakaan olekaan, niin jyrään helposti jos toinen ei ole samanlainen tai oikeastaan vähän dominoivampikin. Ja tietenkin makkarissa tai vaikka olkkarissakin, mikäs siinä, pitää osata laittaa vaimo kuriin, mutta ikäväksesi totean, että meillä kyllä leikitään ilolla myös toisin päin, täysin tasa-arvoisesti. Mies on vielä naisten oikeuksien kannallakin ja halveksii sovinismia...
Olisiko sitten ihan ok. jos joku "Pertti ,49" käyttäisi vaikka nimimerkkiä "Lesbotyttö,22" (..sehän voisi olla se mikä hänellä ekaksi juolahtaisi mieleen), ja kertoilla täällä sitten mielipiteitään siitä, mistä hän pitää "ikäisissään" tytöissä ( tai siis nuorissa naisissa.)
Riittäisikö "Peralle" sitten jostain syystä paljastuttuaan puolustukseksi esim.,että "kaiken ei nyt nettikeskusteluissa tarvitse olla 'niin justiinsa' "...
Luulisin ,että nousisi aikamoinen älämölö täällä siitä semmoisesta kommentista-hyvä jos ei fobbaa huudettaisi hätiin,mutta joka tapauksessa "Pera" saisi ainakin palstalle pidempikestoiset bannit.
Vierailija kirjoitti:
Iso vatsa on turn off
Mutta pyykkilauta ei tarvitse olla. Pieni pömppis miehellä on ihana! :)
Miehessä turn-off:
* uskottomuus, epärehellisyys, huumorintajuttomuus
* ulkonäössä pitkät hiukset, kaljamaha, iso naismainen takapuoli, ylipaino
Turn-on:
* no ne vastakohdat: uskollisuus, rehellisyys, huumorintaju
* ulkonäössä sänki/parta, vahvat käsivarret, lempeät silmät
Olen nainen.
Turn on miehessä :puhdas yleisolemus. Siistitty tukka, hoidettu parta ja ihana tuoksu. Sopivasti jotain kivaa partavettä ja freesi olemus.
Sopivan itsevarma mies saa housut kostumaan välittömästi. Itsevarmuuden ja kusipäisyyden väli on veteen piirretty viiva. Liian lesot on ärsyttäviä.
Vanhemmiten olen huomannut että nörttityyppiset silmälasipäät sytyttää. Lasien pitää olla tietynlaiset, ei pullonpohjat :D.
Ehdottomat turn offit: PITKÄT KYNNET! ja likaiset kynnenaluset*puistatus* Mä kuvittelen ne sormet aina jonkun naisen värkissä ja oksettaa yhä enemmän.
Liian lyhyet housunpuntit.
Yleinen siivottomuus, likaisuus, pesemättömien hampaiden ja alapään haju.
turn off:
-itseriittoisuus, ylimielisyys, tyhmyys, röyhkeys, ilkeys
turn on:
- rento, huumori, hyvä ihminen, kiinnostus minusta, kemia