Pahin turn off ja isoin turn on vastakkaisessa sukupuolessa?

Vierailija

Mitkä asiat parinvalinnassa ovat sinulle tärkeitä: mikä sytyttää ja mikä on turn off.

Kerrothan sukupuolesi. :) Seksuaalivähemmistöt saavat tietenkin ihan yhtä lailla kommentoida!

Itse siis olen nainen. Turn on:
-miehellä tummat hiukset ja pikku parransänki
-kiltti ja huomaavainen
-rauhallinen luonne

Turn off
-tosi puhelias
-kalju tai pitkät hiukset
-parta tai viikset
-ei osaa kirjoittaa yhdyssanoja
-itseriittoisuus ja ylimielisyys

Sivut

Kommentit (132)

Mies 29v
Seuraa 
Liittynyt6.3.2015

turn on:

-silmälasit

-jyrsijäharrastus

-naiselliset liikuntaharrastukset

-sympaattiset vaatekappaleet- ja esineet ja sisustus; esim.pehmolelumainen avainperä

-kätevä käsistä

-riippurinnat

turn off:

-överiksi vedetty tyyli: esim.räikeästi värjätyt hiukset

-lävistykset

-näkyvä lihavuus

-riippumattomuuden ja vahvuuden korostus (mitäpä lisäarvoa mies voi sitten tuoda)

-minua vanhempi

-business-pukeutuminen

-hippimäinen pukeutuminen

-Mies 29v + 1v-

Vierailija

Olen siis poika ja laitan tytöstä/naisesta

Turn on:

- Kiltti                                                                                                                                            - Rauhallinen/ujohko                                                                                                                - Isot ja siniset silmät                                                                                                                - Minua lyhempi ja laihempi, että tunnen itseni ihan vitun isoksi möröksi (En ole)

Turn off:

- Kaunis kusipää, joka ei pidä muita minään                                                                           - Aina bilettämässä                                                                                                                     - Rajoittaa vähäisiä tekemisiäni ja menemisiäni                                                                    - Huomattavasti tyhmempi kuin minä (Tarkoittaa käytännössä, että on peruna)

Siinä joitain mitä tuli mieleen.

Terveisin Naispelko22

Vierailija

Turn on: on työelämässä ja vakaa talous, uskollinen, terveet elämäntavat, siistitty tukka ja ajettu parta.

Turn off: vapaamatkustaja kun vaimo tekee kaiken, kuuluminen johonkin aate-järjestöön (skin headit ja muut), minä-minä-minä, epäsiisti olemus, huono itsetunto jota paikkailee joko kaiken maailman härveleillä tai vaimon mollaamisella, pervo sängyssä.

Vierailija

Miehissä:

Turn-on: rauhallinen, empatiakykyinen, kasvanut maalla (eli osaa hakata halkoja ja tehdä muita vastaavia töitä), fiksu, turvallinen

Turn-off: huonohermoinen, rasistinen, egoistinen, kukkoileva, ylimielinen, itsensä liian vakavasti ottava

Naisissa:

Turn-on: hyvä itsetunto, sosiaalinen, auttavainen, ystävällinen

Turn-off: ilkeä, pikkumainen, neuroottinen ulkonäöstä ja painosta tms. Kehuja kerjäävä.

Vierailija

Olen 37v nainen,

Turn offeja miehessä:
- naisellisuus
- pitkät hiukset
- hevari-olemus
- laihuus

Turn onit:
- lihaksikas, urheilullinen
- kalju tai tosi lyhyt tukka
- parransänki
- hyvä tuoksu

Vierailija

Turn on

Akateemisuus, tyylikäs pukeutuminen, kiinnostus yhteiskunnallisia asioita kohtaan

Turn off

TUPAKOINTI, laiskuus, huonot käytöstavat

Vierailija

Turn on miehessä
- miehekäs ulkonäkö eli kookas, parransänki, lyhyt tukka tai kalju
- kiltti, fiksu ja hauska

Turn off
- se että rekkamiehen hymy paistaa aina istuessa tai kumartuessa
- mariseminen
- ilkeys
- päihderiippuvuus

Olen 44 v nainen

Vierailija

Miehissä:

Turn off:

*Uskonnollisuus

*Lyhyys

*Pieni penis

*Typeryys

*Holtittomuus elämänhallinnassa

*Sivistymättömyys

*Biletys ja muu perseily, en katselisi sekuntiakaan miestä joka ottaisi viikonloppuisin kaljaa tai haluaisi sen perjantaipullon tai jotain muuta vastaavaa. Muutaman kerran vuodessa on ihan ok, jos silloinkin kohtuudella.

*Lapsirakkaus ja sellainen kanaemomainen hoivaus

*Ei mitään järkeviä mielipiteitä

*Keskustelutaidottomuus

*Estynyt tai omituiset/rajoittuneet seksikäsitykset

Turn on:

*Älykkyys ja sivistys (ei niinkään koulutus, vaikka tottakai se usein tulee kyllä mukana)

*Asiat kunnossa ja pärjää elämässä

*Itsevarmuus ja itsensä tunteminen

*Tietynlainen (lempeä) dominoivuus

*Seksuaalinen avoimuus, kokeilunhalu ja estottomuus

*Seikkailunhalu ja suvaitsevaisuus, hedonismi ja elämännälkä

*Kätevyys, osaa siis tehdä remontit ja huoltaa autot (kuten minäkin, olisi todella outoa jos ei osaisi)

*Eläinrakkaus

Mies, 33v.

Olen 33-vuotias heteromies.

Turn-onit naisissa:
- Tyylikäs ja siisti pukeutuminen
- Pitkät hiukset
- Hyvässä kunnossa oleva kroppa
- Ystävällisyys

Turn-offit:
- Isot tatuoinnit
- Tupakointi
- Alkoholismi
- Lävistykset (muissa paikoissa kuin korvissa)

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat