Alkaako kyllästyttää, samat naamat joka ohjelmassa?

Vierailija

Olipa mikä tahansa ns. viihdeohjelma, niin siellä huutavat samat naamat illasta toiseen, aivan järkyttävän huonoja ohjelmia, yritetään kovalla huudolla ja melskaamalla olla muka hauskoja. Surkeaa ohjelmaa ja siksi en katsokkaan enää tv:tä.
Teema ehkä ainoa jota voisin katsoa, hienoja dokumentteja kiinnostavista aiheista.

Kommentit (13)

Vierailija

Ei telkkaria tarvitse mihinkään! Kun siitä luopuu, tulee katsoneelsi vain semmoisia ohjelmia, joita oikeasri haluaa katsoa. Mä katson pääasiassa ohjelmia Areenasta, kuuntelen myös radio-ohjelmia sieltä. Kun on se mahdollisuus, että telkun voi vain naksauttaa päälle ja lösähtää sen ääreen, tulee katsottua kaikenlaista vain sen takia, että on siinä.

Vierailija

Kyllä, on ärsyttänyt jo vuosia. Leppilampi täällä, Kataja siellä, Pimiä täällä, Hirviniemi tuolla ja Nieminen siellä. Varsinkin tämä putousjäbien tunkeminen joka tuutista on rasittavaa. Elokuvissa on aina samat näyttelijät ja tuntuu siltä kuin katsoisi suunnilleen pahojen poikien jatko-osia kun niin monessa leffassa seikkailee Pääkkönen ja Franzen. Ei oikeasti rajoitu Pääkköseen ja Franzeniin vaan ihan jokaiseen suomalaiseen näyttelijään ja elokuvaan.

Terveisin Naispelko22

Vierailija

En katso tveestä kun urheilua nykyään. Areena, Hbo Nordic ja Netflix riittää mulle. Viihdeohjelmien taso on niin huono nykyään, että en viitsi katsoa, ei naurata eikä viihdytä.

Vierailija

Jep, mittarit meni pohjiin ja nykyään vilkaisen telkkaritarjonnan n. 2 viikon välein. Viimeisen 6 kk aikana katsonut yhtenä iltana televisiota.

Tämä alkoi siitä kun digiboxi tyhjensi koko kovalevyllisen valmiiksi nauhoitettuja ohjelmia. 

Vierailija

En katso suomalaisia viihdeohjelmia ollenkaan, ulkomaisiakin hyvin harvoin. En siis tunne näitä naamoja, joita toiset näkevät kyllästymiseen asti. Joitakin nimiä muistan, mutta en osaa yhdistää niitä naamoihin tai tekoihin.

Työympyröissä olen huomannut oudon jutun: kolmikymppiset, riuskat, teknisesti suuntautuneet "miesten miehet", joiden luulisi viis veisaavan julkkisten touhuista, tuntevat viimeistä piirtoa myöten telkkarijulkkisten ja laulajien ihmissuhdekiemurat ja skandaalinpoikaset. Ja puhuvat niistä mielellään, enemmän kuin mikään muu ikäryhmä sukupuoleen katsomatta.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
En katso suomalaisia viihdeohjelmia ollenkaan, ulkomaisiakin hyvin harvoin. En siis tunne näitä naamoja, joita toiset näkevät kyllästymiseen asti. Joitakin nimiä muistan, mutta en osaa yhdistää niitä naamoihin tai tekoihin.

Työympyröissä olen huomannut oudon jutun: kolmikymppiset, riuskat, teknisesti suuntautuneet "miesten miehet", joiden luulisi viis veisaavan julkkisten touhuista, tuntevat viimeistä piirtoa myöten telkkarijulkkisten ja laulajien ihmissuhdekiemurat ja skandaalinpoikaset. Ja puhuvat niistä mielellään, enemmän kuin mikään muu ikäryhmä sukupuoleen katsomatta.

Itse opin tuntemaan nämä kun seurustelin, sinkkuna en seuraa. 

-mies

Ei kiitos

Olen lopettanut jo aikoja sitten kanavien katselun jossa vilahtaahan ns sama naama, Pimiä ja Kataja. On niitä muitakin mutta edm hlöt Eiiiiiii. Onneksi on valinnan varaa

Ei ja vielä EI

Kyllä kyllästyttää, Pimiä, Kataja, Leppilampi, Rosted, etc... En katso mitään ohjelmaa joissa edm henkilöt ovat. Luojan kiitos meillä on valinnanvaraa kanavissa ym medioissa.

Huh huijaa

Näin on Rostedt, Pimiä, Kataja, Leppilampi ja viimeisenä tyrkkynä Harkimo joka tunkee joka ohjelmaan poikansa kanssa, taatusti ei ilman taka-ajatuksia! Kanavat joissa ei edm henkilöitä näy kiinnostaa!

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat