Eikö teillä ole parempaa tekemistä viikonloppun
Kommentit (19)
Ei juuri nyt. Mies syöttää poikaa, telkkarissa pyörii Hauskat Kotivideot tallennuksesta ja avasin juuri oluen. Mihinkäpä minä tästä hötkyilisin, kotona on kivaa olla lauantaina juuri näin. Sohvalla läppäri sylissä hetki ja toinenkin. Ulkona pakkasta -8 ja kylmä tuuli.
Vierailija kirjoitti:
Kun olla av palstalla? Hankkikaa elämä.
Katselen elokuvaa, kirjoittelen palstalle paskaa, juon kaljaa ja punkkua. Normipäivä. Jos olisin kotona niin lähtisin kalaan tai sienestämään.
MIssä päin voi vielä sienestää? Keski- Euroopassa?
Mä olin eilen baarissa ja olen tämän päivän vain maannut sängyssä ja palstaillut. Hyi mikä kankkunen. En todellakaan jaksa nyt hankkia mitään elämää.
Ois ollu, mutta viranomaset peruutti keikan, ja leffateatteritki on suljettu terroriuhan takia. Sori että joudun roikkuu täällä.
Eipä taida sullakaan olla sen enempää elämää kun täällä kirjoittelet.
Miksi pitäisi tehdä jotain parempaa? Oletko utilitaristi?
On. Olen katsonut areenan kautta taitoluistelua livenä tuntitolkulla ja neulonut samalla sukkaa.
Mä nukutan lasta, tässä se elämä on.
Terveysvaivat ja työ vie voimat, joten viikonloppu pyhitetään levolle ja rentoutumiselle. Siihen kuulu myös vauvapalstalla surffailu.
Tulin just kävelyltä ja laitoin saunan lämpiämään. Odotellessa surffailen netissä.
Lapset nukkuu. Mitäpä sitä muuta?
Vierailija kirjoitti:
MIssä päin voi vielä sienestää? Keski- Euroopassa?
https://fi.wikipedia.org/wiki/Hallavahakas
Sienestelevä ja kalastava mies
Tämä on sitä paljon puhuttua omaa aikaa ja arvokas osa elämää! En edes muista koska olen viimeksi ehdinyt palstailemaan, älä yritä syyllistää :D
Noh..niin.. Määrittele Elämä.
Itse kipeänä kotona sängyssä maannut koko prkleen päivän. Makuuhaavoja jo kohta >:/
Tiedä nyt tuosta. Koko viikko vilkasta ja stressaavaa menoa takana.
Kivahan täällä on lukea ja kirjoitella samalla kun odottelee saunan lämpiämistä. :)
Eipä oikeastaan. Katon televisiota, juon teetä ja palstailen. Ei minulla ole sosiaalista elämää. Taidan olla masentunut ja sosiaalisten tilanteiden pelko ei auta tilannettani.